بهترین بوکسورهای سنگین وزن تاریخ چه کسانی هستند؟

[ad_1]

تایسون فیوری در اواخر هفته گذشته موفق شد کمربند قهرمانی WBC را در مبارزه ای فوق العاده با دیونتای وایلدر حفظ کند. “پادشاه کولی” سومین مبارزه خود را با وایلدر بدون دفاع از چهار کمربند قهرمانی مهمترین ارگان های بوکس جهان (WBC ، WBO ، WBA و IBF) انجام داد. فیوری پس از بازنشستگی از ورزش به دلیل مشکلات روحی و روانی پس از پیروزی فوق العاده اش بر ولادیمیر کلیچکو ، بین سال های 2015 تا 2016 کمربند قهرمانی را از دست داد. اما دومین برد پیاپی بر یکی از بهترین زنان تاریخ بوکس ، راهی عالی برای بازگشت فیوری به صورت برنده به بوکس بود.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

فیوری حریف آمریکایی خود را در راند سوم به زمین انداخت ، اما دقایقی بعد مجبور شد دو بار خود را از طناب بیرون بکشد تا سرانجام “بمب افکن برنز” را در راند یازدهم ناک اوت کند. و این رکورد حرفه ای باورنکردنی 13 برد ، یک تساوی و بدون باخت ، این بوکسور بریتانیایی یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ ورزش در دنیایی است که شکست خوردن آن بسیار دشوار است. اما اگر تایسون فیوری را با بزرگان بوکس سنگین وزن مقایسه کنیم ، این بوکسور غول پیکر انگلیسی کجا ایستاده است؟ اما به دلیل تغییر روش های آموزشی ، قوانین بازی و فناوری ، مقایسه این دو کشتی گیر چندان دقیق به نظر نمی رسد. به عنوان مثال ، مقایسه محمدعلی کلی با مایک تایسون یا جو لوئیس با ویتالی کلیچکو تنها در صورتی می تواند معتبر باشد که از آن برای یک گفتگوی ساده و غیرحرفه ای استفاده شود.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

اما کیفیت رکوردهای بوکسور را می توان تا حدی با مشاهده تعداد بوکسورهای رینگ مقابل آنها اندازه گیری کرد. به عنوان مثال ، شما ممکن است 42 برد و تنها دو باخت داشته باشید ، اما می توانید جنگنده هایی را شکست دهید که 120 مبارزه را باخته اند ، در این صورت نباید انتظار داشته باشید که رتبه بالایی کسب کنید. بر اساس الگوریتم پیچیده ای که توسط BoxRec استفاده می شود ، تایسون فیوری بالاتر از دیونتای وایلدر قرار دارد و یکی از 10 بوکسور برتر تاریخ این ورزش است. لنوکس لوئیس در صدر جدول قرار دارد که 41 پیروزی ، 2 باخت و یک تساوی در کارنامه خود داشته است. ولادیمیر کلیچکو با 64 برد ، 5 باخت و بدون تساوی در رده دوم قرار دارد و راکی ​​مارچیانو با 49 برد و بدون باخت در مکان سوم قرار دارد.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند. بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

محمدعلی کلی با 56 برد و 5 باخت و بدون تساوی در رده چهارم قرار دارد و جو لوئیس با 66 برد و 3 باخت و بدون تساوی پنجمین بوکسور برتر تاریخ سنگین وزن است. بر اساس الگوریتم BoxRec ، ویتالی کلیچکو با 45 برد ، دو باخت و بدون تساوی ششمین بوکسور برتر سنگین وزن تاریخ است و ایواندر هالیفیلد با 44 برد ، 10 باخت و دو تساوی هفتم است. سانی لیستون با 50 برد و 4 باخت و بدون تساوی در رده هشتم قرار دارد ، در حالی که تایسون فیوری با 31 برد و بدون باخت و تنها یک تساوی در رده نهم قرار دارد و با ادامه برد می تواند رکورد خود را در صدر جدول جدول ارتقا دهد. بهترین بوکسور سنگین وزن تاریخ در این رتبه بندی ، آنتونی جاشوا رتبه یازدهم ، مایک تایسون 13 ، جو فریزر 14 ، جورج فورمن 26 و دیونتی وایلدر 33 رتبه را کسب کرده اند.

بیشتر بخوانید: با 10 غول شکست ناپذیر بوکس در تمام دوران آشنا شوید


[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما