درخواست جدید فدراسیون آمریکا از ایران

[ad_1]

به گزارش flow rest ling، پس از خودداری آمریکا از صدور ویزا برای برخی از اعضای کاروان اعزامی کشتی ایران به آمریکا، سفر تیم ملی کشتی آزاد به این کشور برای انجام دیدار دوستانه که قرار بود 23 بهمن در تگزاس برگزار شود، لغو شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران، طی نامهای به رئیس فدراسیون کشتی آمریکا، عدم امکان حضور ایران برای انجام مسابقه دوستانه ورزشی تیم به تیم با تیم کشتی آزاد این کشور را اعلام کرد.

در که USA Wrestling به عنوان هیچ نهاد ملی کشتی در ایالات متحده آمریکا در تصمیم گیری های مربوط به صدور روادید وجود ندارد، اما به طور منظم و مستقیم با فدراسیون ایران در مورد روند صدور ویزا ایالات متحده در ارتباط بوده است.

فدراسیون کشتی آمریکا از فدراسیون کشتی ایران که در تصمیم خود تجدید نظر کند و هیئتی را که برای ورود به این رقابتها به آمریکا درخواست کند، درخواست کرده است. ایالات متحده آمریکا و ایران هم می توانند میزبان یک دیدار دوگانه بسیار جذاب باشند که به نفع هر دو تیم ملی خواهد بود و برای طرفداران کشتی در سراسر جهان نمایشی هیجان انگیز از این ورزش را فراهم می کند.

در بیانیه فدراسیون فکتی آمریکا آمده است: فدراسیون ککتی آمریکا از اینکه ایران تصمیم گرفته است در بالپارک مقابل تیم ما شرکت نکند، بسیار ناامید است. مسابقات 16 بار قبلی که ایران از سال 1995 در ایالات متحده به رقابت پرداخت، این رویداد نیز برای حسن نیت از طریق ورزش و به عنوان فرصتی برای ورزشکاران دو کشور برای رقابت در بالاترین سطوح برگزار شده است. ایران تمام ویزاهای خود را دریافت کرد و میتوانست یک تیم خوب را برای کشتی با ورزشکاران ما به میدان بفرستد، اما این تصمیم آنها بود که شرکت نکنند. ما از آن‌ها درخواست‌هایم در این باره نظر نظر می‌دهیم.

ریچ بندر، مدیر اجرایی کشتی ایالات متحده، گفت: قصد ما این است که یک رویداد با کیفیت برای همه و برای طرفداران در تگزاس ارائه و ورزشکاران برتر خود را به تشک بفرستیم، شاید در قالب دیگری.

انجمن فدراسیون کشتی ایران در این رابطه گفت که مجید داستان و کامران قاسمپور به عنوان دو کشتیگیر اصلی تیم ایران، احسان امینی مربی تیم ملی، محمد مصلاییپور داور المپیکی ایران، حجت کریمی سرپرست و علیرضا دبیر فدراسیون کشتی نفراتی بودند که روادید آمریکا برای آنها صادر نشده است.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما