انتظار ما از عرضه Google Pixel 6 – Zomit چیست

[ad_1]

تا کنون ، گوگل اطلاعات زیادی در مورد تلفن های هوشمند سری Pixel 6 به اشتراک گذاشته است. با این حال ، برخی از ویژگی های محصولات پرچمدار بعدی این شرکت هنوز مشخص نیست. به عنوان مثال ، قدرت پردازشی پیکسل 6 چقدر بالا خواهد بود و آیا گوگل در رویداد خود شگفتی های جدیدی خواهد داشت؟ در این مقاله ، ما همه چیزهایی را که از رویداد راه اندازی Google Pixel 6 می خواهیم بررسی می کنیم.

بازگشت به ساخت گوشی های شاخص

به گزارش Anget ، برخلاف سنت قبلی خود ، گوگل برخی از اصول اولیه را در مورد خانواده Pixel 6 به اشتراک گذاشت. پرچمدار بعدی گوگل در دو مدل Pixel 6 و Pixel 6 Pro ارائه می شود. این دو محصول دارای بدنه ای از شیشه هستند که آنها را به یکی از مهمترین اجزای پرچمداران امروزی تبدیل کرده است. غول جستجوی اینترنتی نیز از دوربین های ارتقا یافته در این محصولات استفاده کرده است که عملکرد بهتر در نور کم را ارائه می دهند. اگرچه پشتیبانی از شبکه های 5G باعث افزایش مصرف باتری می شود ، اما می گوید با هر بار شارژ گوشی های Pixel 6 می توانید تا یک روز با آنها کار کنید.

پرچمداران بعدی گوگل از تراشه اختصاصی گوگل به نام Tensor استفاده خواهند کرد. این شرکت هنوز به طور رسمی مشخصات کامل تنسور را منتشر نکرده است. اما این اولین تراشه سفارشی گوگل است. ویژگی هایی که قبلاً در تراشه های معمولی وجود نداشت ، اکنون به لطف هوش مصنوعی که در تراشه تنسور تعبیه شده است ، از جمله پردازش زنده ویدئو ، به گوشی های جدید گوگل اضافه می شود.

تراشه تنسور گوگل 6 پیکسل

البته گوگل اطلاعات کاملی در مورد مشخصات گوشی های سری Pixel 6 منتشر نکرده است. انتظار می رود در زمان رونمایی جزئیات کامل پرچمداران جدید این شرکت فاش شود. البته با اطلاعات روی کاغذ امکان مقایسه دقیق بین تنسور و رقبای این تراشه وجود ندارد.

مقالات مرتبط:

او همچنین یکی از افشاگران اخبار فناوری بهنام است ایوان ل بلس، یک صفحه تبلیغاتی از Verhaus Carphone به اشتراک گذاشته است که اطلاعات زیادی در مورد گوشی های سری Pixel 6 ارائه می دهد. بنابراین ، انتظار می رود پیکسل 6 پا به میدان بگذارد تا مستقیماً با Galaxy S21 و iPhone 13 رقابت کند. این محصول از صفحه نمایش 6.4 اینچی با پشتیبانی از نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می برد.

دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل و دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسل خواهد بود. پیکسل 6 پرو همچنین دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ تازه سازی 120 هرتز خواهد بود. این مدل همچنین مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنز واید و سنسور 48 مگاپیکسلی برای لنز تله فوتو خواهد بود. سایر ویژگی های مورد انتظار Pixel 6 Pro شامل پشتیبانی از شارژ سیمی 30 وات ، شارژ بی سیم 23 وات و شارژ معکوس بی سیم برای شارژ هدفون و سایر دستگاه ها است.

داده های خرده فروشان نشان می دهد که عملکرد تراشه تنسور در مقایسه با پردازنده پیکسلی 5 تا 80 درصد بهبود یافته است. با این حال ، مهمترین ویژگی این تراشه اختصاصی عکاسی است. گوگل قرار است چندین ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را در دوربین پرچمدار بعدی خود معرفی کند. به عنوان مثال ، می توان به پاک کننده جادویی برای حذف نور اضافی و ویژگی Face Unblur برای تشخیص چهره افراد در عکاسی اکشن اشاره کرد. البته قبلاً چنین ویژگی هایی در گوشی هایی از شرکت هایی مانند سامسونگ ارائه شده است ، اما این اولین بار است که می خواهیم این ویژگی ها را در گوشی های گوگل پیکسل مشاهده کنیم. همچنین ممکن است عملکرد این ویژگی ها به لطف تراشه Tensor بهتر از عملکرد رقبا باشد.

بر خدمات و پشتیبانی تمرکز کنید

گوگل پیکسل 6

این احتمال وجود دارد که فروش پیکسل 6 بیشتر از مدل های قبلی مدل های شاخص گوگل باشد. برند لی ، گوگل اعلام کرده است که با ادغام چندین سرویس محبوب خود به عنوان بخشی از سرویس PixelPass ، دارندگان Pixel 6 قادر خواهند بود با هزینه اشتراک ماهانه از همه این خدمات استفاده کنند. خدماتی که دارندگان Pixel 6 می توانند به اشتراک بگذارند شامل PlayStation Cloud ، Google One ، سرویس GoogleFA یا YouTube Music اختیاری و YouTube Premium است. به این ترتیب ، گوگل همه چیز را که کاربران در یک اشتراک نیاز دارند ، دارد.

مقالات مرتبط:

در یکی از صفحات Carrefour Verhaus ذکر شده است که گوگل حداقل پنج سال به روزرسانی های امنیتی را برای دارندگان Pixel 6 منتشر می کند. اکثر تولیدکنندگان تلفن همراه اندرویدی در حال حاضر پشتیبانی امنیتی را برای محصولات خود به مدت سه تا چهار سال ارائه می دهند. این بدان معناست که گوگل در زمینه پشتیبانی نرم افزاری به اپل نزدیکتر است. البته ما هنوز نمی دانیم که آیا به روز رسانی های اصلی اندروید در این مدت منتشر می شود یا فقط برای ارائه وصله های امنیتی نرم افزاری استفاده می شود یا خیر.

قیمت و زمان تحویل

شکی نیست که قیمت پیکسل 6 نسبت به مدل قبلی این گوشی افزایش می یابد. لازم به ذکر است که پیکسل 5 یک گوشی رده بالا است. اما پیکسل 6 یک پرچمدار تمام عیار خواهد بود. بنابراین ، قیمت مدل Pixel 6 Pro مطمئناً بیشتر از مدل معمولی این محصول است.

گوگل پیکسل 6

یکی از کاربران Reddit در فهرست آلمانی قیمت پیکسل 6 را 750 دلار مشاهده کرد. وب سایت OneTodys Design نیز قیمت پیکسل 6 پرو را 1050 دلار اعلام کرده است.

اگر گوگل تصمیم بگیرد قیمت گوشی های سری Pixel 6 را کاهش دهد ، احتمالاً مانند رقبای خود برخی از اقلام جعبه ای از جمله شارژر را حذف می کند. با این حال ، هیچ خبر موثقی در مورد حذف شارژر از گوشی های جدید گوگل در دست نیست و گفته می شود که یک شارژر USB-C به همراه این محصولات ارائه شده است.

بر اساس گزارشات موجود ، پیکسل 6 در 25 اکتبر (3 نوامبر 1400) ظاهر می شود. طبق شایعات ، پرچمداران بعدی گوگل در نقاط بیشتری از جهان در دسترس هستند ، در حالی که پیکسل 5a این شرکت به دلیل محدودیت در دسترس تنها در ایالات متحده و ژاپن به فروش رسیده است. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد گوگل قصد دارد Pixel 6 را در اکثر نقاط جهان عرضه کند.

منتظر شگفتی های زیاد نباشید

گوگل پیکسل class=

به نظر نمی رسد که گوگل در رویداد آینده هیچ محصولی غیر از گوشی ها و نرم افزارهای جدید سری Pixel 6 را برای این دو دستگاه ارائه دهد. به علاوه ، بازاریابی اخیر گوگل تنها بر روی گوشی های جدید این شرکت متمرکز شده است.

البته نمی توان گفت راهی برای معرفی سخت افزار جدید وجود ندارد. هدفون Pixel Buds بیش از یک سال پیش معرفی شد و مدتی است از نسخه بروزرسانی شده WiFi خبری نداریم.

علاوه بر موارد اعلام شده ، فرصتی برای معرفی خدمات جدید یا بهبود یافته در این رویداد وجود دارد. با معرفی سرویس “Pixel After” ، Google ممکن است به کاربران این امکان را بدهد که خدمات بیشتری را با هزینه بیشتر ، مانند فضای ذخیره سازی بیشتر در ابر خریداری کنند.

نظر شما در مورد پرچمداران بعدی گوگل پیکسل چیست؟

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما