بازیگران هالیوود که با فرزند خود – روزیاتو بازی کردند

[ad_1]

شاید ندانید ، اما آنجلینا جولی در حال اشتراک گذاری فیلمی با یکی از دخترانش است. بیشتر اوقات ما اسامی بازیگران را در تیتراژ نمی خوانیم ، اما گاهی اوقات می توانیم از انتخاب بازیگران شگفت زده شویم.

در ادامه ما درباره بازیگرانی صحبت می کنیم که با فرزندشان فیلم مشترکی دارند.

1- آنجلینا جولی و ویویان جولی – پیت در “مالفیسنت”

ویوین جولی – پیت در “مالفیسنت” نقش یک شاهزاده خانم کوچک به نام “اورا” را بازی کرد زیرا بقیه بچه ها از آنجلینا جولی ترسیده بودند. جولی می گوید: “بازیگران سه یا چهار ساله دیگر حتی به من نزدیک نبودند.” مجبور شدم از کودکی استفاده کنم که عاشق من بود و از شاخ ، چشم و ناخن من نمی ترسید. “به همین دلیل ما از Vivin استفاده کردیم.”

2- ملیسا مک کارتی و دخترش در فیلم “نیروی تندر”

ملیسا مک کارتی ، دختر ویویان فالکون ، نقش جوان «لیدیا» مادرش را بازی کرد.

3- مریل استریپ و میمی گومر در فیلم “عصر”

مریل استریپ و دخترش در “غروب آفتاب” بازی کردند. میمی نقش جوان “لیلا ویتنبورن” را بازی کرد و مادرش نیز همین نقش را در زمان حال بازی کرد.

4- گلن کلوز و آنی استارک در “زن”

در سال 2018 گلن کلوز نقش “جوان کستلمن” را در درام “همسر” بر عهده گرفت. این فیلم داستان زنی را روایت می کند که شوهرش نامزد دریافت جایزه نوبل شده است. نقش جوانی این شخصیت در فلاش بک های فیلم توسط آنی استارک ، دختر گلن کلوز بازی شد.

5. سوزان ساراندون و اوا آموری مارتینو در فیلم “مرد راه رفتن”

اوا آموری مارتینو دختر بازیگر معروف سوزان ساراندون است. یکی از اولین فعالیت های او در صنعت فیلم ، نقش مرد جوانی بود که مادرش “خواهر هلن پریجین” در “مرد مرده متحرک” بازی می کرد.

6- برندان و دیمون گلیسون در سری فیلم های “هری پاتر”

همه از برندن گلیسون به عنوان “آلستور مودی” در فیلم های “هری پاتر” یاد می کنند. اما شاید تعداد کمی متوجه شده باشند که پسرش دیمون گلیسون با او بازی می کند.

7- جانی دپ و لیلی رز ملودی دپ در “Yoga Hosers”

جانی دپ نقش ملودی دپ را در کنار دخترش لیلی رز بازی کرد. لیلی رز در 15 سالگی در یوگا هوزرز بازی کرد.


[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما