داشان به ژیرو پاسخ داد. بنزما باید برنده توپ طلا شود

[ad_1]

کد پیام: 1791074/29

زمان: 14:23
1400/08/18

بازدید از: 6.102

سرمربی فرانسوی از بازگشت کریم بنزما به تیم ملی دفاع کرد و به شهادت اولیویه ژیرو پاسخ داد. او همچنین فکر می کرد کریم توپ طلا است.

به گزارش “ورزش سه”، از روزی که کریم بنزما با شیطنت به سوالی در مورد مقایسه اش با اولیویه ژیرو پاسخ داد (او خود را با ماشین فرمول 1 و ژیرو را با ماشین کارتینگ مقایسه کرد)، بذر اختلاف بین این دو فرانسوی تبدیل به Striker و The مصاحبه اخیر مهاجم تیم فوتبال میلان نیز ثابت می کند که هنوز ابهاماتی بین دو تیم وجود دارد.

ژیرو در مصاحبه با مجله اکیپ در مورد بازگشت بنزما گفت:“من متوجه شدم مانند همه بازیکنانی که توسط مربی ملی به اردو دعوت می شوند. تصمیم آنها این بود که بنزما را دعوت کنند. من می توانم او را درک کنم. به نظر او اولین کسی هستم که می خواهد به من بگوید که او بنزما را دعوت کرد، اما کاش زودتر به من هشدار داده بودند: “من هم این فرصت را داشتم که در تیم ملی با او (دشان) در این مورد صحبت کنم.”

ژیرو ادامه داد:“بازگشت بنزما تعادل تاکتیکی تیم ما را به هم زد و سبک بازی ما را تغییر داد. من این را به عنوان یک واقعیت عینی می گویم، نه از روی خصومت یا نفرت از کریم. از زمان بازگشت او اتفاقات زیادی افتاده و او گل های زیادی به ثمر رسانده است.” من هرگز با او مشکلی نداشتم، او خیلی تغییر کرده و به بلوغ رسیده است. “الان ما هر روز در اردوی تیم ملی با هم غذا می خوریم.”

دیدیه دشان سرمربی فرانسه در واکنش به اظهارات اخیر ژیرو در دفاع از تصمیم خود برای دعوت بنزما گفت:مهمترین چیز برای من بحث مستقیم و صریح من با بازیکنان در مورد آن بود و خود ژیرو می داند که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.”

دشان به ژیرو که بعد از فینال لیگ اروپا او را به تیم ملی دعوت نکرد واکنش نشان داد.

دشان همچنین درباره سهم کریم در کسب توپ طلا گفت:توپ طلا یک جایزه معتبر است و به خاطر تمام کارهایی که بنزما در طول سال برای رئال مادرید و تیم ملی انجام داده است، امیدوارم که او برنده آن شود.» من این را نمی گویم چون مربی کریم هستم و یک مربی هستم. فرانسوی فکر می کنم او واقعاً لیاقتش را داشت.»

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما