واقعا چقدر ثروتمند است؟

[ad_1]

فرارو- در هفته جاری «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری پیشین آمریکا ایمیلی را برای روزنامه «نیویورک تایمز» ارسال کرد. در آن ایمیل او ادعا کرده است که بسیار ثروتمند است و به “بیانیه وضعیت مالی مورخ 30 ژوئن 2014 میلادی” اشاره کرده است و میگوید یک سال پیش از اعلام نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری ارزش دارایی او 5.8 میلیارد دلار بوده است.

به گزارش فرارو به نقل از سی آن؛ با این وجود، همان طور که “نیویورک تایمز” به آن اشاره کرده است که در سال 2015 نامزدی خود را اعلام کرد، گفته بود که ارزش خالص دارایی او تا 30 ژوئن 2014 میلادی 8.7 میلیارد دلار بوده است. ماه پس از آن ستاد انتخاباتی بیانیه دیگری را درباره یک ثروت ردورور

در بخشی از آن آمده است: «ارزش املاک و مستغلات نیویورک در نیویورک، سانفرانسیسکو، میامی و بسیاری از نقاط دیگر که او دارای ملک است در این دوره زمانی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است که درصد بسیار کمی از ارزش دارایی را دارد. شامل و با نرخ بهره بسیار پایین است. در تاریخ، دارایی خالص آقایی که بیش از ده دلار است.

تعیین میزان ارزش واقعی دارای کار آسانی نیست به این دلیل که رئیس جمهور رئیس جمهور سابق نمایندگان اغراق می کند. در سال 2012 میلادی، زمانی که دولت در حال بررسی نامزدی برای ریاست جمهوری بود، صرفاً این کرف را انجام داد که همه بدانند بسیار ثروتمند هستند.

دریافت در آن زمان به شبکه خبری “ای بی سی” گفته بود. “منظورم این است که بخشی از زیبایی من این است که بسیار ثروتمند هستم بنابراین، اگر به 600 این میلیون دلار نیاز دارم می توانم خودم 600 میلیون دلار بپردازم یک مزیت. است. باید به شما بگویید که این یک مزیت بزرگ نسبت به سایر نامزدهای انتخاباتی است که من از آن برخورد دارم.

زمانی که او نهایتاً در ژوئن 2015 میلادی به عنوان رئیس جمهور نامزدی خود اعلام کرد این کار را با تمرکک بر ثروت انجام داد. ترامپ خطاب به جمعیت گفت: «من واقعاً ثروتمند هستم مجموع دارایی خالص از 8.73 میلیارد دلار است که این کار را برای لاف زدن انجام نمی‌دهم من این کار را انجام می‌دهم تا نشان دهم این نوع تفکر است که کشورمان باید… نیاز دارد. “.

با این وجود، واقعا چقدر ثروتمند است؟ این پرسشی است که در تمام دوران بزرگسالی مطرح شده و موضوع بحث های زیادی باقی مانده است. اخبار در هفته جاری منتشر شد مبنی بر این که “مزارس” شرکت حسابداری سابق سابق، از تمام حسابهای مالی بودجه بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی بین سالهای 2011 تا 2020 میلادی منتشر شد. مطرح شد.

پاسخ به این پرسشها است که در وهله نخست به خاطر این است که تصمیم در یک اقدام عملی شکنانه از انتشار علنی اظهارنظرنامه های مالیاتی پیشین خودداری ورزیده و اسرار کرده است که اظهارنامه های مالیاتی در واقع درباره وضعیت مالی نکات مهم را فاش نمی کنند. در حالی که غیر از این را نشان می دهد.

نشریه «فوربس» مدت هاست که ثروت را به دقت زیر نظر دارد. این نشریه اشاره کرده است که از سپتامبر 2021 میلادی دارای ارزش واقعی در واقع 2.5 میلیارد دلار بوده است. بخش عمده ای از این ثروت شامل املاک و مستغلات (1.1 میلیارد دلار) به همراه زمین گلف و اقامتگاه او و 650 میلیون دلار دیگر است.

بر اساس محاسبات فوربس، روت خالص ترامپ در سال 2015 میلادی به اوج خود رسید که 4.5 میلیارد دلار ارزش داشت. در طول سالهای حضور ثروتمندان در کاخ سفید، این ثروت به طور پیوسته کاهش یافته است، واقعیتی که تصمیم گیری در مورد آن صحبت میکرد.

ترامپ در سال 2018 میلادی به “فاکس نیوز” گفت: “به یکی از دوستان ام که دوست بسیار ثروتمندی داشتم” میدانی، شرط میبندم 2 یا 3 میلیارد دلار برایم هزینه داشته باشد و ارزش هر پنی آن را دارد. من به پول نیاز ندارم و به هر پنی میارزد، زیرا من کارای زیادی برای انجام میدهم».

او در سال 2020 میلادی نیز گفته بود: “برای رئیس جمهور آمریکا دلاری را که مهور ایالات متحده آمریکا می کند.”

نکته دیگری که هنگام تلاش برای محاسبه ثروت واقعی باید در نظر بگیرید. به گزارش‌های شگفت‌انگیز «نیویورک تایمز» که سالها پس از ارائه طرح‌نامه‌های بودجه‌ای به دست آن روزنامه‌ها می‌رسند، که مبلغی را به دست می‌آورند و می‌دهند این بدهی‌ها در آینده‌ای نه بیشتر دور فرا خواهد رسید.

نسخه ای که “دیوید لئونهارت” در سپتامبر 2020 اشاره کرد. “در دهه 90 میلادی، آقای دولت با تضمین شخصی برای دریافت صدها میلیون دلار و تقریباً آن را خراب کرد و از آن زمان گفته است که این کار پشیمان با این وجود است، . به نظر می رسد او مسئول وام هایی به مبلغ 421 میلیون دلار است که سررسید آن وام ها ظرف مدت چهار سال می تواند سوابق مالی بانکی را نشان دهد که او دوباره همان قدم را برداشته است.

صندوق هم چنین بر سر باپپرداخت بیش از 70 میلیون دلار که در سال 2010 از سازمان خدمات درآمد داخلی درآمد دریافت کرده بود درگیر اختلاف با آن سازمان است. (در سال 2011 میلادی، سازمان خدمات درآمد داخلی شروع به بررسی این موضوع کرد که آیا واقعاً این پرونده برای ضررهای تجاری بازپرداخت شده است یا خیر. این پرونده حل نشده باقی مانده است).

برای درک بهتر عملکرد باید به بخشهایی از آن چه او سالها پیش در کتاب “هنر اطلاعات” توجه داشته باشید “کلید نهایی را در راه من نمایش شجاعت است با خیالات مردم بازی می کنم مردم همیشه نمی توانند بزرگ فکر کنند.” مردم می‌خواهند باور کنند که چه چیزی بزرگترین و دیدنی‌ترین است. نامیده ام.”

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما