جنجال تازه مهناز افشار

[ad_1]

فرارو- مهناز افشار بازیگر سینما که مدتهاست خارج از ایران زندگی می کند و در آلمان سکونت دارد، روز گذشته به مناسبت روز مرد پستی خبرساز در اینستاگرام خود منتشر می کند که واکنش های بسیاری را دنبال می کند.

به گگارش فرارو، افشار مدتها پیش اعلام کرده بود که همسرش یاسین رامین جدا شده است، اما او در پست جدید خود با انتشار عکسی با رامین از او تجلیل کرد.

افشار در این پست نوشت “در این راه پر پیچ و خم باهم و تنها بارها گریستیم و بارها شکستیم، اما در همه این سالها هرگز خلوتهایی که پناه هم بودیم را فراموش نکردیم.”

او افزود: «تو در این روگار سخت انستی شریفی هستی کریکی از بزرگترین خصوصیت او نجابت در رفتار و کلام با همه بوده و هست. تو هیچ وقت من را در هیچ بالا و پایین زندگی تنها نگذاشتی و با ناملایمتی من تو ملایم بودی!»

این بازیگر سینما همچنین با انتشار همین عکس در توئیتر نوشت: «ممنون چه از دور و چه از نزدیک و در همه این سالها با همه ناملایمتیها و بی قراریها و دیوانگیهای من تو ملایم و متین بودی روز تو مرد مبارک».

جنجال تازه مهناز افشار / تکمیل می شود

یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین سیاستمدار اصولگراست. او در دولت احمدی‌نژاد در حوزه دارو فعالیت داشت و مدتی بعد به ل.ساش رسید

دریافت شده بود که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای دارو و تجهیزات پپکی دریافت کرده بود، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نمی دهد. رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شده است که ۷ سال آن قابل اجراست. یاسین رامین در آبان ۱۴۰۰ تبریه شد.

مهناز افشار سال 93 با یاسین رامین ازدواج کرد و سال 98 اعلام کرد که از او جدا شده است. او و رامین یک فرزند هم دارند.

او در همین مقطع از ایران خارج شد و به آلمان رفت.

افشار از خروج از ایران اعلام کرد که قصد باگت به ککور را دارد، اما این اتفاق رخ نداد و او رارام آرام وارد فضای دیگری شد.

او در سال 1398 به عنوان یکی از داوران در مسابقه تلویزیونی پرشیا گات تلنت حضور پیدا کرد که این واکنش ها و بازخوردهای متفاوت را در فضای مجازی به دنبال داشت.

افشار اخیرا حجاب خود را نیز به طور کامل برداشت می کند که به نوعی از آن ارائه دهنده آن است که قصد باگت به ایران را ندارد. همچنین در سه سال اخیر در قامت یک چهره در شبکه های فعالیت های اجتماعی انجام شده است.

واکنش‌های تند به پست مهناز افشار

اما پست تازه مهناز افشار در شبکه های اجتماعی برداشت های زیادی را دنبال می کند و انتقادات تندی از او صورت گرفته است.

15 میلیون نفر در اینستاگرام و نزدیک به 400 هزار نفر در توئیتر او را دنبال می کنند.

کاربری است “هم از آخور هم از توبره. حکایت شماست خانوم افشار.” فرد دیگری از او می‌پرسد” تمام این مدت فیلم بازی می‌کردی؟”

او در پاسخ به این کامنت «کاش حداقل صفت شریف بهش نمیدادی»، نوشت: «به نظرم شما به فکر همسر و زندگی خودتون باشید بهتره زمین گرده»

کاربران زیادی از پاسخ او انتقاد کرده اند. فردی نوشته است: «سفره زندگیتو آوردی میون مردم پهن کردی میگی به ف۟کر ش۟کر داددددددددددددددیگی

کاربر دیگری هم معتقد است: «هر چی دارم فکر میکنم روشنفکری مهناز افشار رو تو مغغم تحلیل کنم، نمیشه. یه آدمهایی مثل ایشون مثل همون کبک هستن که فکر میکنن کله شونو زیر برف کردن و همه چیشون پنهان شده.. نخیر خانم بازیگر، مردم خوب میبنند. این شاید اولین بازیت بود که خودت کارگردان کردی، اما ضعیف…»

خیلی از کاربران مهناز افشار را به طلاق صوری کرده اند، «خب طلاق صوری برای همین واقعیت است که اموال ایشون رو به اسم مهریه می گیرن تا دولت تصرف نکنه آبها که از آسیاب عشق شروع میشه. مردم رو ابله فرض کنید خانم افشار.»

برخی از کاربران نیز به دفان از افشار پرداختند و او را تحسین کرد که بعد از جدایی از همسر به بدگویی از او نپرداخته است. عده‌ای هم می‌گویند، افشار قضاوت نادرست و بی منطق دارند.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما