تورهای خارجی نوروز ۱۴۰۱؛ از دبی تا ایروان

[ad_1]

فرارو– تورهای ۱۴۰۱ از همین حالا مسافر خارجی نوروز خود را پیدا کردند. قریب به یک ماه تا شروع تعطیلات نوروزی باقی مانده و سایت های فعال در حوزه گردشگری و سفر برای ایروان، تفلیس، استانبول، دبی و … پیشنهادهای شغلی را می دهند. در همین سایتها با یک نگاه گذرا متوجه افزایش قیمت تورهای نوروزی نسبت به همین موقعیت در سال میشویم که اولا عجیب نیست و دوما خیلی به موضوع این گزارش ارتباطی نیست. با این حال اگر از عدد و رقم ها بخواهیم حرف بزنیم، باید تورهای زمینی ایروان را یکی از ارزانترین گگینه های سفر خارجی برای تعطیلات نوروزی بدانیم. سفر هوایی و اقامت در هتلهای پنجستاره دبی نیز می تواند تا 100 میلیون تومان هزینه داشته باشد.

قیمت تور نوروزی ایروان

تور نوروزی ایروان در حالت زمینی دستکم پنجونیم میلیون تومان و بهککل هوایی حداقل هفتونیم میلیون تومان هزینه خواهد داشت. در ارزانترین های هوایی نوروزی ایروان تورهای هوایی آرمنیا راهی ارمنستان میشوید و سه شب را در اتاق شب را در اتاق دو تخته هتل نورآرمنیا اسپری میکنید. هتلی که یک ستاره دارد و اگر حدود 400 هزار تومان بیشتر بپردازید محل اقامت شما به هتل دو ستاره هرامازد ایروان تبدیل می شود. بین تورهای سه روزه با 10 میلیون تومان اقامت در هتلهای پنج ستاره ایروان مثل هتل بین المللی این شهر را تجربه کرد. تورهای هوایی پنج روزه ایروان حدود هشت میلیون تومان برای هتل های ارزانقیمت و 13 میلیون تومان برای هتل های لوکس هزینه هشت و بابت تورهای هوایی روزه ایروان هم دستکم باید 10 میلیون تومان کنار گذاشته شود و با 20 میلیون تومان اقامت در هتل های پنج ستاره و پرواز می شود. با ایران‌ایرتور را تجربه کرد. تور زمینی ایروان برای نوروز 1401 دستکم پنج میلیون و 500 هزار تومان هزینه خواهد داشت. در این تور هشت روزه با اتوبوس 25 نفره VIP به ارمنستان میروید و شبها در هتلهای سه یا چهارستاره اقامت دارد. می توانید به جای هتل های سهستاره محل اقامت را به گگینه های پنج ستاره تبدیل کنید; میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای هر نفر افزا۩۴ پیمدا .

تورهای زمینی و هوایی ایروان

تور

هتل

مدت اقامت

هزینه

زمینی ایروان

رجینه سه‌ستاره

هشت روز

پنج میلیون و 500 هزار تومان

زمینی ایروان

اقابیانس پنج‌ستاره

هشت روز

شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هوایی (آرمنیا)

نورآرمنیا یک ستاره

سه شب

هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هوایی (ایرانایرتور)

بی‌ملی ایراوان پنج‌ستاره

هشت روزه

۲۰ میلیون تومان

قیمت تور نوروزی تفلیس

قیمت تور هوایی تفلیس در نوروز ۱۴۰۱ حداقل ۹ میلیون تومان است. در این چهار روز با سازمان هاگرس تهران به گرجستان سفر می کنید و اقامتگاه هتل سهستاره میکا خواهد بود. با رقم 9 میلیون و 700 هزار تومان می شود هتل را به چهارستاره تبدیل کرد و بابت اقامت در هتل های پنجستاره تفلیس چیزی حدود 13 تا 20 میلیون تومان باید پرداخت کنید. با اضافه شدن تعداد شبهای اقامت، قاعدتا رقم قیمت تورها بالاترین میرود و برای مثال شروع قیمت تورهای پنج روزه تفلیس در نوروز 1401 بهجای 9 میلیون تومان از 9 میلیون و 300 هزار تومان است و برای تورهای هشت روزه نیز باید حداقل 10 میلیون تومان قرار دهید. تور هشت روزه هوایی با اقامت در هتل پنج ستاره بیلتمور یکی از آنها یکی از گرانترین گگینهای نوروزی برای سفر به گرجستان حدود 21 میلیون تومان خرج دارد. ثبت نام تورهای زمینی گرجستان برای نوروز 1401 آغاز شده و حدود هفت تا هشت میلیون تومان این تورها خواهد بود. در یکی از این تورهای هفت روزه، محل اقامت هتل چهارستاره جاز است، با اتوبوس VIP و ظرفیت 25 نفر به سفر میروید، بیمه مسافرتی میشوید و هزینه تور هفت میلیون و 250 هزار تومان تمام می شود.

تورهای زمینی و هوایی تفلیس

تور

هتل

مدت اقامت

هزینه

زمینی

جاز چهارستاره

هفت شب

هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

هوایی

میکا سه‌ستاره

سه شب

۹ میلیون تومان

هوایی

بیلتمور پنج ستاره

هفت شب

۲۱ میلیون تومان

قیمت تور نوروزی استانبول

تور استان از تهران به صورت هوایی در نوروز 1401 می تواند حدود 10 میلیون تومان خرج داشته باشد. این 10 میلیون تومان برای پرواز با هواپیمای ایرانایرتور و اقایرتور و اقامت پنج روزه در هتل سهستاره ریدل پرداخت می شود. با 500 هزار تومان بیشتر هتل چهار ستاره آترو را می توانید بهعنوان محل اقامت انتخاب کنید. شانگریلا هتل پنجستارهای استانبول بهحساب میآید و اگر در تورهای پنج روزه دست روی این هتل قرار دهید، کل سفر به حدود 27 میلیون تومان میرسد. تورهای هوایی استانبول که مدت اقامت آنها به شش روز افزایش پیدا می کند، دستکم 9 میلیون و 500 هزار تومان، هفت روز 9 میلیون و 700 هزار تومان و هشت روز روز 10 میلیون تومان هزینه خواهند داشت. بین گرانترین تورهای هشت روزه گگینه 41 میلیون تومان وجود دارد که این رقم بابت اقامت در هتل پنجستاره شانگریلا در نظر گرفته شده است. تورهای نوروزی استانبول از شهرهای مختلف هم می‌شوند. به عنوان مثال تور چهار روزه و هوایی استانبول از تبریز دستکم چهار میلیون و 300 هزار تومان، از اصفهان چهار میلیون و 800 هزار تومان، شیراز پنج میلیون تومان و 200 هزار تومان و از مشهد شش میلیون و 800 هزار تومان هزینه دارد.

تورهای نوروزی استانبول

تور

هتل

مدت اقامت

هزینه

هوایی از تهران

ریدل سه‌ستاره

چهار شب

۱۰ میلیون تومان

هوایی از تهران

آترو چهارستاره

چهار شب

۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

هوایی از تهران

شانگریلا پنج ستاره

چهار شب

۲۷ میلیون تومان

هوایی از تبریز

ریدل سه‌ستاره

چهار شب

چهار میلیون و 300 هزار تومان

هوایی از شیراز

ریدل سه‌ستاره

چهار شب

پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

هوایی از اصفهان

ریدل سه‌ستاره

چهارشب

چهار میلیون و ۸۰۰ هزارتومان

قیمت تور نوروزی دبی

قیمت تور هوایی دوبی از تهران در نوروز ۱۴۰۱ دست‌کم حدود ۱۲ میلی‌وود اوج بب. هتل سهاره ارکید دبی بهمدت چهار شب میزبان شما در این تور است و مسیر رفتوبرگت با سازمان ایرانایرتور طی می شود. اگر محل اقامت به هتل چهار ستاره مثل لندمارکسامیت بدل شود، هزینه یک و نیم میلیون تومان افزایش پیدا می کند و ماندن در هتل پنج ستاره آسیا در چهار شب دستکم 15 میلیون تومان خرج دارد. این هزینه برای اقامت در هتل پنجستاره آتلانتیس د پالم برای همین چهار شب حدود 90 میلیون تومان است و مسیر پرواز با هواپیمای قشمایر طی می شود. حالا اگر زمان اقامت به یک هفته یا همان هفت شب افزایش پیدا کند و محل اقامت هتل پنج ستاره رکسوس پریمیوم باشد، آنوقت هزینه های تور دقیقا 100 میلیون تومان خواهد بود.

تورهای نوروزی دبی

تور

هتل

مدت اقامت

هزینه

دبی

ارکید سه‌ستاره

چهار شب

۱۲ میلیون تومان

دبی

لندمارکسامیت چهار ستاره

چهار شب

۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دبی

آسیانا پنج ستاره

چهار شب

۱۵ میلیون تومان

دبی

آتلانتیس د پالم پنج ستاره‌

هفت شب

صد میلیون تومان

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما