جدیدترین خودروها و تیم های حاضر در فرمول یک 2022

[ad_1]

سالهای حکمرانی مرسدس-ای ام جی در فرمول 1، جنجال های آخرین گرندپری سال 2021 سختی های سبقتگیری رانندگان و … را فراموش کنید زیرا به سال 2022 و تغییر قوانین متفاوت در این مسابقات پرطرفدار رسیدهایم.

خودروها به طور خاص برای افزایش جذابیت مسابقات شده اند و آئرودینامیک بالای بدنه نیز طراحی خاص را به خود اختصاص داده است و تیم ها روی تاثیرات آئرودینامیک زیر بدنه کار کرده اند. همین کار باعث تغییر طراحی خودروها و ایجاد فرصت مناسب برای رقابتی می شود که در سال 2014 انجام شده است. به همین خاطر تیمها امیدواری بیشتر به کسب امتیازات بیشتر در فصل جدید مسابقات دارند.

در ادامه میخواهیم نگاهی داشته باشیم به تیمها و خودروهای جدیدشان در فصل 2022 مسابقات فرمول 1. با ما همراه باشید.

هاس فراری

فصل 2021 یک شرمساری قابل توجه برای هاس بود زیرا به هیچ نتیجه ای نمی رسد که بتواند کسب کند. این تیم خود بخش عمده منابع و جستجوهای را صرف فصل جدید فرمول ۱ کرده است. میک شوماخر و نیکیتا ماپپین نتوانستند خوش بدرخشند اما تجربه گرانبهایی به دست آوردند. پسر شوماخر قطعا حرفهای بیشتر برای گفتن خواهد داشت اما اگر ماپین میخواهد در فرمول 1 دوام بیاورد باید جستجوهای بیشتر داشته باشد. در کل فصل 2022 فرمول 1 خیلی زیاد برای هاس دارد چراکه اگر نتواند نتیجه ای مناسب کسب کند خاص نیست چه آینده ای خواهد داشت.

ردبول ریسینگ

مرسدس-ای ام جی اولین فصل از دوران خودروهای تورمو-هیبرید فرایطی راملا شرایط کاملا متفاوت متفاوت به بقیه آغاز کرد و هشت سال حرف اول را در فرمول 1 زد; اما ردبول به عنوان یکی از تیم‌های مطرح، همیشه در پی کسب قهرمانی بوس طوف یکی از موفقیت های ردبول در سال پیش به پیشرانه های هوندا ی،شوط د. ژاپنی ها دیگر در فرمول 1 حضور نخواهند داشت ولی ساکورا به پیشرانه های ردبول ادامه می دهد و در آینده نیز کار تولید پیشرانه به میلتون کینز خواهد شد. همچنین تغییراتی در قوانین آئرودینامیک فرمول 1 اعمال شده است و قطعا انتظار انتظار داریم آدریان نیوی محصولی شایسته را برای مکس ورشتاپن و سرجیو پرز آماده کند.

استون مارتین-مرسدس

استون مارتین اولین فصل حضور در فرمول 1 را با مشکل به پایان رساند زیرا شاسی خوب خودرو تحت تأثیر تغییرات قوانین آئرودینامیکی قرار گرفت و ممکن است خود را نشان دهد. اما برخی از امیدواری ها وجود دارند که از جمله آنها می توانم به اولین پودیوم در گرندپری آذربایجان اشاره کنم. سباستین فتل مشهور امیدهای هواداران برای رقابتی جذاب در فصل جدید تئوناد رسراگر همتیمی او لنس استرول است و از این نظر تغییری وجود ندارد اما رئیس تیم تغییر کرده است.

مک لارن-مرسدس

مک لارن سرانجام به 9 سال بدبختی و ناکامی پایان داد و با دنیل ریکاردو در گرندپری مونزا به رستگاری رستگاری رسید. این تیم میتوانست برای دیگر راننده جوان یعنی لاندو نوریس خود را جشن بگیرد اما تصمیم اشتباه باعث شد همهچیز تغییر کند; و همه این‌ها علیرغم برخی از مشکلات مالی جدی رقم خورده است. ظاهراً باید زاک براون و تیمش را تمام و کمال ستود. آیا مک لارن این فصل بهتر است؟ باید منتظر ماند و دید.

آلفاتوری-ردبول

تیم دوم ردبول، برادر ردبول برادر ردبول برادر ردب خیالانگیز پیر گسلی در مونزا نشان داد که حرفهای زیادی برای گفتن دارد. شما افراد زیادی را نمی خواهید دید که به این تیم امید ندارید. گسلی می‌تواند پتانسیل‌های واقعی خود را نشان دهد اما این یوکی سونودا است که سریعتر عمل کند و پایدارتر باشد تا برچسب ابزارهای مارک هوندا را با خود یدک نکشد.

ویلیامز-مرسدس

سال پیش این تیم بریتانیایی تغییراتی را تجربه کرد و با کنترل سرمایه سرمایه گذاری آمریکایی زندگی را آغاز کرد. جورج راسل، مرد جوانی که باگگته بود تا روزهای خوش خودش را تکرار کند در تیم ویلیامز حضور نخواهد داشت. ناشناخته همراه د شه. با وجود سرمایه زیادی که به تیم تزریق شده است، انتظار میرود ویلیامز در سال جاری عملکرد بهتری داشته باشد.

فراری

فراری با شروع عصر خودروهای توربو-هیبریدی به جایگاه خود در فرمول 1 را از دست داد و گاها برخی از پیروزی ها را به نام خود ثبت می کرد. در واقع وضعیت فراری به قدری وخیم شده است که در چند سال دوم قهرمانی ویژگی را به خانه نبرده است. دلیل این ناکامی نبود رانندگان خوب نیست زیرا چارلز لکرک قبلا شایستگیهای خود را اثبات کرده است و کارلوس ساینز هم به رانندگی مطمئن خود ادامه می دهد; اما آیا اسکودریا فراری می‌تواند به روزهای خوش گذشته بازگردد؟ خشم بالقوه رسانه های ایتالیایی و رسیدن به هویت برند فراری می تواند یک انگیزه کافی برای بیدار شدن اهالی مارانللو باشد.

مرسدس-ای ام جی

هر فردی که روی ناکامی مرسدس-ای ام جی در فرمول 1 شرط ببرمد تیم کاملاً اطلاعاتی از این ندارد; چراکه این تیم در طول 8 سال گذشته حرف اول را در مسابقات زده است و پیشرانه های آن اگر نگوییم سریعترین هستند اما باید سریعترین فرمول 1 را به حساب میآیند. این تیم هنوز هم درباره بیعدالتی رخ داده است که در آخرین گرندپری به ناکامی لوئیس همیلتون گفته می شود. امیدواریم این انرژی به مسیر درستی هدایت شود. همچنین جورج راسل هم امیدهای زیادی را در دل طرفداران به وجود آورده است.

آلپاین-رنو

شک و تردیدهایی درباره این تیم که ابتدا با نام رنو میشد وجود داشت اما آلپین در مجارستان عالی ظاهر شد و بازگشت طلایی اسطوره یعنی فرناندو آلونسو بودیم. همچنین به عملکرد درخشان استبان اوکان نیز باید در آن مسابقه اشاره کنی مدیران فرانسوی فرانسوی با یک خودروی فرانسوی منقش به رنگهای فرانسه و با فرانان فرانسوی! انتظار میرود آلپاین همین روند رو به رشد را در فصل جدید هم ادامه دهد و آلونسو هنوز هم به کسب مقامهای بیشتر امیدوار است.

آلفارومئو-فراری

آلفارومئو ریسینگ در واقع همان تیم سائوبر است؛ و درست تیم قبلی، بخش اعظم فصل را از نظرها پنهان بوده است. علیرغم اینکه ترکیبی از رانندگان دستخوش تغییر کرده است اما بهتری را شاهد نیستیم. شایان ذکر است کیمی رایکونن جای خود را به والتری بوتاس داده است. همراه او هم گوانیو ژو تازه‌کار خواهد بود که پرچم چین را در مسابقرون بمرت با.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما