۱۲ واکسن صادری ایرانی مجوز اخذ مجوز

[ad_1]

خبرگزاری مهر: اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو گفت: 12 به درخواست جدی از سوی دیگر کشور این سازمان که با اخذ مجوز، اقدام به اجرای فازهای بعدی کند.

دکتر سعیده فخرزاده امروز در وبینار «بررسی وضعیت تولید واکسن در کشور و ارائه توانمندی کشور ایران در آن» که به صورت آنلاین در فرهنگستان علوم پزشکی برگزار می شود، گفت: سفرهای پاندمی را به صورت لحظه ای به وجود آورده است. مشخص شود.

وی با اشاره به درخواستی برای اخذ تائیدیه تولید واکسن بیان کرد: 12 مورد استفاده جدی برای واکسن از جنس نوترکیب، DNA، mRNA و In Active به سازمان غذا و دارو آمده است.

رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو با بیان این تعداد، 8 پرونده فعال هستند، اضافه می شود: یکی از پرونده ها در سطح بالینی و دو مورد نزدیک به فاز بالینی هستند.

ویان کرد: پنج پرونده دیگر در سازمان غذا و دارو در حال بررسی است.

فخرزاده با توجه به اینکه در کشور ما ظرفیت فراوانی برای تولید واکسن دارد، گفت: ما در صدد هستیم که کارها را به عنوان سیستم نظارتی و مدیریتی، رجیستر کنیم.

رئیس اداره بیولوژیک سازمان غذا و دارو ادامه داد: در روند تسریع و کمک سازندگان، نکاتی وجود ندارد و سعی ما بر این است که واکسن های ایرانی از سایر واکسن ها کم نمی شود.

وی با تککید برای اینکه توان تخصصی کوکور ما در تولید واکسن موفق بوده است، گفت: علاوه بر تولید واکسن، الزامات برای تولید هم وجود دارد.

فخرزاده اضافه کرد: ما واکسنی را تهیه می کنیم که از کوکور مبدأ اجازه مصرف هم گرفته شود. همچنین برای واردات، ازای تصمیم گیری تصمیم گیری که سیستمی در این موضوع وجود دارد تا بتوانیم واکسن های تائید را در اختیار هموطنان قرار دهیم.: سونی در 4 هفته پس از عرضه پلی استیشن پنجه به رکورد فروش 3.4 میلیون دستگاه دست پیدا کند.

رقم 3.4 میلیون نفری که Digitimes اعلام کرده است، مطابق با گزارش های اوایل سال جاری است که نشان می دهد سونی قصد دارد 10 میلیون پلی استیشن 5 را قبل از مارس 2021 تولید و عرضه کند. این شرکت ژاپنی در ابتدا قصد داشت بین 5 تا 6 میلیون دستگاه به فروش بردسانس.

همچنین به نقل از این نشریه سونی در پی تداری برای فروش 16.8 میلیون الی 18 میلیون عدد از این سنت نسل نهمی در سال 2021 است.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما