تصاویر شگفت انگیز از حیات وحش; شیرها و ببرهای آوازخوان!

[ad_1]

او می گوید که تصاویر خیره کننده حیوانات از جمله شیر، کرگدن و ببر که توسط سایمون نیدهام گرفته شده است، در خطر است.

به گزارش فرارو، سایمون که اصالتا اهل لیدز انگلستان است، بیشتر این عکس های حماسی را در پناهگاه های حیوانات در آفریقا که به حفاظت از این حیوانات بزرگ اختصاص داده شده است، گرفته است.

او گفت: “جمعیت حیات وحش با سرعت نگران کننده ای در حال کاهش است و اگر مراقب نباشیم ممکن است برخی از این حیوانات را فقط در کتاب ها یا باغ وحش ها ببینیم.”

عکسی خیره کننده از دو توله شیر در حال استراحت توسط سایمون در پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی گرفته شده است. او این عکس را «قبل از اینکه پادشاه شوند» نامیده است.

یک کرگدن جوان بازیگوش نیز در پناهگاه حیات وحش کرگدن در آفریقای جنوبی روی چمن ها راه می رود. به گفته سایمون، این واقعیت که مادر کرگدن توسط شکارچیان غیرقانونی کشته می شود، یک اتفاق غم انگیز اما رایج در آفریقا است.

این عکاس گفت: نزدیک شدن به شیرها کار ساده ای نیست و حوصله و حوصله در هنگام عکس گرفتن، نورپردازی و ثبت لحظاتی که یک شیر حالش خوب است یا کارهای جالبی انجام می دهد، نیاز دارد.

سایمون می گوید: «من به عکاسی از حیوانات در حال انقراض علاقه خاصی دارم و قطعاً با زیبایی و قدرت شیرها جذب آنها می شوم.

او معتقد است که گرفتن عکس از حیات وحش می تواند چالش برانگیز باشد زیرا یافتن حیوانات اغلب تلاش و زمان زیادی را برای رسیدن به نقطه واقعی که در آن یک عکس خاص گرفته می شود، می طلبد.

در عکس شگفت انگیز یک ببر در پناهگاه حیات وحش جوکانی. سیمون گفت که زبان زبر او قرار است به جدا کردن پر، خز و گوشت از طعمه کمک کند.

سیمون همچنین از یک کاراکال – یک گربه سیاه با جثه متوسط ​​- در پناهگاه حیات وحش جوکانی در آفریقای جنوبی عکس گرفت. سایمون در انتشار این عکس این سوال را مطرح کرد: بدخلق یا خطرناک یا هر دو؟

او کرگدن ها را پرتقاضاترین حیوانات برای عکاسی می داند. او عکسی از گروهی از کرگدن ها گرفت که پس از چرا در زمین های ناهموار به پناهگاه کرگدن های وحشی بازگشتند. سیمون متوجه شد که 14 مرد مسلح از آنها محافظت می کنند.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما