۱۶ روش درمان برای درمان بیماری پوستی

[ad_1]

بیماری های پوستی شایع هستند و بسیاری از افراد در طول زندگی کلی از آن را تجربه می کنند.

به گگارش باگگاه خبرنگاران، در دلایل بیشتر برای نگرانی از پوستی نیست؛ اما گاهی اوقات نیاز به مداخله پزشکی دارد. گروه، پمادهای موضعی به درمان پوستی کمک می‌کنند. اما داروهای طبیعی و ارگانیک نیز دارند که می توانند برای درمان این مککل پوستی کار کنند و غالبا نیز اثرگذاری فوقالعاده دارند.

انواع مختلف از آلودگی‌ها و بثورات پوستی وجود دارند و هر کسی ممکن است شکن رشکن رشار را داشته باشد با این حال، بسیاری از این موارد را می‌توان در خانه با چند ماده طبیعک ر.ڌ ر. به جای استفاده از مواد شیمیایی یا آنتی بیوتیکها که هر دو دراز مدت برای سلامتی مضر هستند; راه‌های طبیعی برای درمان مشکلاتی که وجود دارند.

۱. کمپرس آب گرم

مواد و وسایل لازم: یک کاسه آب داغ، یک تکه پارچه

روش انجام درمان: پارچه را در آب فرو کنید، آب را با فشار خالی کنید و به آرامی روی محل محل یا جوش بمالید. چند لحظه نگه دارید و روند را تکرار کنید. می‌توانید هر چند ساعت یک بار این کار را انجام دهید تا نتیجه را ببینید.

گرما به افزایش گردش خون کمک می کند، منافذ شما را باز می کند و به قسمتی از پوست اجازه می دهد تا بهتر با مقابله ها مقابله کند.

۲. عسل برای درمان خانگی بیماری پوستی

مواد و وسایل لازم: عسل، قاشق

روش انجام درمان: عسل را به صورت موضعی روی منطقه عفونی بمالید که به کاهش قرمزی و تورم کمک می کند. می‌توانید آن را چند بار در روز انجام دهید. عسل دارای خواص ضد باکتریایی است و به درمان بیماری های ناشی از استافیلوکوس کمک می کند.

۳. زردچوبه

مواد و وسایل لازم: زردچوبه و عسل

روش انجام درمان: هر دو ماده را با هم مخلوط کنید که خمیری به دست آ. خمیر را روی قسمت آلوده به بمالید و پس از خشک شدن آن را بشورید. می‌توان این درمان را دو بار در روز، یک بار صبح و یک بار قبل از آن خوجا کرد.

زردچوبه از دیرباز به دلیل خواص ضد باکتری، ضد قارچ و حتی ضد ویروس شناخت شناخ. این ادویه دارویی تاثیر فوق‌العاده‌ای در درمان دارد.

۴. آلوئه ورا درمان خانگی آسیب پوستی

مواد و وسایل لازم: ژل آلوئه ورا

روش انجام درمان: مقداری ژل آلوئه ورا را از برگ آن جدا کرده و رن را به صورت موضعی روی منطقه عفونی بمالید. کمی صبر کنید و بعد با آب سرد بشویید. می‌توان این کار را ۲ تا ۳ بار در روز انجام داد. آلوئه ورا به دلیل داشتن آنتراکینون دارای خواص ضدایی است.

۵. زنجبیل

مواد و وسایل لازم: خمیر یا عصاره زنجبیل

روش انجام درمان: مقداری خمیر زنجبیل را مستقیماً روی قسمت عفونی شده پد. می‌توان این درمان را دو بار در روز، یک بار صبح و یک بار قبل از آن خوجا کرد.

زنجبیل یکی از درمانهای خانگی عالی برای مقابله با قارچی پوست است؛ زیرا مانع رشد می‌شود.

۶. روغن نارگیل

مواد و وسایل لازم: چند قطره روغن نارگیل

روش انجام درمان: چند قطره روغن نوی یل را روی ناحیه آلوده روی پوست خود بمالید و اجازه دهید ذکر شود. می‌توان بعد از نیم ساعت آن را بشویید. بهترین زمان شب است زیرا می‌توان آن را روی ناحیه عفونی پوست بمالید و صبح روز بعد آن شد

روغن نارگیل به دلیل وجود مونولورین به جلوگیری از عفوسی یای ویری یا گیاهی پوست کمک می کند و از این رو درمان خانگی پوست می شود.

۷. جوش شیرین

مواد و وسایل لازم: نصف قاشق چایخوری جوش شیرین و مقداری آب

روش انجام درمان: هر دو ماده را با هم مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. خمیر حاصل را روی ناحیه آسیب دیده بمالید. بعد از چند دقیقه آن را بشویید. می‌توان این روش درمانی پوستی را دو تا سه بار، ر امج انجام داد.

جوش شیرین یکی از درمانهای خانگی عالی برای درمان بیماریهای پی.وست ت ست این ماده به توقف رشد استرپتوکوک موتانس کمک می‌کند.

۸. لیمو و روغن زیتون، درمان خانگی آلودگی پوستی

مواد و وسایل لازم: یک لیمو و روغن زیتون

روش انجام درمان: این دو ماده را با هم مخلوط کنید. زیرا روغن زیتون یک روغن حامل است. ترکیب به دست آمده را روی محل مقابله بمالید و ۳۰ دقیقه باقی بماند. در نهایت آن را با آب گرم بشویید. می‌توان این درمان را تا دو بار در روز انجام داد تا زمانی که ٹفوهت بد باشد.

آب لیمو دارای خواص ضد قارچی، ضد باکتریایی و قابض است که به درمان کمک می کند.

۹. شیر و زردچوبه

روش انجام درمان: لیوان شیر گرم را با پودر زردچوبه مخلوط ۩رده و بنوش. می‌توانید این کار را یک یا دو بار در روز انجام دهید. زردچوب دارای خواص ضد ضدی است و شیر اسید لاکتیک دارد که با تقویت کلاژن به سلامت پوست شما کمک می کند.

۱۰. ماست و عسل

مواد و وسایل لازم: یک فنجان ماست ساده و عسل

روش انجام درمان: ماست را با مقداری عسل ترکیب کنید و بخورید. می‌توان این درمان پوستی را تا دو بار در روز انجام داد.

ماست ساده یکی از بهترین درمانهای خانگی برای مقابله با قارچی پوست است. این ماده لبنی پر از پروبیوتیک است و به کمک‌های خوب،وده‌کنک‌ سلامت روده به طور خودکار روی پوست شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

۱۱. گوجه فرنگی، درمان خانگی پوستی

مواد و وسایل لازم: گوجه فرنگی و مخلوط کن

روش انجام درمان: گوجه فرنگی را خوب پوره کنید. از خمیر به دست آمده در ناحیه آسیب دیده می شود. اجازه بدهید چند دقیقه و بعد بشویید. یک بار در روز می توانید آن را انجام دهید.

گوجه فرنگی حاوی انواع مختلفی از اسیدها است که باعث ایجاد خواص ضدایی می شود.

۱۲. نمک دریا

مواد و وسایل لازم: یک فنجان نمک دریا و یک سطل آب

روش انجام درمان: می توانید با مخلوط کردن نمک در سطل حمام این درمان را شروع کنید یا حتی نمک را مستقیماً در وان حمام خود بریزید. می‌توانید یک بار در روز آن را انجام دهید.

خواص ضد میکروبی در حمام آب و نمک به بهبود عملکرد سدِ پوسدکمک می،. نمک و آب درمان خانگی خوبی برای پوستی هستند.

۱۳. چای سبز

مواد و وسایل لازم: ۵ چای سبز کیسه‌ای و آب داغ

روش انجام درمان: کیسه‌های چای سبز را برای مدتی داخل آب بیندازید و بیندازید و بربوووووووور. از چای دم شده در ناحیه آسیب دیده استفاده کنید. یک یا دو بار در روز آن را می توانید انجام دهید. تن‌های موجود در چای سبز برای درمان عفونت‌های قارچی پوست مفیه‌دتند.

۱۴. سیر، درمان خانگی پوستی

مواد و وسایل لازم: سیر و روغن زیتون

روش انجام درمان: سیر را له کنید و با روغن زیتون مخلوط کنید تا خمیری دسا. خمیر به دست آمده را به مدت 30 دقیقه روی منطقه عفونی قرر بدهید و بدب شرب آند آنر دو بار در روز آن را انجام دهید.

خواص بیوتیکی و ضد میکروبی موجود در سیر به درمان بیماری های باکتریایی کمک می کند.

۱۵. روغن درخت چای

مواد و وسایل لازم: روغن درخت چای

روش انجام درمان: چند قطره یک دقیقه از روغن روغن چای را که با روغن غیر روغنی مثل روغن نارگیل رقیق شده روی نیه آسیب دیده بمالید و بعد از 30 را بشویید. دو بار در روز آن را انجام دهید.

روغن درخت چای به مبارزه با باکتری ها کمک می کند و دارای خواص ضدمسئله است.

۱۶. شنبلیله

مواد و وسایل لازم: شنبلیله، پنبه و آب

روش انجام درمان: شنبلیله را بجوشانید تا نرم شود. اجازه دهید خنک شود و با استفاده از پنبه آن را روی ناحیه آسیب دیده،مدال. پس مدتی آن را بشویید. ۲ تا ۳ بار در روز می‌توانید آن را انجام دهید.

باکتری‌های مولد آکنه و شکست به دلیل خواص ضد میکروبی شنبلیله نهار منبلیله نهد،ر منبلیـــــــــ

راه‌های سیستم برای درمان‌های پوستی وجود دارند و جای نگراشی ت. راه حل بیشتر این بحران‌ها در آشپزخانه نهفته است. اگر این شرایط پوست واقعاً بد شود یا درد و ناراحتی های زیادی وجود داشته باشد که در این صورت باید به متخصص مراجعه کنید. مطمئن شوید که بهداشت را رعایت کرده و کارای لازم را برای جلوگیری از انجام داده اید.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما