درد مفاصل اثر یحیی گل محمدی و محمود فکری

[ad_1]

خبرورزشی: مهاجمان در پرسپولیس گلی نمی زنند و وضعیت گل در استقلال هم چندان بهتر از پرسپولیس نیست.

مهدی عبدی در نیمه نهایی و فینال آسیا گلزنی کرد اما در لیگ برتر و در 6 بازی اخیر پرسپولیس گلی نخورد و آرمان رمضانی که نه تنها گل نزد، بلکه هیچ گلی را راضی نکرد. شخص با عملکرد خود در همان بازی مهدی عبدی با آهنی که یک مهاجم معمولی به راحتی می توانست به زیر دروازه برسد، توپی را نزد.

در کمال تعجب امسال هم وحید امیری به عنوان آقای گل ظاهر نشد و غیبت عیسی آل کثیر در خط حمله سرخ ها کاملا مشهود است. البته یحیی و کادرش سعی دارند با تشویق مهاجمان فعلی این زمان را رد کنند تا شاید در نیم فصل دوم یک مهاجم بخرند یا آل کثیر برگردد و …

وضعیت گل در استقلال خیلی بهتر از پرسپولیس نیست. قائدی البته مقابل گل گهر دوباره هواداران را امیدوار کرده است اما فراموش نکنیم که او و ارسلان مطهری در 8 هفته اخیر هر کدام تنها یک گل به ثمر رسانده اند و خبری از شیخ دیابته نیست. خیلی ها می گویند با بازگشت دیابت و شکل گیری مجدد زوج فیل و جام، خط حمله استقلال جان می گیرد، اما بدبین ها می گویند این ایده با خارجی ها اصلا خوب نیست و آنها نتوانسته اند مدیریت و بازی کنند. میلیک و دیابت اما در حال حاضر در استقلال خیلی چیزها تحت الشعاع هدایت این تیم قرار گرفته است و اگر انتقاد شود خیلی ها می گویند چرا از تیم پیشرو انتقاد می کنید؟!

جالب اینجاست که گادوین منشا به اندازه استقلال و 3 گل بیشتر از پرسپولیس گل زده و سابقه بازی هر دو تیم را دارد. استقلال در 8 بازی 9 گل و پرسپولیس در 6 بازی 6 گل به ثمر رساندند که هر دو آمار بسیار ضعیفی دارند اما در این وسط نباید فقط یقه مهاجمان را گرفت.

مثلا در استقلال کمبود هافبک در وسط بازیساز مشهود است و گل محمدی در پرسپولیس روزی دو بار از بشار رسن یاد می کند. هیچ متر و استانداردی نمی تواند از آمار گل خود دفاع کند. پارسال استقلال با اختلاف تهاجمی ترین تیم لیگ شد و پرسپولیس هم در مواقع نیاز و هر زمان که لازم بود گل می زد اما امسال شرایط در فاز تهاجمی (نه فقط خط حمله) به شدت بحرانی است و قرمزها در آستانه ضربه زدن هستند. وضعیت.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما