به‌روزرسانی‌های زنده: دادستان ملاقات با ماکسول را در مزرعه اپشتاین شرح می‌دهد

[ad_1]

تصویرآنی فارمر، یکی از اولین متهمان شناخته شده جفری اپستین، روز جمعه در دادگاه گیسلین ماکسول شهادت داد.
اعتبار…تامیر کالیفه برای نیویورک تایمز

Annie Farmer, die vierte Anklägerin im Ghislaine Maxwell-Prozess und die erste ihrer Anklägerin, die unter ihrem wahren Namen aussagte, verbrachte den Morgen des Freitags damit, für eine Jury vor einem Bundesgericht ihre erste Begegnung mit Frau Maxwell auf Jeffrey Epsteins Ranch in New Mexico برای توصیف.

او گفت، در آنجا خانم ماکسول به او دستور داد که لباس‌هایش را در بیاورد و او را ماساژ داد، ابتدا پشتش را ماساژ داد و سپس او را وادار به چرخش کرد.

خانم کشاورز شهادت داد: «او ملحفه را پایین کشید و سینه‌های من را آشکار کرد و شروع به مالیدن روی سینه و سینه‌های بالای من کرد. “من شگفت زده شدم. خیلی دلم می خواست میز را ترک کنم.”

خانم فارمر 42 ساله در دهمین روز محاکمه خانم ماکسول در دادگاه منطقه فدرال منهتن شهادت داد که به نظر می رسید اوج ارائه دولت به هیئت منصفه باشد. دادستان ها این هفته به قاضی آلیسون جی ناتان گفتند که انتظار دارند روز جمعه از پرونده خود صرفنظر کنند.

خانم فارمر گفت که اولین بار پس از کریسمس سال 1995 با آقای اپستین ملاقات کرد، زمانی که او یک بلیط هواپیما برای او خرید تا از آریزونا، جایی که او دانش آموز دبیرستانی بود، به شهر نیویورک پرواز کند، جایی که خواهر بزرگترش ماریا برای آقای اپستین کار می کرد. .

خانم فارمر گفت: “او گفت که اپستین ممکن است به من در تحصیل کمک کند و این یکی از دلایلی بود که او بلیط را خرید.”

یک شب، خواهران قبل از دیدن “شبح اپرا” که آقای اپستین بلیط خریده بود اما حضور نداشت، در خانه اش با آقای اپستین ملاقات کردند. خانم فارمر گفت که آقای اپستین را در زمینی بودن پیدا کرده و به راحتی می توان با او صحبت کرد.

اما برخورد دیگری با آقای اپستین وجود داشت که خانم فارمر تقریباً در همان زمان در یادداشتی در دفتر خاطرات خود آن را «کمی عجیب» توصیف کرد.

در حالی که با او و خواهرش در سینما بود، شهادت داد، دست آقای اپستین را روی تکیه گاه بین صندلی‌هایشان گذاشت، دست او را نوازش کرد و پا و پایش را مالید.

او گفت: «من خیلی عصبی و ترسیده بودم. “در شکمم احساس بدی داشتم.”

خانم فارمر گفت که او و آقای اپستین بعد از بازدید دو یا سه بار تلفنی صحبت کردند. سپس، در بهار 1996، او را به بازدید از مزرعه خود در نیومکزیکو برد، جایی که او برای اولین بار با خانم ماکسول ملاقات کرد.

خانم فارمر از خانم ماکسول به عنوان یک “زن جذاب تر و تمیز” یاد کرد که از دیدن او تعجب نکرد. خانم فارمر گفت: “او لهجه انگلیسی داشت و به خوبی صحبت می کرد و بیان می کرد و با اشتیاق به من سلام کرد.”

او شهادت داد که آقای اپستین و خانم ماکسول با او به خرید رفتند، یک جفت چکمه گاوچرانی برای او خریدند و او را به سینما بردند. او گفت که در طول فیلم، آقای اپستین دست او را گرفت و پا و بازوی او را مالش داد، درست مانند آنچه در نیویورک انجام داد، او گفت، فقط “بی‌تردید”.

زمانی که آنها به مزرعه برگشتند، او گفت که خانم ماکسول به او نشان داد که چگونه پا را به آقای اپستین که پابرهنه بود ماساژ دهد. او این کار را کرد، او شهادت داد و احساس ناراحتی کرد. “من قصد نداشتم به پاهای او دست بزنم.”

خانم فارمر همچنین به یاد می آورد که یک روز صبح از خواب بیدار شد و متوجه شد که آقای اپستین “به آن شیوه بازیگوش به داخل اتاق می پرد و می گوید می خواهد در آغوشش بگیرد.”

خانم کشاورز گفت: او به تخت او رفت و پشت سر او دراز کشید و بدنش را روی بدنش در آغوش گرفت. او گفت: “او به نوعی دست هایش را دور من حلقه کرده بود و من احساس می کردم یخ زده ام.”

او به او گفت که از توالت استفاده کند، در را بست و آن را بسته نگه داشت. یادم می‌آید فکر می‌کردم که می‌خواهم آنقدر در آنجا باشم که امیدوارم این وضعیت تمام شود.»

زمانی که دادستان لارا پومرانتز از او پرسید که آیا به آقای اپستین گفته است که نمی‌خواهد در آغوش بگیرد، او پاسخ منفی داد و افزود که در مزرعه، “در آن زمان می‌دانستم که بسیار منزوی هستم.”

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما