(عکس) رونالدو در اتاق یخ 000 پوندی با 200 درجه زیر صفر

[ad_1]

مربی سابق کریستیانو رونالدو در رستانه تولد 37 سالگی اسطوره گفت که اسطن نابغه می تواند تا اواسط 40 سال هم به بازی ادامه دهد.

تا ۴۰ سالگی
میک کلگ، مربی تنها بدنساز منچستریونایتد، معتقد است که رایان گیگ به تناسب اندام رونالدو نزدیک شده است. کلگ مدعی است که رونالدو در حال حاضر بهترین روتین جسمی و روحی خود رسمی پسا است. او به نشریه «میرر» گفت: «کریستیانو یک نابغه است. نابغه مطلق. او از سن پایین در نحوه مدیریت بدنش اطلاعات کسب کرد. نه فقط از نظر تصور، بلکه ذهنی، عاطفی و روحی. او به خوبی میداند چگونه تغذیه خود را می کند و در هر کاری که می دهد قدم است. تنها فردی که به این ثابت قدمی میشناسم رایان گیگگ است و به همین دلیل تا 40 سال بازی کند. کریستیانو می‌خواهد از مرز ۴۰ فراتر برود. او امیدوار است تا اواسط دهه ۴۰ به بازی کردن ادامه دهد.»

مسابقات سابق رئال مادرید و یوونتوس، رونالدو که روز شنبه 37 ساله اعلام کرده که قصد دارد تا 41 سال بازی کند; یک سال بیشتر از رایان گیگز.

یخ درمانی
رونالدو پس از پیوستن مجدد به تیم منچستد، اتاق یخ درمانی 50000 پوندی خود را از ایتالیا به عمارت اجاره ای خود منتقل کرد. و این همان وقف و فداکاری است که به عقیده کلگ، رونالدو می دهد تا مدافعان تا چند فصل دیگر هم آرامش خاطر بیشتر داشته باشد.

رونالدو ویدئویی را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد و به هواداران نشان داد که بعد از یک روز تمرینی سخت به اتاق انجماد میرود. او تعطیلات زمستانه را با خانواده اش در دبی اسپری کرد و در مجموعه ورزشی «ند الشبا» ورزش میکرد و تناسب اندام خود را حفظ میکرد. او در استفاده از استانات از امکانات کلاس جهانی ارائه شده است، در مقابل غوطهور شدن در نیتروژن مایع مقاومت کند. با ماسک صورت، دستکک، هدبند و شلوارک وارد اتاق یخی شد و به دوربین دست تکان داد و در را بست و در غبار یخی غرق شد. و در زیر این کلیپ زیرنویس کرد: «ریکاوری».

این اتاق می تواند زیر تا حدود 200 درجه صفر را برای کمک به درمان و بازسازی بافت ها اعمال کند. کاربران می توانند 5 دقیقه در این اتاق بمانند زیرا مدت زمان بیشتر باعث بروز خطرات جدی برای سلامتی می شود.

مدافعان این روش درمانی معتقدند که این درمان می تواند باعث تقویت خون شود و سیستم ایمنی را بهبود بخشد. همچنین با این روش کاهش می یابد و به بهبود سریعتر کمک می کند.

(عکس) رونالدو در اتاق یخ 000 پوندی با دمای 000 درجه زیر صفر

منبع: خبرورزشی

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما