بازگشت سعید معروف به تیم ملی والیبال؟

[ad_1]

سعید معروف ستاره و ملی پوش والیبال ایران س از حذف تیم ملی در دور مقدماتی المپیک توکیو، از بازیهای ملی خداحافظی کرد. خداحافظی نابهنگام نابهنگام این ستارحالی بود که خیلی فکر می کرد که پاسور باتجربه تیم ملی حداقل در یک رقابت جهانی دیگر برای ایران بازی می کند برای ایران بازی می کند.

خداحافظی معروف از تیم ملی به گونه ای بود که فدراسیون جهانی والیبال به آن واکنش نشان داد و نوشت: “ما تصور میکردیم که سعید معروف تا سال 2022 در تیم ملی والیبال ایران میماند!”

بعد از المپیک توکیو چند بازیکن از تیم ملی خداحافظی کردند که یکی از آنها سعید معروف ملی پوش والیبال ایران بود. برخی از امیدواران بودند که این بازیکن را بار دیگر در سال 2022 با لباس تیم ملی ببینند و امیدوار باشند که تا پایان مسابقات قهرمانی 2022 جهان، توپ بزنند.

حالا شنیده ها حاکی از آن است که باتوجه به تقویم شلوغ والیبال ایران در رقابت های بین المللی پیش رو و تداخل رقابت های جهانی و بازی های آسیایی، فدراسیون والیبال برای بازگشت به تیم ملی رایزنی هایی را انجام داده و منتظر پاسخ نهایی معروف است; این صحبتهای مطرح شده است که از خداحافظی تاکید دارد که خداحافظی از تیم ملی احساسی نبوده است. او در این مورد گفته بود: “این اطمینان را به همه عزیزان میدهم که تصمیم بنده در مورد خداحافظی از بازیهای ملی نه تنها احساسی نبوده، بلکه از مدتها همه جوانب آن در نظر گرفته شده و در نهایت عملی شده است هر چند که به هیچ عنوان. تصمیم راحت برایم نبود. در نهایت به خاطر وقت آزاد شدن بیشتر که نصیبم شد، تصمیم گرفتم که با بازی در تیم های باشگاهی، فعالیت در زمینه های مختلف والیبال را ادامه دهم، چون به هیچ عنوان نمی توانم از والیبال جدا شوم.

س از خداحافظی معروف از تیم ملی، حداقل انتظار از فدراسیون والیبال این بود که برای این بازیکن مراسمی برگزار شود. اتفاقی که هیچ وقت نیفتاد و این موضوع باعث ناراحتی هواداران اسطوره والیبال ایران شد. باید دید که برنامه فدراسیون و رئیس والیبال ایران چگونه خواهد بود و در صورت صحت رایزنی های انجام شده آیا دوباره به تیم ملی بازخواهد گشت یا خیر؟

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما