نماینده ایرانشهر: مردم برای خرید نان باید مهمانی بگیرند!

[ad_1]

عبدالناصر درخشان، نماینده مردم ایرانشهر و سرباز مجلس در خصوص گرانی نان در این منطقه گفت: مشکل دیگر این است که مردم ایرانشهر باید جشن بگیرند تا نان را از نانوایی بخرند. قیمت نان به 10 هزار تومان رسیده و شاهد صف های طولانی در نانوایی ها هستیم.

به گزارش شفقنا، نماینده مردم و سربازان ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شرکت های حمل و نقل از آوردن آرد به ایرانشهر به دلیل افزایش قیمت تمام شده خودداری می کنند، افزود: عدم مدیریت در مجتمع های محلی و منطقه ای منجر به آن شده است. مردم بیشتری را به تهیه نان 10 هزار تومانی سوق داد.

عبدالناصر درخشان در خصوص وضعیت مناطق محروم سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت های استان سیستان و بلوچستان مشکلات زیادی دارد. جاده های اصلی این منطقه از غیرمعمول ترین جاده های کشور هستند و حتی پل هم ندارند. من از دولت و مسئولان می خواهم که در این مسیر فکر کنند. اما تمام جاده های کشور در اثر سیل ویران شده است و ما تماشاگر هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر در دلگان که قطب تولیدات کشاورزی منطقه است، تمامی اراضی و محصولات کشاورزی در اثر سیل از بین رفته است و باید کشاورزان را برای رشد و فعالیت کشاورزی تشویق کنیم، اما دولت این کار را انجام می دهد. به این موضوع اهمیت ندهید.» بی انگیزگی در بین کشاورزان ایجاد می کند که تبعات جبران ناپذیری دارد و هزار میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت سیل در نظر گرفته شده است و در حال حاضر فقط یک شعار است و باید اجرایی شود.

نماینده مردم ایرانشهر و یکی از سربازان مجلس در خصوص قیمت نان در آن منطقه گفت: مشکل دیگر این است که مردم ایرانشهر جشن بگیرند تا از نانوایی نان بخرند. قیمت یک قرص رسیده است. 10000 تومان و شاهد صف های طولانی در نانوایی ها هستیم.

درخشان خاطرنشان کرد: شرکت های حمل و نقل از آوردن آرد به حوزه خودداری می کنند زیرا هزینه حمل و نقل افزایش یافته و عدم مدیریت در مجتمع های محلی و منطقه ای باعث افزایش بیشتر شده است. انتظار داریم دولت به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد زیرا نان حداقل نیاز و خوراک هر انسانی است و انصاف نیست که مردم از حداقل غذا هم محروم باشند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما