دو عامل موفقیت استقلال از نگاه فرهاد مجیدی

[ad_1]

فرهاد مجیدی بعد از برتری یک بر صفر آبی پوشان مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم خسته نباشید میگویم. بازی بسیار خوب و جانداری بود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آنها با تمام وجود بازی کردند و تشکر کردند. علی‌رغم همه مشکلاتی که بودند، آنها بسیار خوبی بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دو هفته تمرین نداشتیم، شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبودند، اما آنها با تمام وجود بازی کردند و از آنها ممنونم. . امیدوارم که در آینده این مشکلات می شوند. در واقع اگر قرار باشد که این روند تیم حفظ شود، باید حل شود. با درایتی که از آوارلو سراغ دارم، امیدوارم این مککلات بهزودی حل شود تا روند خوب تیم ما حفظ شود.

وی درباره دلیل غایبت صالح حردانی گفت: علتش را نمیدانم، ولی دو ساعت قبل از این بازی که کارت این بازیکن را صادر کرد.

مجیدی درباره مککلات استقلال و اینکه تیم آن شادابی گذگذته را ندارد، عنوان کرد: تیم ما دو هفته تمرین نکرد و شراین بازیها نیز هر چهار روز یکبار است. یعنی ما یک بازی انجام میدهیم، بعد از ریکاوری داریم، سپس یک جلسه تمرین میکنیم و دوباره به میدان میرویم. این شرایط روند تیم را کند می‌کند. من به این موضوع واقف بودم و به همین دلیل سعی کردم از بازیکنان بیشترهنکنافسیکنافس.ڪ اس. درباره بازی نیز باید بگویم که پیکان تیمی است که دفاعی و بسته بازی می کند، ولی بازیکنان تیمم عالی بازی کردند. درباره مشکلات نیز باید بگویم که این مشکلات، درون خانواده است و سعی می کنم که مطرح کنم، اما دوباره بررسی کنم که برای حفظ روند خوب تیم باید این مشکلات حل شوند. باز هم اعلام می‌کنم با درایتی که در آجورلو سراغ دارم، مشکلات حل می‌شود. اگر ما چیزی نمی‌گوییم، دلیل بر آن نیست که مشکلاتی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین نیز گفت: با بازیکنانی که صحبت کردم شرایط زمین خوب بود، اما کمی صاف بود، با این وجود نسبت به سایر شرایط شرایط بهتری داشت. باید کم کم به زمین چمن‌های نامطلوب تیم‌هایی که با آنها بازی داریم، مد، اچ عا، عامد.

مجیدی در پاسخ به سوالی در روند آبیاری تیم استقلال نسبت به فصل گذگذته و انتخاب پیشرفتپوشان گفت: عامل خود بازیکنان هستند. من بسیار مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم، بازیکنانی که با تمام وجود بازی می کنند. عامل دوم نیز مدیریت آجورلوست. این دو عامل باعث شد که تیم ما روند خوبی داشته باشد، ولی سهم بیشتری را به بازیکنانم میدهم.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما