همه فیلم‌های ۲۰۲۱ و آینده بر اساس بازی‌ها

[ad_1]

در آینده فیلم های زیادی بر اساس یکی از بازی های ویدیویی ساخته خواهد شد و تقریباً همه ما متوجه این موضوع نیستیم.

بنابراین در ویجیاتو ما تصمیم گرفتیم یک لیست جدید ایجاد کنیم که به طور مداوم چند روز در هفته به روز می شود و شما را در جریان قرار می دهد.همه فیلم هایی که در آینده از بازی های ویدیویی ساخته می شونداطلاع رسانی خواهد شد. در زیر به «فیلم‌هایی که از بازی‌هایی به ارث رسیده‌اند که تاریخ انتشار آن‌ها تأیید شده است» نگاه می‌کنیم.

محتوای پیشنهادی:ما بهترین فیلم های عاشقانه 2020 را ارائه می دهیمبیان شخصیت های تاریخی و فراز و نشیب ها
ما بهترین فیلم های عاشقانه 2020 را ارائه می دهیم

Resident Evil: به Raccoon City خوش آمدید


Resident Evil: Welcome To Raccoon City بر اساس بازی های اول و دوم سری Capcom ساخته شده است و هفدهمین فیلمی است که از سری Resident Evil اقتباس شده است. داستان درباره گروهی از بازماندگان است که در سال 1998 در شهر راکون با زامبی ها مبارزه می کنند.

بازیگران ناشناخته هستند، از جمله کایا اسکودلاریو در نقش کلر ردفیلد، رابی امل در نقش کریس ردفیلد، اوون جوگیا در نقش لیان اسکات کندی و تام هاپر در نقش آلبرت وسکر. یوهانس رابرتز که بیشتر برای چندین فیلم ترسناک متوسط ​​مانند The Strangers: Prey at Night شناخته می شود، کارگردان و نویسنده است.

او در مصاحبه ای به ددلاین گفت:

محتوای پیشنهادی:نگاهی به قسمت اول فصل پنجم Money Heist – The End of Stealing Moneyغیر قابل پیش بینی تر از همیشه
نگاهی به قسمت اول فصل پنجم Money Heist - The End of Stealing Money

با این فیلم خیلی دلم می خواهد به دو بازی اول برگردم و تجربه ترسناک بازی های اول را بازسازی کنم. در عین حال، این فیلم داستانی انسانی در مورد یک شهر کوچک در حال مرگ را روایت می کند که مخاطب امروزی می تواند آن را درک کند.

کشف نشده


Uncharted یکی از مهمترین عناوین بازی های ویدیویی است که در آینده عرضه خواهد شد. در این فیلم تام هالند در نقش «ناتان دریک» جوان و روبن فلیشر کارگردانی فیلم هایی چون Zombieland و Venom را بر عهده خواهند داشت. مارک والبرگ در ابتدا قرار بود نقش ناتان را بازی کند، اما در نهایت نقش ویکتور سالیوان، مربی و دوست ناتان را به عهده گرفت.

قبل از اپیدمی کرونا و کار سخت برای بسیاری از صنایع، از جمله صنعت بازی، گزارش شده بود که فیلمبرداری به زودی آغاز می شود اما در ماه مارس به تعویق افتاد. از آن زمان تاکنون اولین تریلر فیلم Uncharted منتشر شده است که برای اولین بار فضا را به نمایش می گذارد.

محتوای پیشنهادی:بهترین کمدی های ترسناک هالیوودترس را در مقیاس کوچک تجربه کنید
بهترین کمدی های ترسناک هالیوود

خبر خوب دیگر این است که Uncharted در نتفلیکس نیز در دسترس خواهد بود. همانطور که می دانیم، نتفلیکس اوایل سال جاری قرارداد انحصاری جدیدی با سونی امضا کرد تا فیلم های برتر این شرکت از جمله Uncharted را پخش کند. بنابراین نسخه دیجیتال در زمان انتشار پخش خواهد شد.

از سال 2010 که والبرگ تایید کرد که ناتان دریک با رابرت دنیرو و جو پشی همبازی ناتان دریک در این فیلم خواهد بود، شایعات زیادی درباره این فیلم منتشر شد و او ماجراهای عجیبی داشت.

محتوای پیشنهادی:فراز و نشیب روابط زوجین در فیلم های عاشقانهفیلم هایی برای تجربه دنیای پیچیده زندگی زناشویی
فراز و نشیب روابط زوجین در فیلم های عاشقانه

در ابتدا قرار بود او دیوید باشد. راسل فیلم‌هایی مانند American Hustle و Silver Linings Playbook را کارگردانی کرده است، اما سونی فکر می‌کرد فیلم‌نامه آن خیلی طولانی، جاه‌طلبانه و آنقدر متفاوت است که نمی‌تواند یک بازی ویدیویی باشد، بنابراین پروژه سینمایی را ترک کرد. کارگردان اعلام شده دن تراختنبرگ بود که 10 فیلم کلاورفیلد لین را در کارنامه خود دارد، اما چند ماه بعد او را ترک کرد. تراویس نایت کارگردان Bumblebee جایگزین او شد، اما فقط برای چند ماه.

Sonic the Hedgehog 2


درست متوجه شدید؛ بر اساس فیلم Sonic the Hedgehog که در سال 2020 بر اساس بازی به همین نام توسط سگا ساخته شده است ساخته شده و در آینده منتشر خواهد شد. با این حال هنوز اطلاعات زیادی در مورد این فیلم منتشر نشده است و ادریس آلبا، ستاره فیلم The Suicide Squad تایید کرده است که در نقش Knockles Eckidna، مورچه خوار قرمز داستان بازی خواهد کرد.

بازیگران اصلی به طور طبیعی شامل بن شوارتز در نقش سونیک، جیم کری در نقش دکتر. Robatnik و James Marsden در نقش تام واچوفسکی در Sonic the Hedgehog 2. دنباله آن نیز توسط جف فاولر کارگردانی شده است که اولین تجربه کارگردانی او Sonic the Hedgehog بود.

محتوای پیشنهادی:بهترین فیلم های تاریخ سینما در مورد گنج یابی را معرفی می کنیمدر این آثار نماد X روی نقشه گنج همه چیز را نشان می دهد
بهترین فیلم های تاریخ سینما در مورد گنج یابی را معرفی می کنیم

این بار سونیک و تیلز که هنوز بازیگرانشان مشخص نشده اند باید با دکتر دکتر ملاقات کنند. Robatnik و Knuckles برای جلوگیری از دسترسی آنها به زمرد قدرتمند ژست می گیرند. اولین بازی از سری Sonic the Hedgehog برای کنسول نسل چهارم سگا مگا درایو در سال 1991 منتشر شد و حضور آن در فرهنگ پاپ پس از بیش از 30 سال بسیار چشمگیر است.

برادران سوپر ماریو


فیلم Super Mario Bros. همچنین در این لیست وجود دارد، اما بازسازی اقتباس سینمایی باب هاسکینز در سال 1993 در نقش ماریو دیگر محبوب نخواهد بود، این یک انیمیشن سینمایی جدید خواهد بود.

فیلم Super Mario Bros. همکاری با نینتندو و استودیوی انیمیشن Illumination Entertainment که قبلا Minions و Despicable Me را ارائه کرده بود. لیست بازیگران یا صداپیشگان انیمیشن نیز بسیار پرمعنی است و شامل اسامی شناخته شده است. گریس پرت، ستاره فیلم Guardians of the Galaxy، صدای ماری را بازی خواهد کرد که در شبکه های اجتماعی توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

محتوای پیشنهادی:نقد و بررسی The Father – یک درام دلخراش در مورد زوال عقلفیلم پدر با احساسات زنده قلب شما را می شکند
نقد و بررسی The Father - یک درام دلخراش در مورد زوال عقل

آنیا تیلور جوی، ستاره بازی Queen’s Gambit در نقش پرنسس هلو، جک بلک در نقش باوزر، چارلی دی در نقش لوئیجی و ست روگن در نقش دانکی کونگ دیگر بازیگران مطرح این فیلم هستند.

علاوه بر این، ماریو مارتین، صداپیشه اصلی ماریو و چند شخصیت دیگر از این مجموعه نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

بخش شرکتی


یوبی سافت در آینده روی اقتباس های سینمایی تمرکز کرده است، زیرا در کنار Assassin’s Creed که در گذشته منتشر شد، در آینده شاهد اقتباس های دیگری از جمله Splinter Cell، Watch Dogs و The Division خواهیم بود. همه چیز وقتی هیجان انگیزتر می شود که بدانیم این فیلم آخرالزمانی که پس از شیوع ویروس در نیویورک اتفاق می افتد، اکنون نام بازیگرانی مانند جیک جیلنهال و جسیکا چستین را دارد.

محتوای پیشنهادی:15 شاهکار از ژانر علمی تخیلی که احتمالا هنوز ندیده ایدوقتی قدرت تکنولوژی بشر شگفت زده می شود
15 شاهکار از ژانر علمی تخیلی که احتمالا هنوز ندیده اید

The Division همچنین به صورت زنده در نتفلیکس منتشر خواهد شد، بنابراین نسخه دیجیتالی آن در همان زمان در دسترس خواهد بود. راسون مارشال تربر، کارگردان We’re the Millers و Red Notice نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.


قسمت اول این مقاله ویدیوهایی را بر اساس بازی های ویدیویی نشان می دهد و تاریخ انتشار آنها نیز ذکر شده است بررسی کردیم. در به‌روزرسانی‌های آینده، فیلم‌هایی را که هنوز اکران نشده‌اند، اما در حال ساخت هستند، فهرست می‌کنیم تا فایل کامل شود. اقتباس های سینمایی آینده صنعت بازی های ویدیویی دارند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما