تمرین دوومیدانی‌کاران، زنانه – مردانه شد!

[ad_1]

فدراسیون دوومیدانی برنامه زمانبندی عجیبی برای ورزککاران در ظک گرفته شده ده تنها مطابق با آن حق تمرین در مجموعه ورزشی را دارند.

به گزارش ایسنا، فدراسیون دوومیدانی به جدیدترین جدول زمانبندی تمرینی را به ورزشکاران و مربیان این رشته اعمال کرده است که تنها با آن حق حضور و تمرین در ورزشگاه آفتاب انقلاب مطابقت دارد، تنها سایت تخصصی دومیدانی کشور را دارند، برنامه هایی که انتقادات زیادی را در بین می کنند. ورزشکاران و مربیان دوومیدانی ایجاد کرده است.

مسابقات فدراسیون همیشه برای تمرین از مرد ب تن در کنار همدیگر، جدولی طراحی کرده است که تمرینات ورزککاران را محدود به ساعاتی از روز کرده است. زنان در روزهای زوج از صبح تا ساعت 14 حق تمرین و مردان در همین روزها از ساعت 14 تا 20 شب.

در روزهای فرد هم این ساعت تمرینی برعکس اجرا خواهد شد، یعپی اول مردس س.

تمرین دوومیدانی‌کاران، زنانه - مردانه شد!

در این رابطه چند موضوع مطرح است. اول اینکه ورزشکاران دوومیدانی تهران و همچنین ملی پوشانی که از شهرهای مختلف در تهران تمرین می کنند به جز ورزشگاه آفتاب انقلاب پیستی تخصصی برای تمرین نمی توانند. در نتیجه با اجرای این تصمیم عمل باید تمرینات خود را کمتر کنند.

مسائل دیگر، بسیاری از دوومیدانی‌کاران جوانان و نوجوانان هستند که در مدارس و دانشگاه‌ها تحصیل می‌کنند و ساعاتی را در کلاس‌های درس حاضر می‌کنند و تکالیف و تحقیقات درسی اختصاص‌دهنده را انجام می‌دهند. بنابراین به طور طبیعی امکان تمرین کمتری وجود دارد و ممکن است ساعات تمرینی باشد.

مهم ترین مسئله به قهرمانی برمی گردد که با این کار ترمز آن کشیده می شود و به طور کلی می شود، چرا که یک ورزشکار ملی که برای قهرمانی در میادین بزرگی، چون آسیایی، بعد از مسابقات جهانی و المپیک انجام می دهد، به تمرینات منظم نیاز ندارد. با یک جدول بندی تمرینات او را کاهش داد.

احتمالا زین پس دوومیدانی تنها در بعد همگانی دنبال خواهد شد. البته در بحث همگانی هم به دلیل توجیه پیست های تخصصی (آفتاب انقلاب تنها پیست تخصصی دوومیدانی کشور است) قطعا توفیق دیگری کسب نخواهد کرد و این ورزش مادر روز به روز رو به افول خواهد گذاشت.

ورزشکاران دوومیدانی ایران که با پوشش تایید وزارت ورزش و جوانان در کنار هم و بدون هیچ حاشیه ای تمرین کرده و پرچم ایران را در میادین مختلف بالا برده اند. از دل همین تمرینات قهرمانان بزرگ و خوشنامی بیرون آمده اند که به این ورزش معتبر داده اند.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما