راز جاروبرقی‌های پرفروش در بازار لوازم خانگی

[ad_1]

فرارو– پرفروش ترین جاروبرقی های بازار محصولات برندهای ایرانی هستند، در بازه قیمت دو تا پنج میلیون تومان دسته بندی می شوند و از انواع کیسه های بهشمار میروند. فعالان بازار و فروشندگان لوازم خانگی میگویند عمده جاروبرقیهای فروخته شده بین دو تا پنج میلیون تومان ارزش دارند که مدلهای زیادی با قیمت زیر دو میلیون تومان و بیشتر از پنج میلیون تومان در بازار دیده می شود. طبق انتظار جاروبرقی های کیس های باقی گگینه اول هستند، اما مدل های رباتیک و بدون کیسه های زیادی در فروگگاه های لوازم خانگی بهچم می خورد. جاروبرقی های ایرانی هم بهخاطر راه آمدن با جیب مشتریان، فروش بیشتر را نسبت به رقبای خارجی خود تجربه می کنند.

پرفروش‌ترین جاروبرقی‌ها با چه قیمتی فروخته می‌شوند؟

به گگارش فرارو، جاروبرقی های دو تا پنج میلیون تومان به محبوب ترین گگینه های بازار لوازم خانگی تبدیل شده اند. فروشندگان و فعالان این بازار میگویند مدلهای دو تا پنج میلیون تومانی در ماههای گذشته برای اولین بار انتخاب شده اند و گزینه های زیر دو میلیون تومان و بیشتر از پنج میلیون تومان در رتبه های بعدی این فهرست قرار می گیرند.

VC-2200W پارس‌خزر است. مدلی که رنگ بندی های مختلف دارد، از موتورهای قدرتمند دو هزار و 200 وات بهره میبرد و حدود دو میلیون و 750 هزار تومان فروخته می شود. در این بازه قیمت مدل های Turbo 2500WB پارس خزر و جاروبرقی دوو مدل DVC LH22R بهتر است با قیمت های چهار میلیون و 500 هزار تومان و چهار میلیون تومان رتبه های دوم و سوم جاروبرقی های پرفروش را به خود اختصاص دهند. جاروبرقی Turbo 2500WB پارسخزر در رنگهای طوسی، طوسی تیره و خاکستری روانه بازار شده و از اسم آن مشخص است، دارای موتور دو هزار و 500 واتی است. جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R نیز با رنگ مککی و قدرت موتور دو هزار و 100 وات در بازار به فروش میرسد. هر سه مدلی که اسم بردیم از نوع جاربروقی‌های کیسه‌های می‌شوند.

پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های دو تا پنج میلیونی

برند

مدل

قیمت

پارس خزر

VC-2200W

دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

پارس خزر

2500WB

چهار میلیون و 500 هزار تومان

دوو

DVC-LH22R

چهار میلیون تومان

پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار محصولات کدام برندها هستند؟

پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار محصولات ایرانی هستند. طبق گفته های بازار لوازم خانگی با وجود حضور برندهایی مثل دوو، بوش و … محصولات ایرانی فروش بیشتر از پارس فعال بوده اند. پرفروشترین جاروبرقی پارسخزر مدل دو میلیون و 700 هزار تومانی VC-2200W است و مدلهای Turbo 2500WB و Turbo 2000 بهترتیب با قیمتهای چهار میلیون و 500 هزار تومان و دو میلیون و 400 هزار تومان به فروش محصولات این برند تبدیل می شوند. اگر حرفهای فروشنده بازار را ملاک قرار بدهیم، برندهای خارجی دوو و بوش بعد از پارسخزرن محبوبترین برندها در بازار جاروبرقی بوده اند. مدل BGL8GOLDIR بوش در حال حاضر دقیقاً شش میلیون تومان فروخته می شود و فروشنده ها روی پرفروشترین مدل دوو یعنی DVC-LH22R برچچب چهار میلیون تومان قرار می دهند. بازار لوازم خانگی و جاربروقی فقط به این برندهایی که اسم بردیم خلاصه نمی شود و از نام پاناسونیک، آی سی، پاکشوما، سایا، وینسنت، میگل، تولیپس و … نباید غافل شود.

پرفروش ترین جاروبرقی های پارس خزر

برند

مدل

قیمت

پارس خزر

VC-2200W

دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

پارس خزر

2500WB

چهار میلیون و 500 هزار تومان

پارس خزر

توربو 2000

دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار از چه نوعی هستند؟

جاروبرقی های کیسه های در حالی که همچنان انتخاب اول می شود می شود که در بازار شاهد حضور انواع و اقسام مدل های رباتیک و بدون کیسه هستیم. آنطور که فروشندگان لوازم خانگی می‌گویند بیشتر از نیمی از محصولاتی که می‌شوند از انواع کیسه‌ها می‌شوند.

بعد از این مدل ها جاروبرقی های بدون کیسه و رباتیک بیشترین سهم را در بازار جاروبرقی پیدا کرده اند. پرفروشترین جاروبرقی جیسه های از دید فعالان بازار مدل VC-2200W پارسخزر با قیمت دو میلیون و 750 هزار تومان است. مدلهای 2500WB پارسخزر و DVC-LH22R دوو نیز بین جاروبرقیهای کیسهای بیشتر فروش را می سازند. جاروبرقی درما مدل DX115C با قیمت 780 هزار تومان محبوبترین جاوربرقی بدون کیسه های بهشمار میرود و پشت سر آن مدل های Merlin سایا و VC-A610 تولیپس با قیمت های یک و نیم میلیون تومان و دو میلیون و 600 هزار تومان قرار گرفته اند. همچنین جاروبرقی شیائومی مدل MOP 2 Pro پلاس با قیمت 12 میلیون و 200 هزار تومان پرفروشترین جاروبرقی رباتیک بازار از دید فروشندگان می شود. مدل هفت میلیون تومانی موپ شیائومی و 15 میلیون تومانی d9 دریم را هم باید دومین و سومین جاروبرقی رباتیک بازار از فروشندگان بدانیم.

پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های کیسه‌های

برند

مدل

قیمت

پارس خزر

VC-2200W

دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

پارس خزر

2500WB

چهار میلیون و 500 هزار تومان

دوو

DVC-LH22R

چهار میلیون تومان

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما