توصیه درباره واکسن در بارداری

[ad_1]

مطالعات و بررسی های کس از بررسی های لازم، درباره واکسن در تصمیم گیری توصیه هایی به مادران.

به فارس، خود دانشجویان آمریکایی روز سه شنبه گزارش دادند که واکسیناسیون زنان باردار در برابر ویروس‌ها ممکن است به جلوگیری از بستری شدن نوزادان پس از تولد کمک کند، به خصوص اگر مادران باردار در آینده این واکسن را دریافت کنند.

این یافته‌ها و اکسیناسیون در دوران بارداری را به خوبی نشان می‌دهد که شامل حال نوزادان تازه متولد شده است که برای دریافت واکسن بسیار بزرگ نیز می‌شود.

عوامل بیمارستان اطفال و مرکک کنترل و مرکگیری از بیماریهای ایالات متحده آمریکا (CDC), کودکان زیر شش ماه را بین جوئیه 2021 و ژانویه 2022 بررسی کردند.

در این مطالعه داده های 379 نوزاد بستری در بیمارستان، 176 نوزاد مبتلا به نوید -19 و 203 نوزاد بستری برای سایر موارد تشخیص و تحلیل قرار گرفتن. نتایج این بررسی نشان داد که واکسنهای کوید -19 به طور کلی در بستری شدن در بیمارستان در کودکانی که مادرانشان در دوران بارداری واکسینه شده اند، 61 درصد است.

داده ها همچنین نشان داد، زمانی که مادران 21 هفته تا 14 روز قبل از زایمان واکسینه شدند، این محافظت به 80 درصد افزایش یافت. اثربخشی واکسیناسیون برای نوزادانی که مادران آنها زودتر در دوران بارداری واکسینه شده بودند به 32 درصد کاهش یافت.

دانا مینی دلم از CDC به خبرنگاران گفت: «در حال حاضر، ما میخواهیم مطمئن شویم که با واکسیناسیون هم از مادر و هم از نوزاد محافظت میکنیم».

به گفته مرکز کنترل و کنترل زنان از بیماری های ایالات متحده آمریکا، در معرض خطر خطر ابتلا به بیماری در اثر شدید بیماری -19 هستند و ممکن است به کووید در دوران بارداری منجر به زایمان زودرس شوند، مردهزایی و احتمالاً سایر عوارض بارداری را افزایش می دهد.

توصیه های CDC توصیه می کند زنانی که باردار هستند، شیر می دهند، در حال حاضر تلاش برای باردار شدن یا ممکن است در آینده باردار شوند، واکسینه می شوند و در جریان واکسن های کوید قرار می گیرند.

مطالعات قبلی نشان می دهد که واکسیناسیون کوید در دوران بارداری با زایمان زودرس یا تولد نوزادان کم وزن مرتبط نیست.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما