راهنمای خرید آنلاین بیمه بدنه: غرامت برای انواع وسایل نقلیه مقصر

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوا ندارند.

در سالهای اخیر به دلیل افزایش تعداد خودروها و نبود بستر مناسب برای تردد در جاده های کشور و همچنین فرهنگ رانندگی نسبتاً ضعیف در کشور ما ، تعداد تصادفات جاده ای در کشور در سراسر جهان در حال شکستن است. سوابق. اما در سال های اخیر ، افزایش قیمت خودرو تأثیر مثبتی بر بخش بیمه این بازار داشته است ، در نتیجه برخی از رانندگان برای جلوگیری از خسارت های تصادفی علاوه بر صدور بیمه نامه تکمیلی خودرو ، از بیمه بدنه خودرو استفاده کرده اند. شرکت های بیمه در ایمن بمانید

بیمه بدنه خودرو به عنوان بیمه اجباری شناخته نمی شود. اما حفاظت اولیه و اضافی مزایای زیادی برای بیمه گذار دارد. بیمه جامع وسایل نقلیه موتوری تعداد زیادی از موارد را شامل می شود که شامل حوادث رانندگی و همچنین حوادث طبیعی می شود. بیمه بدنه به ویژه در بین دارندگان وسایل نقلیه گران قیمت بسیار متداول است و نحوه دریافت غرامت بیمه بدنه برای بسیاری از بیمه گذاران زیر سوال است. برخی افراد به اشتباه تصور می کنند که بیمه بدنه فقط برای خودروهای گران قیمت مقرون به صرفه است ، در حالی که دریافت بیمه بدنه برای خودروهای ارزان قیمت به دلیل حق بیمه ارزان قیمت آنها منطقی است. اگرچه این نوع بیمه اجباری نیست ، اما تقریباً همه صاحبان خودرو آن را خریداری می کنند ، که می تواند دلیل اصلی آسیب به بدنه در اثر حوادث مختلف باشد. با این حال ، از آنجا که موارد مختلف را می توان در بیمه بدنه وسیله نقلیه به درخواست بیمه گذار و طی قرارداد منعقد شده با بیمه گر ، تحت پوشش بیمه قرار داد ، لازم است به عنوان بیمه گر در تمام مواردی که شرکت های بیمه هزینه خسارت بدنه خودرو را پرداخت می کنند ، بتوانند با هم آشنا بشیم.

پوشش بیمه بدنه اصلی

بیمه بدنه به دو دسته اصلی و فرعی (ثانویه) یا دسته های اضافی تقسیم می شود:

مزایای زیر در بیمه درمانی اولیه گنجانده شده است:

  • سرقت کل
  • آسیب به خودرو در حین بازیابی و انتقال
  • تصادف ماشین
  • خسارت ناشی از آتش سوزی ، انفجار یا صاعقه (ASA) ناشی از وسیله نقلیه بیمه شده یا قطعات یدکی همراه آن.
  • آسیب به لاستیک و چرخ های بیمه شده خودرو. بیمه گر متعهد می شود خسارت وارد شده به باتری و لاستیک خودرو را تا 50 درصد مبلغ جدید جبران کند.

پوشش بیمه تکمیلی یا تکمیلی بدن

همانطور که قبلاً ذکر شد ، اگر بیمه گذار بدنه خود را بیمه کند ، طبق مقررات بیمه ، باید پوشش اصلی را به عنوان بیمه پایه دریافت کند. اما همه بیمه گذاران می توانند بیمه بدنه خودرو خود را با پرداخت هزینه اضافی تمدید کنند. به این معنا که یک بیمه تکمیلی یا تکمیلی به پوشش اصلی بیمه بدن شما اضافه می شود و در صورت بروز حادثه خسارت ناشی از اقلام ذکر شده در پوشش تکمیلی بیمه بدنه توسط شرکت بیمه پرداخت می شود.

در بین بیمه های تکمیلی و تکمیلی بدنه موارد زیر ذکر می شود:

  • آسیب ناشی از سرقت به جای قطعات خودرو ، از جمله لاستیک و لاستیک ، پخش رادیویی ، آینه و سایر قطعات خودرو
  • خسارت ناشی از شکستن شیشه به دلایلی غیر از خطرات اصلی
شیشه ای را که تحت پوشش بیمه بدنه اضافی است بشکنید
  • خسارت ناشی از پارک خودرو در کارگاه و عدم استفاده از آن برای تعمیرات پس از تصادف
  • خسارات ناشی از بلایای طبیعی مانند آتشفشان ، زلزله و سیل
  • آسیب ناشی از پاشیدن مواد اسیدی ، مواد شیمیایی و رنگ بر روی بدن

البته موارد دیگری نیز وجود دارد که بیمه گذار می تواند این موارد را با مشورت بیمه گذار در بیمه خودرو قرار دهد ، از جمله:

  • خسارت ناشی از شرکت در مسابقات اتومبیلرانی یا آزمایش سرعت
  • خسارت ناشی از حمل مواد منفجره ، مواد اسیدی و قابل اشتعال
  • آسیب ناخن یا سایر اجسام تیز روی بدن

همانطور که قبلاً نیز اشاره شد ، موارد فوق تحت پوشش بیمه بدنه قرار نمی گیرند مگر اینکه بیمه گر آنها را بپردازد و هزینه اضافی بپردازد و این موارد در بیمه نامه یا مکمل های بیمه ذکر شده است. علاوه بر این ، خسارت های متعارف خودرو مطابق قانون بیمه شرکت ها تحت پوشش بیمه مسئولیت قرار می گیرد. خودرویی که ارزش آن در ماه ممنوعه در زمان حادثه حداقل معادل حداکثر تعهدات زندگی یا 50 درصد دیه یک مرد مسلمان است. قوه قضائیه هر سال میزان دیه را تعیین می کند. سپس؛ بر این اساس ، بیمه مرکزی حد بالای تعهدات مالی و عمر بیمه مسئولیت را تعیین می کند. بر اساس این تعریف ، ارزش یک خودرو معمولی در سال 1400 کمتر یا برابر با 320 میلیون تومان است. بیمه بدنه خودرو و مزایا و پوشش های آن در صورت بروز آسیب در شرایط مختلف ، توصیه می کنیم دفترچه راهنمای کامل بیمه خودرو و بدنه را مطالعه کنید.

خطرات استفاده از بیمه های شخصی چیست؟

رانندگی در جاده های شلوغ یک فرآیند پر مخاطره است و گاهی تصادف کاملاً اجتناب ناپذیر است. قبلاً اشاره کردیم که پوشش بیمه بدنه خودرو به دو دسته اصلی تقسیم می شود و فرعی یا تکمیلی است. در عین حال ، باید بدانید بیمه بدنه خودرو چه نوع خطری را شامل می شود تا بتوانید بهترین پوشش را انتخاب کنید. در ادامه به خطرات بیمه شده بدنه می پردازیم.

یکی از مواردی که امروزه بیمه بدنه خودرو را متمایز می کند ، حفاظت در برابر نوسانات قیمت بازار است. دلیل گنجاندن این نوع پوشش ها افزایش شدید قیمت خودرو در سال های اخیر است ، به طوری که بیمه گر می تواند با افزایش پوشش نوسانات قیمت بازار تا 20 آسیب را متحمل شود. می تواند درصد سرمایه بیمه شده را افزایش دهد.

پوشش نوسانات قیمت بازار شامل پوشش اضافی بیمه بدنه می شود.

یکی دیگر از مواردی که بیمه گذار در توافق با بیمه گر می تواند به پوشش بیمه بدنه خود اضافه کند ، هزینه های سفر است.

یکی دیگر از مواردی که می تواند تحت پوشش بیمه بدنه خودرو قرار گیرد ، حذف استهلاک است. اما تنها خودروهایی که تخفیف خسارت بیش از 45 درصد دارند می توانند از پوشش استهلاک استفاده کنند.

در لینک زیر می توانید قیمت را جویا شوید و بیمه بدنه را بصورت آنلاین انجام دهید:

https://bimeh.com/carbody

چرا باید بیمه بدنه خودرو را به صورت آنلاین درخواست و از آن استفاده کرد؟

با حضور کارگزاران بیمه آنلاین ، سبد بیمه شرکت های بیمه عملاً افزایش چشمگیری داشته است. شامل سیستم های فروش آنلاین بیمه در زمینه های مختلف مانند بیمه مسئولیت خودروها ، بیمه مسئولیت بدنه و وسایل نقلیه موتوری ، بیمه بدنه خودرو ، بیمه مسافرتی ، بیمه مسافرتی ویژه ، بیمه درمانی ، بیمه مسئولیت پزشکی ، بیمه آتش سوزی و زلزله و همچنین بیمه فردی. و یک سازمان ، bimeh.com. این گروه در حال حاضر با شرکت های مختلف بیمه همکاری می کند که منجر به تنوع بسیار بالایی در سبد بیمه این گروه شده است. این امر به بیمه گذار حق انتخاب بیشتری می دهد و می تواند به راحتی یک مقایسه کامل و اساسی بین نوع خدمات و قیمت بیمه های مختلف انجام دهد.

خرید آنلاین بیمه بدن
خرید آنلاین بیمه بدن

به عنوان یک سیستم جامع برای پرس و جو ، مقایسه و خرید انواع بیمه های آنلاین ، از جمله بیمه بدنه خودرو. از سوی دیگر ، امکان خرید آنلاین تنها با چند کلیک وجود دارد و در نهایت قرارداد بیمه به صورت رایگان برای بیمه گذار ارسال می شود. یکی از مهمترین مزایای خرید بیمه نامه بدنه از طریق کارگزار آنلاین bimeh.com ، امکان دریافت مشاوره تخصصی رایگان در مورد انتخاب و اخذ مناسب ترین بیمه بدنه است. بنابراین ، به جای بررسی و ارزیابی جداگانه صفحات فروش بیمه بدنه خودرو ، توصیه می کنیم در صفحه بیمه .com مقایسه های کلی و اساسی را بین انواع مختلف شرکت های بیمه خودرو انجام دهید و پس از مشورت ، بهترین بیمه بدنه را انتخاب کنید.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما