رونالدو از عملکرد هم تیمی هایش مقابل ویارئال ناراحت است

[ad_1]

کد پیام: 1782970/59

زمان: 12:27
1400/07/09

بازدید: 1،639

کریستیانو رونالدو ، ستاره منچستریونایتد از نحوه عملکرد سایر بازیکنان تیم مقابل ویارئال ناراضی است.

به گزارش “ورزش سه” ، شیاطین سرخ در بازی با ویارئال نتوانستند کریستیانو رونالدو را نجات دهند ، او در کل بازی تنها یک شوت در چارچوب داشت. یونایتد در مجموع 14 شوت به سمت دروازه زد و 54 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت.

اما تیم اوله گونار سولسشر به سختی توانست این برتری را به گل تبدیل کند و دوباره با درخشش ستاره بی نظیر خود سه امتیاز کسب کرد. پاکو الک اسر سرو اولین گل بازی را به ثمر رساند و تیمش را جلو میزبان آورد.

اما تلس موفق شد هفت دقیقه بعد با والی تماشایی از 20 متری بازی را به تساوی بکشاند. اما بعد از آن گل ، یونایتد از کسب یک امتیاز در خانه راضی بود زیرا به زانو درآوردن ویارئال بسیار دشوار به نظر می رسید.

اما باز هم این رونالدو بود که مانند بسیاری از اوقات حرفه ای خود جلو رفت و در دقایق پایانی پس از ارسال جسی لینگارد ، گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی یونایتد در لیگ قهرمانان در آن فصل بود و رونالدو را بسیار تحسین کرد.

با این حال ، الکس تلس مدعی است که پرتغالی قبل از به ثمر رساندن این گل از عملکرد هم تیمی های خود بسیار ناراضی بود. او به TNT Sport گفت: “این اولین بار بود که با او بازی می کردم.” ما روابط خوبی در خارج از زمین داشتیم زیرا هر دو پرتغالی صحبت می کردیم. پنج دقیقه قبل از گلزنی ، کمی ناراحت بود که ما توپ را به او ندادیم. من گفتم توپ در حال رسیدن است ، تمرکز خود را حفظ کنید زیرا توپ در حال رسیدن است. و به محض ترک زمین ، رونالدو زیاد منتظر نماند. ما از کیفیت آن اطلاع داریم و هر روز آن را می بینیم. بنابراین ما فقط به یک توپ برای ورود به محوطه جریمه احتیاج داشتیم و برای ما پیروز می شد. “این یک رویاست.”

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما