درخواستان بلاتکلیف مسکن ملی بخوانند

[ad_1]

کسانی که از سال گذشته در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند و هنوز پالایش آنها به اداره راه و شهرسازی استان مربوطه اعلام نشده است، شرکت عمران شهرهای جدید محل سکونت خود و یا بنیاد مسکن مراجعه کنند.

به گزارش گگارش، س از اجرای طرح نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم، پروژه ساخت مسکن ملی دولت قبل با آن تلفیق شد. این در حالی است که بسیاری از آنها نمی توانند اقدام به عنوان وضعیت پالایش آنها کنند.

آنطور که محمود محمودزاده – وزیر راه و شهرسازی – گفته است، یک میلیون و 400 هزار نفر در طرح مسکن مسکن پارسال و 3 میلیون و 170 هزار نفر در سامانه نهضت ملی ثبت نام کرده اند.

وی درباره تکلیف متقاضیانی که پیامک وضعیت آنها ارسال نشده است. و در شهرهای زیر صد هزار نفر نیز به بنیاد مسکن مراجعه کنند تا از نتیجه ثبت نام خود آگاه شوند.

بنابراین گگارش، قانون جهش تولید و تامین مسکن (نهضت ملی مسکن) مصوب 17 مردادماه 1400 یکی از برنامه های کلان دولت سیزدهم می شود. دولت با تلفیق دو طرح «نهضت ملی مسکن» و «اقدام ملی مسکن» قصد دارد چهار میلیون واحد مسکونی در چهار سال احداث کند. بانکها موظف شده اند سالی360 هزار تومان تسهیلات به طرح جهش تولید و تامین مسکن اختصاص دهندگان. بر اساس آخرین آماری که وزارت راه و شهرسازی ارائه می دهد تا روز 17 بهمن ماه 1400 تعداد 209 و 212 واحد نهضت ملی مسکن کلنگزنی و برای یک میلیون واحد تامین زمین است.

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی داده است که تا پایان سال جاری 800 هزار واری 800 هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله عملیات اجرایی برسد. وام این واحدها در تهران 450 میلیون تومان، سایر کلانشهرها 400 میلیون، مراکز استانها 350 میلیون، سایر مناطق شهری 300 میلیون و روستاها 250 میلیون تومان با نرخ سود سرمایه 18 درصد تعیین شده است. طبق آخرین امتیازها قیمت هر متر مربع نهضت ملی مسکن 4.7 میلیون تومان خواهد بود.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما