اگر مشکل دارید این کارها را نکنید

[ad_1]

خودداری از برخی رفتارها به‌ویژه برای کسانی که دچار بیماری‌های قلبی هستند هس تنر.س

روزنامه جام جم نوشت: «قلب یکی از اندامهای حیاتی بدن است که برخی از رفتارهای روزمره ما ممکن است به آن آسیب برساند. خودداری از رفتارهای زیر به‌ویژه برای کسانی که دچار مشکلات قلبی هسستنر هستند.

عصبانی‌شدن مکرر: عصبانی‌شدن یا هیجان‌زده‌شدن خاص برای قلب مضر است. اگر منفی برای مدت طولانی ادامه پیدا کنند، ٪ثیر منفی ذر قوا خشا خ افزایش آدرنالین ناشی از عصبانیت باعث نوسان فشار خون می‌شود. وقتی فشار خون خیلی بالا باشد رگهای خونی اطراف قلب آسیب میبینند. این شرایط، جریان طبیعی خون به قلب و عملکرد آن را کاهش می دهد. به خاطر سلامتی خود، حفظ آرامش را به خودتان آموزش بدهید.

پرخوری: اگر می‌توانید از آسیب جلوگیری کنید، مهم است که پرخوری کنید. پرخوری یا ندیستن نحوه تعدیل رژیم غذایی می تواند ویسکوزیته یا گرانروی خون را افزایش دهد. این شرایط رسوب در دیواره شریان‌های اطراف قلب را به همراه دارد. در نهایت خون بالا باعث بسته یا باریک‌شدن رگ‌های خونی می‌شود. به دنبال آن قلب از خون و محرومیت می‌شود و آسیب می‌بیند. اگر می خواهید از قلبتان محافظت کنید بهتر است در حد اعتدال غذا بخورید و غذا را آهسته بجوید.

تا دیروقت بیدارماندن: بار کاری قلب را افزایش می دهد و به آن آسیب می رساند. درصد از افراد بر اثر مککلات بیماری ناشی از دیر بیدار ماندنهای مکرر جان خود را از دست می دهند. قلب و سایر اندامهای بدن برای عملکرد درست به زمان کافی برای استرا ر،ها. که طولانی ترین کار می‌کنند در معرض مشکلات سلامتی هستند. در آخر شبی که بدن خسته است، ضربان قلب افزایش می یابد،،،،بدیب. بسیار مهم است شب خوب بخوابید وید بیدار شوید زیرا این شرایط به طبیعی ماندن ضربان قلب کمک می کند.

تمرینات ورزشی: ورزش برای قلب مفید است زیرا مقاومت را بهبود می بخشد، گردش خون را تقویت می کند و متابولیسم را افزایش می دهد. با این حال، ورزش شدید می‌تواند برای قلب مضر باشد. وقتی تمرین‌های سنگین انجام می‌شود، قلب به بیشتر نیاز دارد. مقدار خون مورد نیاز قلب افزایش میابد اما قلب نمی تواند به موقع کافی دریافت کند. این شرایط، سفت شدن قفسه سینه و سخت‌شدن را به همراه دارد. تمرین ها را به آرامی شروع کنید و کمکم را افزایش دهید تا قلب آن را تحمل کند.

منبع: dailyhealthpost.com

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما