(تصاویر) مردی که در یک خانه 8 زن دارد!

[ad_1]

در حالی که برای اکثر مردان چندهمسر زندگی حتی با دو زن در یک خانه بسیار دشوار است، مردی در تایلند با انتشار داستان زندگی هشت زن جوان زیر یک سقف در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران را شوکه کرد.

به گزارش فرارو، مردی که آنگ دام سوروت نام دارد یک هنرمند خالکوبی است. او پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که در آن داستان خود را به اشتراک گذاشت به شهرت رسید.

او در طول این مصاحبه گفت که همسرانش به خوبی کنار می آیند و همه آنها یک رابطه خانوادگی هماهنگ دارند.

سوروت چگونه با همسرانش آشنا شد؟

نحوه آشنایی او با همسران جوانش نیز بسیار جالب است. در طول مصاحبه، سوروت فاش کرد که با همسر اولش، نونگ اسپرایت، در عروسی یکی از دوستانش آشنا شده است. از او خوشش آمد و از او خواست که با او ازدواج کند.

وقتی همسر دومش نونگ ال را در بازار دید، عشق در نگاه اول بود. با کمال تعجب، این زن نیز با سوروت موافق بود، هرچند از شوهر اول خود خبر داشت.

او در طول این مصاحبه فاش کرد که با همسر سوم خود در بیمارستان آشنا شده است در حالی که با همسر چهارم، پنجم و ششم خود به ترتیب در اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک آشنا شده است.

سوروت که از تمام محبتی که از شش همسر جوانش دریافت کرد، ناراضی بود، در حالی که با مادرش از معبدی بازدید می کرد، با زن دیگری به نام نونگ فیلم آشنا شد. وقتی برای فیلم پیشنهاد داد، نتوانست نه بگوید.

این مرد با هشتمین و آخرین همسرش، نونگ مای، در تعطیلات خود در پاتایا آشنا شد. در کمال تعجب چهار نفر از همسرانش او را در این سفر همراهی کردند و او دوباره عاشق شد.

در گفت و گو با این شبکه تلویزیونی همه همسرانش متفق القول بودند که او مردی بسیار دلسوز و با ملاحظه است. همه همسرانش موافق بودند: او احتمالاً دلسوزترین و با ملاحظه ترین مردی است که تا به حال دیده ایم.

آنها گفتند: «او با ما آنقدر خوب رفتار می کند که ما چیزی برای بحث نداریم.

بر اساس این گزارش، سوروت در حال حاضر از همسر اول خود یک پسر دارد، در حالی که دو همسر دیگر به زودی در انتظار فرزند هستند.

وقتی از آنها پرسیده شد که چرا آنها با مردی که قبلاً ازدواج کرده بودند ازدواج کردند، همه زنان قبول کردند که دیوانه وار عاشق او شده اند.

او شایعه ازدواج زنان با او را برای پول رد کرد و گفت: همه اعضای خانواده من وظیفه دارند و همسرانم با انجام کارهای خانه یا فروش محصولات مختلف از خواربار، لوازم آرایشی و صنایع دستی امرار معاش می کنند.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما