کامرانی‌فر: مهدوی‌کیا استعفا اما نه از سرمربیگری تیم ملی آمد

[ad_1]

دبیرکل فدراسیون فوتبال میگوید مهدی مهدویکیا همچنان سرمربی تیم ملی امید است و به زودی تمرینات این تیم هم برگزار می شود اما مهدوی کیا از سمت مدیر فنی این فدراسیون استعفاء کرده است.

به گزارش ایسنا، حسن کامرانیفر، دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی فولاد با برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس در سوپرجام در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به مسئول استان کرمان و باشگاه گلگهر به خاطر میزبانی خوب و به دو تیم به خاطر بازی خوبشان تبریک بگویید. . به عوامل مسابقه خسته نباشید می‌گومم که این بازی را به خورد برد برد

او درباره ماجرای اساسنامه فدراسیون فوتبال که گفته است فیفا پیام تبریکی را به این فدراسیون ارسال کرده است گفت: ابتدا این را بگویم که هیچ وقت فدراسیون فوتبال خود را از دیگر ارکان نظام نمیداند. ما از دولت محترم، نمایندگان مجلس و وزارت ورزش ممنونیم که خیلی خوب به ورزش و مخصوص فوتبال کمک کنند. در این مسیر یک ساله باید به کار خودمان با فیفا عمل می‌کردیم. قوانین حقوقی فدراسیون فوتبال نامه هایی به فدراسیون جهانی ارسال کرد که فیفا هم اطلاعات ما را تایید کرد. امیدواریم در این مسیر ادامه بحث اساسنامه را تکمیل کنیم و مشکلی ند بات.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره انتقاد برخی از اعضای هیئت رئیسه از اظهارات تند مشاور عزیزی خادم گفت: به زودی جلسه ای اعلام خواهد شد و همه موارد از سوی فدراسیون به فیفا و پاسخ های فیفا بررسی می شود. اگر اختلاف نظر هم وجود داشته باشد، حل می شود.

کامرانیفر درباره برگگار نشدن اردوی تیم ملی امید و ماجرای کناره میری مهدویکیا از هدایت این تیم گفت: تیم امید شرایط خوبی دارد و هیچ مککلی نیست. در اولین پنجره بازی های ملی، تیم ملی المپیک با حضور آقای مهدویکیا تمرین می کند. از طرفی هم بحث بازی‌هایی تیم ملی در خرداد را داریم. تیم امید ما با تمام توان و تلاش پیش میرود و در مسابقات آتی شرکت میک. تمام کارها انجام شده و هیچ استعفایی از سوی آنها اعلام نشده است.

او در واکنش به این که گفته مهدویکیا از شرکت در جلسه مدیران فنی فدراسیون های فوتبال عضو فیفا خودداری کرده است گفت: آقای مهدویکیا ایمیل زدند و از مدیریت فنی استعفا کردند. این موضوع به دلیل درگیری های شخصی بود. دوست داشتیم در این زمینه کنار ما نباشیم اما دیگر در این زمینه نماینده فدراسیون فوتبال در فیفا موضوع. ان شاء الله به زودی نماینده معرفی خواهند شد.

کامرانیفر درباره بسته شدن پنچره نقل و انتقالات تیم های لیگ برتری به علت بدهی های داخلی که در ماجرای بدهی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقال این تیم شده است گفت: باشگاه هایی که بدهی دارند، نمی توانند بازیکنی را بپذیرند. بدهی داخلی باشگاه‌ها یکی از مشکلاتی که در صدور مجوزهای حرفه‌ای بود. یک سری از مربیان و بازیکنان نامه هایی را به نهادهای خارجی فرستاده اند که مککلساز شدند. باشگاه های ما باید برای بدهی های داخلی خود برنامه ریزی کنند.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما