خواب دیدیم که شما بدون دغدغه رئیس انجمن شوید

[ad_1]

خبرورزشی: سالهاست که با انتخاب انجمن فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استانی، سرنوشت همه چیز از پیش تعیین شده و همان روسای بازگشته بر جایگاه فدراسیون فوتبال تکیه زده اند.

ماجرای توقیف ساختمان فدراسیون فوتبال توسط شرکتی که حدود 2 میلیون یورو بدهکار است، نشان می‌دهد که مدیران سابق این فدراسیون هم در انتخاب سرمربی تیم ملی و هم در پرداخت پول‌های او با فوتبال ایران کارنامه‌ای فاجعه‌بار داشته‌اند. .

بدون شک بیشتر مشکلات فدراسیون فوتبال در مدیریت است. یعنی نه تنها مدیران قبلی، بلکه تیم فعلی هم نمی توانند در بخش های مختلف تغییری ایجاد کنند. رئیس فعلی فدراسیون فوتبال و همچنین دبیر کل وی هنوز در مورد انتخابات آتی فدراسیون فوتبال تا پایان سال جدید اظهار نظری نکرده اند اما سوال اینجاست که آیا خود را شایسته ریاست فدراسیون فوتبال می دانند؟

فرض کنید هر کدام از آنها در انتخابات پیروز شوند. آیا در این صورت مشکلات فوتبال کشور حل می شود، پول شستا پرداخت می شود، تیم ملی در مقطعی خوب می شود، مربیان و بازیکنان آرامش نسبی خواهند داشت و فوتبال ایران مرحله جدیدی از تاریخ خود را خواهد دید؟

سال هاست که با انتخاب اتحادیه فوتبال و ائتلاف گسترده هیئت های استانی، سرنوشت همه چیز از قبل تعیین شده و همان روسای بازگشته به فدراسیون فوتبال تکیه کرده اند، اما تا به امروز حتی یک مدیر پیدا نشده است. راستش را بخواهید که ما برای مدیریت این فوتبال دست و پنجه نرم می کنیم، ساخته نشدیم و اگر می توانستیم فوتبال کشور را بچرخانیم، این ورزش در چنین روز بدبختی نبود!

ای کاش مدیران فعلی فدراسیون فوتبال که به احتمال زیاد کاندیدای اصلی ریاست جمهوری در انتخابات هستند، لحظه ای تنها می ماندند و این بار نه به خاطر منافع شخصی افرادی که همه می دانیم شایستگی حضور در ریاست جمهوری را دارند. انتخابات انجمن فوتبال و رؤسای هیأت های استانی دیگر مانند گذشته به نامزد خاصی در ائتلاف از پیش تعیین شده رأی ندادند!

می دانیم که این خواب شیرین هرگز تعبیر نمی شود، اما آرزو حتی برای ما که از شر و شور جوانی گذرانده ایم، اشتباه نیست…

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما