بهترین زمان برای بازدید از پارک ملی کروگر

[ad_1]

یکی از رایج ترین سوالات در بین بازدیدکنندگان پارک ملی کروگر این است که بهترین زمان برای بازدید از پارک ملی کروگر چه زمانی است؟

به گزارش فرارو، پارک ملی کروگر در کشور آفریقای جنوبی واقع شده است. این پارک مساحتی به اندازه 19485 کیلومتر مربع را در بر می گیرد و در استان های لیمپوپو و امپومالانگا در شمالشرقی ککور آفریقای جنوبی قرار دارد.

در این پارک گردشگران می توانند انواع حیواناتی مانند شیر، بوفالو، فیل، پلنگ، کرگدن، سگ وحشی آفریقایی که در انقراض و پرندگان و بسیاری از جانداران دیگر را مشاهده کنند.

این به خودی خود به نیازها و خواسته های بازدیدکننده برای تجربه سافاری خود نیاز دارد. اگر می توانید بیشترین پتانسیل را برای مشاهده حیوانات واقعی داشته باشید، زمستان (مه تا سپتامبر) به طور کلی توصیه می شود. در این زمان از سال، بوته ها خاکک، علفها کوتاه و تشخیص حیوانات از دور و نزدیک آسانتر است. همچنین اگر عاشق گرما، و باران نیستید، زمستان نیز توصیه می‌شود. از آنجایی که این فصل سردتر است و باران کم و بدون بارندگی است.

خیلی از دوستداران حیات وحش نیز می گویند که بر اساس تجربیات خود، مستان بهترین زمان برای مشاهده گربه ها در بوته ها بوده است. آنچه گفته شد، این فصل سردتر از سال است و گربه سانانی مانند شیر، پلنگ، یوپپلنگ در زمان خنکتر فعالیت بیشتر دارند.

تابستان در پارک کرو ملیگر می تواند بسیار گرم باشد و دمای آن به 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت) میرسد. حیوانات عمومی به فعالیت در طول روز ندارند، زیرا انرژی خود را در سایه درختان بزرگ ذخیره می کنند.

تابستان در بوشولد – یک منطقه جنگلی نیمه گرمسیری در آفریقای جنوبی – معمولا از اکتبر تا آوریل است. این فصل به عنوان فصل بارانی نیز می‌شود. و، با باران جان تازه‌ای می‌آید، هم جانوران و هم برای گاه. تعداد زیادی از حیوانات در آفریقای جنوبی در زایمان طبیعی می‌شوند. فرضیه های موجود برای این موضوع وجود دارد، یکی از آنها این است که باران بوی زایمان را میشوید تا ککارچیان را به سمت جوانان آسیب پذیر ذذب نکند. .

در تابستان، همه چیز در بوشولد به طور کلی سرسبز و رنگارنگ است، اگر باران خوبی ببارد پروانه ها همه جا هستند. پرندگان رنگارنگ از خانواده‌های مختلف به مهاجرت جنوب می‌کنند.

اگر به گرما مهمی نمیدهید، اما عاشق سافاریهای خوش منظره، رنگارنگ و رستوران بامزه برای شما مناسب است. با این حال، اگر از سرمای خفیف در صبح و بعد از ظهر اذیت نمیشوید، زمستان برای شما مناسب است.

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

(تصاویر)

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما