جنرال الکتریک قصد دارد به سه شرکت تقسیم شود.

[ad_1]

تصویریک کارخانه موتور جنرال الکتریک در لافایت، ایندیانا، در سال 2017.

جنرال الکتریک روز سه شنبه اعلام کرد که به سه شرکت سهامی عام تقسیم می شود که آخرین تلاش این غول صنعتی 129 ساله برای ساده سازی تجارت و افزایش قیمت راکد سهامش است.

این شرکت اعلام کرد که بخش مراقبت های بهداشتی خود را در اوایل سال 2023 و بخش انرژی خود را یک سال بعد برون سپاری خواهد کرد. این امر باعث می شود که واحد هوانوردی به عنوان یک تجارت باقی مانده باقی بماند که توسط رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل آن، H. Lawrence Culp همچنان اداره می شود.

کالپ در بیانیه ای گفت: امروز یک لحظه مهم برای جنرال الکتریک است و ما آماده ایم. حرکتی که ما ایجاد کرده‌ایم، ما را در موقعیتی قوی قرار می‌دهد تا این گام هیجان‌انگیز بعدی را در تحول جنرال الکتریک برداریم و پتانسیل کامل هر یک از کسب‌وکارهایمان را باز کنیم.»

اعلام روز سه‌شنبه شاید جدی‌ترین تلاش جنرال الکتریک برای اختراع مجدد خود باشد، زیرا این شرکت پس از بحران مالی سال 2008 در تلاش برای رشد دارایی‌های خود بود.

این شرکت که مدت‌ها به عنوان جواهر دنیای شرکت‌های آمریکایی شناخته می‌شود، با میراثی که به توماس ای. سرمایه گذاران.

این شرکت تصمیم گرفته تا بازوی مالی زمانی بزرگ خود را منحل کند، شرکت‌های مختلفی را تحت فشار سرمایه‌گذاران، از جمله Trian، شرکت فعال سهامدار به رهبری نلسون پلتز، برون‌سپاری یا به فروش برساند.

اد گاردن، مدیر ارشد سرمایه گذاری تریان و مدیر جنرال الکتریک گفت: «تریان از اینکه بخشی از این گام مهم در تحول جنرال الکتریک باشد، هیجان زده است. ما از GECEO Larry Culp و تلاش های تیمش برای افزایش ارزش سهامداران بلندمدت استقبال می کنیم.

سهام جنرال الکتریک پس از اعلام این خبر در معاملات قبل از بازار بیش از 10 درصد افزایش یافت.

این یک داستان در حال توسعه است. برای به روز رسانی دوباره بررسی کنید.

اعتبار…جید گائو / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

فدرال رزرو روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که آشفتگی در بخش املاک و مستغلات چین می تواند ایالات متحده را تهدید کند.

فدرال رزرو آمریکا در به روز رسانی دوسالانه خود در مورد سیستم مالی آمریکا اعلام کرد که نگران چگونگی رشد سطح بدهی در بخش شرکتی چین و نحوه برخورد پکن با بدهی است.

مشکلات مالی گروه China Evergrande، بدهکارترین توسعه دهنده جهان با کوهی از بدهی 300 میلیارد دلاری، باعث وحشت در بازارهای مالی جهانی و در داخل شده است. آنچه در ابتدا به عنوان نگرانی در مورد یک شرکت بدهکار زیاد ظاهر شد به تعدادی دیگر از شرکت های املاک و مستغلات سرایت کرد. این توسعه‌دهندگان نشانه‌های استرس خود را نشان می‌دهند، زیرا با کوه‌هایی از بدهی و بازار املاک و مستغلات دست و پنجه نرم می‌کنند که به دلیل تشدید کنترل‌های دولتی بر وام‌گیری با مشکل مواجه شده است.

به گفته فدرال رزرو، تمرکز نظارتی “این پتانسیل را دارد که بر برخی از شرکت های دارای بدهی بالا، به ویژه در بخش املاک و مستغلات فشار بیاورد، همانطور که نگرانی های اخیر در مورد گروه China Evergrande نشان داده شده است.”

این فشارها به نوبه خود می تواند به اقتصاد عمومی سرایت کند.

با توجه به اندازه اقتصاد و سیستم مالی چین و همچنین روابط تجاری گسترده آن با سایر نقاط جهان، بحران های مالی در چین می تواند با بدتر شدن احساسات ریسک بر بازارهای مالی جهانی تأثیر بگذارد و خطراتی را برای رشد اقتصاد جهانی و ایالات متحده ایجاد کند. فدرال رزرو گفت.

حداقل شش توسعه دهنده املاک و مستغلات چینی در چند هفته گذشته در مورد اوراق قرضه خارجی نکول کرده اند، که بازارهای مالی داخلی را تکان داده و هزینه های استقراض را برای همه شرکت های چینی افزایش داده است. قیمت مسکن در حال کاهش است و افراد کمتری خانه می خرند که چشم انداز این بخش را بدتر می کند. اورگراند که بیش از یک میلیون خانه ناتمام در سراسر کشور دارد، چهارشنبه با ضرب الاجلی برای پرداخت حداقل 150 میلیون دلار اوراق قرضه مواجه است.

پس از دهه‌ها وام‌های بی‌رویه، تنظیم‌کننده‌های چینی تامین مالی دولت واقعی را متوقف کردند. بسیاری از توسعه‌دهندگان املاک، قبل از تکمیل املاک، آپارتمان‌ها را می‌فروختند و از خریداران خانه پول می‌گرفتند، که این وضعیت نه تنها برای بانک‌ها و سرمایه‌گذاران، بلکه برای صاحبان خانه‌ها نیز مشکل بود.

میسی روز دوشنبه اعلام کرد که حداقل دستمزد خود را تا ماه می به 15 دلار در ساعت افزایش می دهد و از فوریه به کارمندان مزایای آموزشی ارائه می دهد.

در بیانیه شرکت آمده است که این افزایش میانگین حقوق پایه میسی را به بیش از 17 دلار در ساعت می رساند. میسیز حداقل دستمزد فعلی خود را اعلام نکرده است، اما گفته است که بر اساس مکان متفاوت است. برنامه آموزشی شامل شهریه، کتاب، و هزینه برنامه هایی مانند فارغ التحصیلی از دبیرستان، آمادگی کالج و مدارک کاردانی و لیسانس در یک شبکه است. انتظار می رود این شرکت طی چهار سال آینده 35 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

میسیز همچنین به کارمندان یک روز مرخصی با حقوق اضافه می دهد.

خرده فروشان در تلاشند تا قبل از فصل بسیار مهم کریسمس، که انتظار می‌رود پس از سال 2020 شلوغ باشد، کارمندان جدید جذب کنند. بسیاری از زنجیره‌ها دستمزدها را افزایش می‌دهند و مزایای جدید و انعطاف‌پذیری بیشتری در یافتن کارگران ساعتی ارائه می‌دهند.

جف جنت، مدیر اجرایی میسی، در مصاحبه اخیر با نیویورک تایمز گفت که “جنگی برای استعدادها در خط مقدم وجود دارد.” این خرده فروش اعلام کرده است که در این فصل 76000 کارمند تمام وقت و پاره وقت استخدام خواهد کرد.

اعتبار…ویکتوریا جونز / انجمن مطبوعات، از طریق آسوشیتدپرس

دولت بریتانیا چندین دهه است که پروژه‌های حفاری نفت دریایی در دریای شمال را تأیید می‌کند.

اما استنلی رید از نیویورک تایمز گزارش می دهد که یک میدان نفتی در آب های عمیق در شمال غربی جزایر شتلند اسکاتلند به یک مورد آزمایشی حیاتی برای دولت، گروه های زیست محیطی و صنعت نفت تبدیل شده است.

فعالان محیط زیستی که خواهان توقف این پروژه هستند، از نقش بریتانیا به عنوان میزبان کنفرانس بزرگ تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در گلاسکو در این ماه به عنوان فرصتی برای مقابله با دولت برای حمایت مستمر از صنعت نفت و گاز استفاده کردند. آنها به مطالعاتی اشاره می کنند که نشان می دهد سرمایه گذاری های جدید در سوخت های فسیلی باید متوقف شود تا گرمایش جهانی مهار شود.

صنعت انرژی می گوید اقتصاد بریتانیا در سال های آینده به نفت و گاز نیاز خواهد داشت.

هر دو طرف موافق هستند که رد پروژه معروف به کامبو به معنای مرگ صنعت نفت در بریتانیا و احتمالاً سایر کشورها است.

مایک تولن، مدیر بخش پایداری نفت و گاز انگلستان، یک گروه صنعتی، گفت: «رد کردن کامبو در واقع به این معنی است که ما در مورد سیاست انرژی در بریتانیا جدی نیستیم.

برای کارولین رنس، یکی از فعالان دوستان زمین اسکاتلند، او گفت: “کامبو نمونه بسیار فاحشی از ریاکاری اقلیمی بریتانیا است.” “به همین دلیل است که کامبو به یک مبارزه بزرگ و نمادین تبدیل شده است.”

کمبود سیلیکون صنعت تراشه‌های 500 میلیارد دلاری را متحول کرده است و بسیاری از تغییرات احتمالاً از کمبودهای ناشی از همه‌گیری جان سالم به در خواهند برد. فقدان اجزای کوچک – که سازندگان اتومبیل، کنسول های بازی، تجهیزات پزشکی و بسیاری از کالاهای دیگر به بردگی گرفته شده اند – یادآور ماهیت اساسی تراشه هایی بود که به عنوان مغز رایانه ها و سایر محصولات عمل می کنند.

دان کلارک از نیویورک تایمز گزارش می دهد که مهمترین تغییر تغییر درازمدت قدرت بازار از خریداران تراشه به فروشندگان است، به ویژه آنهایی که صاحب کارخانه هایی هستند که نیمه هادی ها را می سازند. مشهودترین ذینفعان، تراشه‌سازان غول‌پیکری مانند شرکت تولید نیمه‌هادی تایوان بوده‌اند که خدماتی به نام ریخته‌گری ارائه می‌دهند که برای شرکت‌های دیگر تراشه می‌سازند.

اما این کمبود همچنین تأثیر تراشه‌سازان کمتر شناخته شده‌ای مانند Microchip Technology، NXP Semiconductors، STMicroelectronics، Onsemi و Infineon را که هزاران نوع تراشه را توسعه داده و به هزاران مشتری می‌فروشند، تشدید کرده است. این شرکت‌ها که محصولات زیادی را در کارخانه‌های قدیمی خود تولید می‌کنند، اکنون می‌توانند به طور فزاینده‌ای انتخاب کنند که مشتریان چه تعداد از چیپس‌های کمیاب خود را دریافت کنند.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما