ده راه‌هایی که سندبلاست به شما کمک می‌کند تجارت بیشتری داشته باشید.

و سومین انتخاب که در کارگاههای با کلاس کاری استاندارد انجام میشود استفاده از ، بلاست روم/اتاق سندبلاست خواهد بود . انتخاب یک نازل سند بلاست خوب اهمیت زیادی دارد. کاربرد این دستگاه جهت تمیزکاری سطوح فلزات، چوب، سنگ و شیشه کاربرد دارد و وجود آن بسیار حایز اهمیت است. تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که انواع شیشهها را با استفاده از مواد و دستگاههای مختلف تولید می کنند اما یکی از پرفروشترین این شیشهها، شیشه سندبلاست است که همه تولیدکنندگان به اهمیت و محبوبیتی که دارد واقف هستند؛ بنابراین تلاش میکنند که آنها را با کیفیت بالا تولید و عرضه کنند.

ابتدا با مفهوم سند بلاست آشنا شده و سپس چگونگی انجام آن را توضیح می دهیم. برای سند بلاست کردن شیشه ها، از ماسهای خاص استفاده می شود. هنگام رنگ آمیزی باید توجه داشت که نوع تیپ های مورد استفاده بر روی گان ایرلس طبق استاندارد کارخانه سازنده رنگ باشد. 15 – سندبلاست و رنگ آمیزی سالن انبار اختلاط سیمان دهلران – سندبلاست و رنگ آمیزی صنعتی سازه های فلزی -خطوط لوله -مخازن ذخيره -تحت فشاروسقف شناور – سند بلاست نماهای بتونی و روميسندبلاست ورنگ اميزي با رنگ زينك وكلتارجهت دريچه هاي هيدروميكانيكال سدهاطبق استاندارد ای پی اس ایران4-سندبلاست ورنگ اميزي داخل لوله هاي اب شرب با مشخصات فني-farco top 101 ضدخزه وضدمسموميت5- اشنايي كامل با کلیه رنگ های اپوکسی صنعتی شامل: اتیل سیلیکات ، رنگ سالوان فری .

منازل و شرکتها و ارگان های مختلف…

بسته به نوع اسکلت فلزی، یکی از ساینده ها باید در سندبلاست اسکلت فلزی استفاده شود که انتخاب آن با نظر مهندسان انجام می شود. مقاومت این شیشه در برابر لغزش حاصل از پرداخت و فرآیند ساخت بسیار بالا است و می تواند بسته به عمق سندبلاست متفاوت باشد. فشار و بار خروچی کمپرسور سندبلاست بسته نوع کاربرد و قدرت مرکزی خود و نوع تامین هوای مکانیکی و حجم آن متغییر می باشد . همچنین اندازه مات شدن شیشهها با هم متفاوت هستند و به این عامل بستگی دارد که چه مدتزمانی و با چه قدرت و فشاری ماسهها را پرتاب می کنند، برایناساس هرچه فشار بیشتر و زمان بیشتری را برای عمل بلاست کردن شیشه صرف کنند، شیشه نیز ماتتر می شود. چوب قدیمی ممکن است خشن به نظر برسد ، اما لایه های ماسه ای رنگ و پوشش قدیمی آن ها زیبایی خاصی را دارند. گروه تهران سندبلاست مجموعه ای با افراد متخصص سعی دارد با طراحی و اجرای تخصصی زیباترین وشکیل ترین محصولات سندبلاست رابرای منازل و شرکتها و ارگان های مختلف… رایج ترین انواع سرامیک، کاربید تنگستن و کاربید بور هستند.

اصلی ترین دستگاه برای راه اندازی سندبلاست کمپرسور می باشد. همچنین میزان دقت در زمان چسبکاری و نحوه کار با دستگاه سندبلاست نیز از دیگر موارد مهمی است که باعث تولید شیشهای باکیفیت سندبلاست بالا و کمترین میزان خطا میشود. برای شروع کار نیاز به کمپرسور هوای فشرده بوده و قبل از انتخاب کمپرسور به دو مورد فشار کاریPsi ( پوند در اینچ مربع ) و حجم هوادهی کمپرسور ( فوت مکعب در کمپرسور ) رو باید مد نظر داشت. دستگاه سند بلاست که با نام سندبلستر (Sandblaster) نیز شناخته می شود با استفاده از یک ساینده (سند) و هوای تحت فشار، به سرعت سطحی را تمیز می کند و آن را مانند روز اول نو می کند. باید بدانید که یکی از خواص شیشههای سندبلاست این است که آنها به راحتی اجازه نفوذ هوا را به داخل میدهند، اما اجازه نمیدهند تا هوا از آنها خارج شود؛ پس در روزهای سرد زمستانی مطمئن باشید که گرمای داخل خانه به هیچ وجه از آن خارج نمیشود.

وسیلهای را که این مخترع ساخت قابلیت این را داشت که مواد مختلف را با فشار زیاد به جلو پرتاب کند؛ بنابراین شیشه سندبلاست نیز با استفاده از این دستگاه ساخته می شود، پس این نوع شیشه فرایند تولید متفاوتی دارد که برای خیلی از افراد شیوهای جدید و جالب به نظر می رسد. به طور معمول پارتیشنها و دیوارهای شیشهای که با شیشههای سندبلاست ساخته میشوند، بهترین جایگزین برای ساخت دیوارها محسوب میشوند. شیشهها دارای مدلها و رنگهای متنوعی هستند که بنا بر طراحی و شیوه ساخت آنها کاربردهای متغیر و زیادی دارند. یکی از مهمترین این عوامل این است که قیمت شیشه سندبلاست باتوجه به فضاهای مختلفی که قصد استفاده از آن را دارید و متراژی که موردنیاز آن فضا است متغیر بوده، همچنین شیشه سندبلاست در انواع طرحهای مختلف سفارش داده می شود که باتوجه به پیچیدگی یا سادگی طرح انتخابی شما قیمت آن نیز متفاوت است، زیرا طرحهای پیچیده به زمان و هزینه بیشتری برای طراحی نیاز دارند.

قیمت دستگاههای سندبلاست خانگی معمولا از حداقل ۱۵ میلیون تا حداکثر ۲۰میلیون متغیر میباشند. همچنین در ماههای گرم تابستانی شما همزمان با استفاده از نور خورشید، میتوانید هوای خنک داخل منزلتان را هم حفظ کنید؛ همین امر، باعث میشود تا هزینه قبض هایتان به شدت کاهش پیدا کند. ما در این مقاله درباره ی سندبلاست و کاربرد سیلیس در سندبلاست اطلاعاتی را با شما به اشتراک گذاشتیم و دانستیم که از سیلیس به چه دلایلی در سندبلاست استفاده می شود و کاربرد آن چیست. با در نظر گرفتن این موضوع، همیشه بهترین کار این است که شیشه سندبلاست را از شرکت هایی که تجربه و تخصص زیادی در فرآیند مات کردن شیشه دارند، سفارش دهید.

و حتی احتمال تولید گردوغبار سرطانزا اشاره کرد.

ماده هایی جامد و سخت که اغلب اوقات به منظور پرداخت سطوح در سندبلاست مورد استفاده قرار میگیرد، ساینده نام دارند. از برند های مطرح می توانGolden Blast نام برد. سند (sand) به معنی ماسه و بلاست(blast) به معنی انفجار و پرتاب می باشد. مراقبتهاي دورهاي براي نگهداري تجهيزات وسائل و سيستمهاي تهويه و وسائل حفاظت فردي به عمل آيد و مخازن تحت فشار كمپرسور و مخلوط كن Air Blast Chamber سالن يكبار تحت تست هيدورستاتيك واقع شود. استفاده از این روش سطح صافی را برای فولاد به وجود می آورد. از جمله آسیبهایی که ممکن است به وسایل و قطعات برخوردار شوند، میتوان به زبری یا غلظت بیش از حد ساینده سندبلاست، ضعیف کردن یا زدودن لایههای حمایتی مهم از سطح قطعات، تغییر در ابعاد قطعات ناشی از ازدحام ماده سندبلاست و حتی احتمال تولید گردوغبار سرطانزا اشاره کرد. این شیشه از انعطاف بالایی برخوردار است که می توانید طرحهای زیادی را بر روی آن اعمال کنید و طرح موردعلاقه خودتان را سفارش دهید. در بسیاری از مواقع حتی هر دوی آنها را هم یکی میدانند در حالی که چنین نیست آنها با هم تفاوتهایی دارند که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

سنگ گرانیت قرنیز که دور سنگ اصلی کار شده ، با دستگاه سندبلاست طرح دار شده است . اگر خودتان کار می کنید ، احتمالاً سندبلاست Siphon برای شما مناسب است. اگر برای خرید نازل سند بلاست نیاز به راهنمایی دارید، کارشناسان فنی ما آمادگی پاسخگویی به شما مشتریان محترم را دارند. درفیلم بارگذاری شده نحوه راه اندازی دستگاه سند بلاست به طور خلاصه نشان داده میشود و در ادامه میتوانید مطالب بیشتری راجب عملیات سندبلاست را مطالعه فرمائید. به طور کلی سندبلاست آهن با توجه به نیروی هدایت کننده ذرات ساینده به سطح فلزات ، نوع ساینده و خشک و مرطوب بودن ذراتی که به سطوح پاشیده میشوند، با روش سندبلاست با فشار هوا و سندبلاست مرطوب انجام می شود که دلیل استفاده از روش های مختلف در سندبلاست فلزات ، وجود سطوح مختلف با عیوب متفاوت می باشد. تمیز نمودن سطح قطعات جهت رنگکاری و دیگر عملیات موردنظر ما از اساسیترین علتهایی است که استفاده از سندبلاست را ضرورت بخشیده است.

هولدر برای متصل کردن شیلنگ مواد به نازل و از طرف دیگر به دیگ متصل میباشد، به دو صورت دنده ریز که به سمت نازل و دنده درشت مربوط به دیگ می باشد. از دیگر انواع خدمات سندبلاست می توانیم به سندبلاست شیشه اشاره کنیم. انتخاب و نگهداری صحیح نازل سند بلاست برای دستیابی به نتایج مطلوب در سندبلاست بسیار مهم است. برای انجام این کار نیاز به نوع خاصی از شیشه نیست و روی هر نوع شیشه می توان عمل سند بلاست را انجام داد. این نوع کار در واقع نوعی تبلیغات است که موجب افزایش بازدید برند شرکت از دید افراد خارج از سازمان می شود. این نوع شیشه، کاربرد و استفادههای زیادی دارد که به مهمترین کاربردهای آنها می پردازیم. به دلیل قابلیت طراحی و چاپ بر روی این شیشه، بسیاری از ادارات و شرکتها از آن برای فضای کاری خود و انجام تبلیغات کسبوکار خود استفاده می کنند. بسیاری از فروشگاهها از شیشه سندبلاست برای طراحی دکوراسیون خود استفاده می کنند.

حکاکی شیشه سندبلاست به شما امکان می دهد سطحی از شفافیت شیشه را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد و از بسیاری جهات در طراحی کاربرد های فراوان دارد است. حال اگر بخواهیم در عملیات سندبلاست، شن و ماسه یا همان ساینده ها را به جای استفاده از فشار هوا، با فشار آب بر روی سطوح سندبلاست کنیم به آن واتر بلاست ، سندبلاست با آب یا سندبلاست تر می گویند. ماده ساینده گارنت هم مانند سیلیس جزو مواد ساینده پرمصرف در عملیات سندبلاست است و تقریباً همان کیفیت ماسه سیلیس را بر جای می گذارد با این تفاوت که گرد و خاک کم تری در حین سندبلاست با گارنت تولید می شود. در مطلبی که قرار است ارائه دهیم، تصمیم داریم این فناوریهای پیشرفته را معرفی کنیم؛ در قسمت اول با ربات های سندبلاست آشنا می شوید و در قسمت دوم همین مطلب که به صورت متن مجزا منتشر می شود، در خصوص سیستم های خودکار و کابین های سندبلاست به همراه تصاویر آنها آشنا خواهید شد. تیلگمن فردی است که با بررسی شرایط و محیط اطراف خود تصمیم به اختراع این دستگاه گرفت.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سندبلاست بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما