با یک ساعت خواب بیشتر شبانه، لاغر شوید!

[ad_1]

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد خواب بیشتر شبانه ممکن است بن ممزکککچ باشد.

به گزارش گگارش به نقل از هلث نیوز، این گگارش به شواهد فزاینده هایی که خواب کافی را یک عنصر حیاتی برای سلامتی و امنیت کلی انسان میداند، می افزاید.

شرکتکننندگان این تحقیق با افزایش خواب یک ساعت خواب شبانه دریافتی خود را به طور متوسط ​​270 کیلو افزایش در روز کاهش دادند.

نتایج تحقیقات قبلی نییت خواب باعث می‌شود افراد بیشتر از این مصرف کنند که این موضوع باعث افزایش وزن در طول زمان افزایش می‌شود.

به گفته تحقیقات این یافته های جدید نشان می دهد عادات خواب سالم ممکن است به مرور زمان منجر به کاهش وزن شود.

دکتر استرا تاسالی، محقق این مطالعه و مدیر مرکز خواب UChicago در دانشگاه پزشکی شیکاگوی ایالات متحده گفت: یافته های ما نشان می دهد خواب کافی می تواند در جامعه تغییر ایجاد کند.

خواب بهتر با دریافت کمتر مرتبط است

در این پژوهش پژوهشگران 80 بزرگسال 21 تا 40 ساله به چاقی که معمولا خواب شبانهای کمتر از 6.5 ساعت را انتخاب کردند. شرکت کنندگان یک جلسه مشاوره بهداشتی خواب تخصصی دریافت کردند. آنها در تخت‌های خود می‌خوابیدند و می‌خوابیدند با دستگاه‌های پوشیده‌ای مر.ی مر.ی. همچنین شرکت کنندگان روال عادی زندگی خود را حفظ کردند و رژیم غذایی یا عادات ورزشی آنها را تغییر ندادند.

محققان به شرکت شب پیشنهادی خواب خود را 1.2 ساعت افزایش دهند تا هر 8.5 ساعت را در خواب اسپری کنند.

دریافتی و ذخیره انرژی روزانه از طریق آزمایش اند، شررده .

در مقایسه با شرکت کنندگان گروه کنترل کسانی که خواب آنها را افزایش می دهد، دریافتی خود را به طور متوسط ​​270 کیلو در روز کاهش می دهد. به گفته، این مقدار می‌تواند به کاهش ۲۶ پوندی وزن طی سه سال منجر شود

این مطالعه با تحقیقات قبلی مرتبط با محرتبت از خواب و اختلال در تنظیم اشتها و افزایش وزن متناسب است. نتایج تحقیقات قبلی نمی داد از دست دادن خواب به رشد مصرف غذا در محیط آمایگگاهی و افزایش وزن می شود.

تسالی گفت: در مطالعه خود برای اولین بار برای اولین بار نشرف کادیم که مصرف نوشیدنی به طور عینی با طولانی شدن خواب در خواب کمتر از 6 است. ۵ ساعت می‌خوابند، کاهش می‌یابد.

خواب چه تاثیری بر وزن دارد؟

وی کرد: مکانیسم های بالقوه وجود دارد که می تواند توضیح دهد چرا خواب بیشتر به دریافت بیشتر می شود. تنظیم کننده اشتها می‌گذارد.

رایان فیورنزی، مربی خواب، گفت: نتایج نشان داد که نتایج نشان می‌دهد خواب می‌تواند سطح استرس کورتیزول و هورمون لپتین را که اشتها را کنترل می‌کند، در بدن کاهش دهد.

فیورزی افزوده: زمانی که بدندنتهایی را که در چرخه خواب و بیداری معمولی دریافت می کند، دریافت نکند، می تواند به روش های دیگر آن را جبران کند و به دنبال غذاهای پرکال باشد.

علاوه بر این خواب می تواند بر عوامل ریتم شبانهریتم و بر زمان خوردن افراد نیز تأثیر بگذارد. محدود کردن خواب می تواند عواقبی جدی برای سلامتی برای سلامتی داشته باشد و به ایجاد شرایط مختلف مضر برای سلامتی از جمله چاقی کمک کند.

وی گفت: مطالعات متعدی انجام شد که ارتباط مستقیم بین مدتزمان کوتاه خواب و چاقی را پیدا کردند. یکی از نشان می دهد نترادی که کمتر از 6 ساعت در شب می خوابند، نسبت به کسانی که بیش از هفت ساعت در شب می خوابند، بیشتر در معرض چاقی قرار دارند.

در واقع خواب خوب برای سلامتی و تندرستی از کاهش وزن حیاتی است. خواب یک عامل مهم برای افزایش وزن و جلوگیری از متابولیک است.

نتایج این تحقیق به تازگی در نشریه JAMA Internal Medicine منتشر شده است.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما