در مقایسه با گواردیولا، خوب نیست. من بارسا را ​​قهرمان می کنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا پس از کش و قوس های فراوان سرانجام سه روز پیش از توافق نهایی با ژاوی خبر داد و با آن اسطوره به خانه باز خواهد گشت. ژاوی در سال 2015 بارسا را ​​به مقصد السد ترک کرد و در 6 سال گذشته در قطر حضور داشت اما به عنوان مربی بارسا به کار خود ادامه خواهد داد.

مراسم معارفه ژاوی امروز در نوکمپ با حضور هواداران برگزار می شود و انتظار می رود 25 هزار هوادار در نوکمپ حاضر شوند. او 6 سال پیش در نوکمپ شلوغ از بارسا خداحافظی کرد و حالا به عنوان یک ناجی به بارسا بازمی گردد. بارسلونا که فصل را با رونالد کومان و سرجی برخان آغاز کرد در سه بازی اخیر نیمکت نشین این تیم بوده است.

بارسا پس از 17 بازی با 17 امتیاز نهم لالیگا است و در حال حاضر با شانس لیگ اروپا فاصله دارد اما بعید به نظر می رسد که این پایان فصل بارسا باشد و آبی اناری ها امید زیادی به اسطوره خود دارند.

متأسفانه ژاوی در بارسا منتظر یک تقویم جهنمی است. اولین بازی ژاوی با بارسا روز شنبه، دو هفته بعد، برابر اسپانیول برگزار خواهد شد. دربی کاتالونیا که همیشه سختی های خودش را دارد و مخصوصا امسال که اسپانیول تیم خوبی را وارد این رقابت ها کرد و حتی توانست رئال را شکست دهد. این بازی در نوکمپ برگزار خواهد شد و هواداران بارسا بدون شک ورزشگاه را برای ژاوی پر خواهند کرد.

سه روز بعد، بارسا با یک بازی مرگ و زندگی مقابل بنفیکا روبرو شد. بارسا بازی رفت را با سه گل مغلوب پرتغالی ها کرد، اما دو برد دیگر متوالی مقابل دینامو کیف به جانی داد. بارسا با 6 امتیاز کمتر از بایرن در رده دوم قرار دارد و بنفیکا با 4 امتیاز کمتر. بارسا برای صعود باید بنفیکا را شکست دهد.

آبی اناری ها بعد از این دو بازی باید به ویارئال بروند و سپس در نوکمپ پذیرای رئال بتیس باشند. بارسا باید در 17 دسامبر به بایرن بپیوندد و اگر نتواند بنفیکا را شکست دهد، محکوم به شکست بایرن است.

واکنش مسیلئو به من پیام تبریک فرستاد. او برای من آرزوی موفقیت کرد؛ همچنین به رونالدینیو و بسیاری از هم تیمی های قدیمی ام تبریک می گویم.

چرا زودتر به بارسلونا برنگشتی؟“من یک بار در ژانویه و یک بار در تابستان به بارسلونا برگشتم. اولین بار احساس کردم که نمی توانم به بارسا کمک کنم و بعد از آن بحث انتخابات پیش آمد و سردرگمی زیادی به وجود آمد. در نهایت خوان لاپورتا تماس گرفت. من همیشه می گفتم. برای بهترین رئیس تاریخ بارسلونا: “او خودش را فدای بارسا می کند و من احساس کردم که اکنون زمان مناسبی برای بازگشت است.”

تمدید قرارداد با دمبله:“بله، من فکر می کنم دمبله می تواند بهترین بازیکن جهان در پست خود باشد، اما ما باید روی او کار کنیم. این بستگی به او و ذهنیت او دارد و کمتر آسیب دیده است. وقت اضافه با او یکی از اولویت های من است. همه بازیکن مصدوم است اما باید بهتر تمرین کند.

خرید زمستانی:من باید با باشگاه در مورد آن صحبت کنم و وضعیت را ارزیابی کنم. بعد تصمیم میگیریم روزهای ابتدایی است اما هدف تقویت تیم است. نقل و انتقالات زمستانی نیز یک گزینه است. به نظر من بازیکنان باید ارزش کار در بارسلونا را بدانند و در این زمینه باید روی آن کار کرد. همه باید بدانند که کارشان در بارسا چیست.

دربی کاتالونیا: « اولین بازی مقابل اسپانیول برگزار می شود و تمرکز در ابتدا روی دربی خواهد بود. ما برای پیروزی در این بازی آماده خواهیم بود و سپس باید هر یک از بازی های بعدی را نیز ببریم. ما یک پروژه میان مدت و سپس بلند مدت داریم و راهی جز تلاش و کوشش نداریم. هدف من قهرمانی بارسلونا است و به کمک همه نیاز دارم.”

این چیزی است که بارسا در مورد قدرت بارسا می گوید: شما باید به بازیکنان کمک کنید. بازی در بارسا آسان نیست و من دیده ام که برخی از بازیکنان تحت فشار قرار گرفته اند. این دسته از بازیکنان به کمک نیاز دارند. به عنوان یک مربی، باید بارسلونا را به یک تیم واقعی تبدیل کنم.»

چالش سخت هدایت بارسا: «ب.آنها قوانین را تعیین کردند و به آنها عمل کردند. واضح است که اداره بارسا سخت است، اما رختکن باید توسط قانون تنظیم شود و هر زمان که اینطور بود ما این کار را انجام دادیم. ما در مورد انضباط صحبت نمی کنیم، اما دستورالعمل ها باید رعایت شود. من ایده های روشنی دارم و مهمترین چیز این است که به فلسفه بارسلونا پایبند باشم. فلسفه ای که با یوهان کرایف شروع شد و با فن خال، رایکارد، گواردیولا، انریکه و دیگران ادامه یافت.

تعداد زیادی مصدوم بارسلونا:ما فقط آن موقع متوجه آن شدیم. ما با رئیس درباره موضوعات زیادی از جمله این موضوع صحبت کردیم. چنین مشکلی باید حل شود. ما باید بازیکنان خوبی را که مصدوم هستند بازیابی کنیم.»

مقایسه با گواردیولا: « باعث افتخار من است که با پپ گواردیولا مقایسه می شوم. به خاطر تمام جام هایی که برای بارسا برد و همه چیزهایی که به فوتبال و بارسلونا داد. برای من او بهترین مربی جهان است و مقایسه با او اکنون هیچ سودی برای من نخواهد داشت. من گفتم که انجام چنین مقایسه ای باعث افتخار است اما من در ابتدای کارم در بارسا هستم و باید دید نتیجه چه خواهد بود.”

انتظارات از بارسا: من ایده های روشنی دارم. شما باید در بالاترین سطح تمرین کنید و همیشه بیشتر می خواهید. در بارسا نباید به خودمان اجازه دهیم متقاعد شویم. من باید تیم را متقاعد کنم که می توانیم موفق باشیم. البته آنها با نتایج به من امتیاز خواهند داد، اما هدف این است که از طریق بازی های خوب نتایج خوبی بگیرم.

ورود به چمن نوکمپ:«خاطرات زیادی داشتم. استقبال هواداران نیز عالی بود. ما نباید این هواداران را ناامید کنیم. باید از فردا سخت کار کنیم و به بازیکنان جوان بگوییم که ما بارسلونا هستیم و اینجا حق نداریم اشتباه کنیم. هواداران انرژی من را دوچندان کردند.

ژاوی در نشست خبری گفت:“من بسیار تحت تاثیر استقبال هواداران قرار گرفتم. شور و اشتیاق من دوچندان شده است و نمی توانم منتظر کار با بازیکنان باشم. می دانم که بارسا در شرایط سختی قرار دارد و ما از لحاظ ورزشی و اقتصادی روز خوبی را سپری نمی کنیم. من خیلی انگیزه دارم و می خواهم شرایط را تغییر دهم. من از بازیکنان انتظار زیادی دارم زیرا این بارسلونا بهترین باشگاه جهان است. “ما باید سخت کار کنیم و البته به حمایت هواداران نیاز داریم. “

16:13: ژاوی تا دقایقی دیگر در نشست خبری حاضر خواهد شد

16:11: لاپورتا به هواداران بارسا رو کرد:“اجازه بدهید فقط بگویم که امروز در تاریخ بارسا خواهد ماند.” به ژاوی خوش آمدید… زنده باد بارسا و کاتالونیا.”

16:09ژاوی و لاپورتا هواداران را همراهی می کنند

16:05: ژاوی با بارسلونا قرارداد امضا کرد

16:03: ژاوی به هواداران گفت:“من بسیار هیجان زده و هیجان زده هستم. خیلی ممنون. در حالی که نمی خواهم ناراحت شوم، در حال حاضر بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. از هواداران و باشگاه تشکر می کنم. روزی که بارسا را ​​ترک کردم گفتم بهترین باشگاه دنیا را ترک می کنم و حالا تکرار می کنم که ما بهترین های دنیا هستیم. توقعات از بارسا زیاد است و حتی نباید آن را یکسان دانست. اینجا همیشه باید برنده شوید. از ته قلبم از شما متشکرم، زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا.

16:01: به محض اینکه ژاوی شروع به صحبت کرد. 10000 هوادار حاضر در ورزشگاه او را تشویق کردند و نامش را فریاد زدند.

16:00: در حالی که سرود رسمی بارسا با تشویق هواداران در نوکمپ به صدا درآمد، ژاوی با خوان لاپورتا در میدان قدم می زد.

15:42: افتخار ژاوی با پیراهن بارسا

15:33: همه چیز برای معرفی ژاوی آماده است

15:17: سخنرانی بعدی ژاوی: « این یک بازگشت سریع بود و در عرض سه چهار روز زندگی من تغییر کرد. همسرم امروز 40 ساله شد و من برای تولدش اینجا هستم. خوان لاپورتا با من تماس گرفت و گفت من آخرین انتخاب او هستم. برای جدایی از السد باید غرامت می پرداختم اما همه ما باید سهم خود را در این مشکل انجام می دادیم. توقعات بارسا زیاد است و من به خوبی می دانم که چه چالشی را پذیرفته ام، اما همیشه گفته ام که عاشق چالش های جدید هستم و نمی ترسم. ما باید روند بسته شدن را خیلی سریع تغییر دهیم و خیلی جلو برویم. باید شور و شوق را به هواداران برگردانیم. استعدادهای جوان و خوبی را در تیم می بینم و سعی می کنم تجربیاتم را به آنها منتقل کنم. “هدف کسب جام های زیادی با بارسلونا است و من خودم را آماده می بینم.”

15:05: ژاوی به بارسا تی وی گفت: «همه ما باید در یک جهت پارو بزنیم. تمام تلاشم را برای موفقیت بارسلونا انجام خواهم داد.

14:53: ورود هواداران به نوکمپ

14:42: در حال حاضر هواداران زیادی در ورزشگاه حضور ندارند

14:26: نمایی از ورزشگاه نوکمپ قبل از شروع مراسم

14:20: ژاوی به همراه همسرش وارد نوکمپ شد

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما