چه داروهایی برای مقابله با اومیکرون در فرانسه استفاده می‌شود؟

[ad_1]

ماه گذشته با اوج گرفتن اومیکرون در فرانسه، مقامات بهداشتی این کشور استفاده از درمان را برای مقابله با این سویه مجاز دانستند و در عین حال تاثیرگذاری دو درمان از سه دارویی که پیش از این مجوز گرفته شده بود در مقابله با اومیکرون رد و کنار گذاشته شده بود. شد.

به گزارش یورونیوز؛ روش درمانی «سوتروویماب» (Sotrovimab در فرانسه Xevudy نامیده می شود) که پادتن مونوکلونال اوایل ژانویه گذگذته در فرانسه مجوز استفاده از اضطراری را دریافت کرد. انتی‌بادی‌های مونوکلونال در واقع مولکول‌های تولید شده در آتهایشنس.

از سوی دیگر فرانسه از درمانهای قبلی تنها داروی شرکت آسترازنکا با نام “اووشلد” (Evushheld) را در مقابل سویه اومیکرون درمان کرد و در سبد درمانی کشور برای مقابله با این سویه نگاه داشت. این دارو به پیگگیرانه به طور کامل در مورد بدن آنها واکسیناسیون درمان است. همچنین مواردی که گزارش های واکنش های بالا به واکسن ها را دارند از این دارو می توانند استفاده کنند. این دارو شامل دو نوع پادتن مونوکلونال است که به صورت دوطرفه وارد بدن فرد می شود.

با توجه به اینکه «اووشلد» جنبه پیگگیری دارد بنابراین تنها داروی پادتنی مورد استفاده در فرانسه برای فرانسه برای مقابله با اومیکرون «سوتروویماب» است. این دارو ساخت شرکت بریتانیایی گلاکسواسمیتکلاین (GSK) برای افراد بالای 12 سال است که به ویروس‌ها مبتلا می‌شوند و در معرض خطر قرار می‌گیرند که به نوعی شدید آن می‌شوند.

اومیکرون برخی از درمان‌ها را منسوخ کرده است

طبق مقامات گفته فرانسوی «سوتروویماب» ظرف پنج روز پس از شروع علائم باید تجویز شود و به صورت وریدی استفاده شود.

داروی اپرو (Ronapreve) محصول شرکت داروسازی «روش» پیش از این برای سویه دلتا در تجویز رون میشد، اما مقامات بهداشتی این کشور گفتند که این دارو در مقابل سویه اومیکرون تأثیری ندارد. از سوی دیگر داروی شرکت ایلای لیلی شامل پادتنهای مونوکلونال (Bamlanivimab / Etesivimab) نیز به طور کامل برای درمان در فرانسه حذف شد.

پاکسلووید فایزر در فرانسه

پس از داروی دارویی اروپا در تاریخ 1 ژانویه مجوز مصرف قرص “پاکسلووید” (Paxlovid) شرکت داروسازی فایزر را صادر کرد، فرانسه بهعنوان اولین کشور اروپایی این قرصها را از چند روز پیش بهعنوان گزینه دیگری برای درمان بیماری و سویه اومیکرون وارد بازار دارویی کرد. خود کرد و از جمعه اولین بار می‌توان از این دارو استفاده کرد.

این قرص برای درمان افراد در معرض خطر در نظر گرفته شده است که باید پنج روز پس از بروز علائم به منظور جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان و تبدیل شدن بیماری به نوع شدید و مرگبار بیمار مصرف شود.

با وجود محدود داروها برای آب و همچنین درمان بیماری کوید -19 مقامات بهداشتی فرانسه بارها کرده اند که هیچ دارویی نمی تواند اعلام کند برای واکسیناسیون باشد.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما