(تصاویر) نجات 70 گربه از خانه مردی که به خود شلیک کرد

[ad_1]

پلیس در جریان تحقیقات درباره مردی که از ناحیه شکم و صورت حدود 70 گربه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، وارد خانه آنها در نیوهمپشایر، ایالات متحده می شود.

اسکات کین رئیس پلیس کنزینگتون در مصاحبه ای با نیوزویک وقایع پیش از دیدار این مرد را بازگو کرد. به گفته کین، مردی بامداد چهارشنبه با شلیک گلوله از ناحیه شکم به بیمارستان اکستر منتقل شد.

او مدعی شد که اسلحه اش هنگام تمیز کردن روی نیمکت از دستش افتاد و به شکمش اصابت کرد. با این حال، پلیس گمان می کند که این به این دلیل است که همسرش به جای تماس با آمبولانس، او را به بیمارستان می برد.

کین گفت: آنها از اورژانس بیمارستان با ما تماس گرفتند و گفتند که از ناحیه شکم زخمی شده اند. آنها [شرایط] برایشان عجیب بود چون همسر مرد او را با ماشین به بیمارستان رسانده بود و آمبولانس هم صدا نکرده بودند.

پلیس تصمیم می گیرد برای بررسی این اتفاق عجیب به خانه این مرد برود و متوجه می شود که در خانه بیش از 70 گربه از بچه گربه تا گربه بزرگ وجود دارد و اتاق با بوی شدید ادرار و مدفوع گربه پر شده است.

کین گفت: “گربه ها خانه را تسخیر کرده بودند.” همه چیز از ادرار و مدفوع گربه پوشیده شده بود. وقتی پلیس برای اولین بار وارد خانه شد، فکر می کردیم 30 گربه وجود دارد، اما اکنون حدود 70 گربه را می بینیم. [در آن خانه] شده است.

با توجه به شرایط نامناسب زندگی در خانه، ماموران حمایت از حیوانات برای نجات گربه ها اقداماتی را انجام داده اند. آنها هنوز خانه را زیر نظر دارند تا مطمئن شوند که همه گربه ها به درستی نجات یافته اند.

این گربه‌ها قبل از اینکه برای فرزندخواندگی توسط صاحبان جدیدشان آماده شوند، در مرکز پیشگیری از ظلم به حیوانات در نیوهمپشایر نگهداری شدند و مورد معاینه پزشکی قرار گرفتند.

استیو اسپرول، مدیر خدمات سازمان رفاه حیوانات نیوهمپشایر گفت: «گربه ها در خانه های بسیار شلوغ زندگی می کردند. وضعیت گربه ها هنوز مشخص نشده است. دامپزشک ما در چند روز آینده آنها را ارزیابی خواهد کرد.

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

(عکس)

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما