زمان رونمایی از آزمون سردار در ترکیب بایرلورکوزن

[ad_1]

س س پیوستن سردار آمون به بایرلورکوزن، حالا همگان در انتظار اولین حضور او در ترکیب این تیم هستند. هنرمندان ایرانی سیاه و قرمزها برابر آرمینیا بیلهفلد اولین بازی خود را برگگار می کند. این خبری است که مجله معتبر کیکر داده است.

کیکر در گگارشی جالب توجه، از مرکز بالای آمون برای حضور در بایر خبر داده است. این مجله با انتخاب تیتر “آآمون: یک لبخند و مراحل پایانی بازی از اولین بازی” از روحیه و انگیزه توقف ناپذیر سردار برای باگت به میادین خبر داده است. مطلب کی این مجله از تمرین و گزارش امروز ایرانی امروز لورکوزن یا خیا خیا خیا:

آزمون سردار با گذشت سه هفته از پیوستن به لورکوزن، تمرینات تیمیه را آغا،’ اگر همه چیز خوب پیش برود، او بخشی از ترکیب تیم مقابل آرمینیا بیله هلب. از نظر ظاهری، او هنوز باید کمی کار کند. از نظر یکپارچگی، او در حال حاضر راه درازی را پیموده است.

وقتی سردار آآمون نیم ساعت بعد از همکارانش وارد زمین تمرین در بای آرنا شد، لبخند روی صورت ایرانی انجام نشد. بازیکنی که در زمستان با 2.5 میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن نقل مکان کرد و با توری از توپ های روی شانه اش برای تکمیل یک تمرین انفرادی وارد زمین مجاور شد و به شوخی گفت: «سلام، من برگشتم».

خوشحالی این بازیکن ۲۷ ساله از بازگشت به زمین و کار با توپ غیرلابر. جای تعجب نیست، زیرا او از ۸ دسامبر بازی نکرده است. اکنون او در آستانه بازگشت به میادین است که اولین بازی دو برای ایر نخید بٌددبٌ است. س از آسیب زدن به Covid-19، آسیب از ناحیه رباط و وقفه طولانی در تمرین که عریان در عقب ماندگی از شرایط بازی که باید به زودی جبران شود.

اگر همه چیز خوب پیش برو، او روز شنبه مقابل آرمینیا بیله فلد در ٪ردیب ت. جراردو سیوان در مورد دیدار آخر هفته و وضعیت او میگوید: هنوز چند مرحله وجود دارد که آآمون باید آنها را طی کند. بیایید ببینیم که وضعیت فعلی آن کافی است یا نه. اگر چنین است، به هر حال فقط برای یک ماموریت کوتاه خواهد بود (حضور آمون برابر بیله فلد چند دقیقه خواهد بود)

این مربی توضیح داد که او هنوز نمی‌تواند بگوید که از آزمون چه انتظاری دا۱ در، سیوان گفت: باید او را ببینم، حرکت را حس کنم و سپس تصمیم بگیرم که آیا انتظاراتمان در شرایط فعلی از منطقی است یا خیر.

آزمون آزمون عقد قرارداد در پایان ماه ژانویه تمرینات توانی خود را به دور از تیم انجام می دهد و هفته گذشته به دلیل از لوزه باید دوباره تمرینات را انجام دهد، اما بایر قبل او را به خوبی با تیم ادغام کرده است. تنها دو روز س از ورودش به آلمان، او بخشی از گروه سفر لورکوزن برای بازی در دورتموند در تاریخ 6 فوریه بود. از آن زمان، علیرغم دوره توانبخشی، او تا جایی که ممکن است درگیر این روندها و حضور در اردوی تیم بوده است.

سیوان تاکید می کند: «همه ما کارهای زیادی دارد فنی و محیطی انجام می دهد تا بازیکنان احساس خوبی داشته باشند، این مهم است.» بدین ترتیب آوامون تلاش می کند تا در همان روز شنبه لبخندی را بر لبان مربی اش بنشاند.

ورزش سه

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما