رونالدو زو سولشر: من باید برای هر بازی در ترکیب باشم

[ad_1]

کد پیام: 1785845/59

زمان: 11:45
1400/07/24

بازدید: 34،476

ناراحتی شماره 7 هنگام نشستن روی نیمکت

کریستیانو رونالدو بازیکن منچستریونایتد از نیمکت نشینی مقابل اورتون بسیار ناراحت است.

به گزارش “ورزش سه” ، اوله گونار سولشر تصمیم گرفت در هفته هفتم بازی لیگ برتر مقابل اورتون ، کریستیانو رونالدو را کنار بگذارد و آن بازیکن از نیمکت شروع به کار کرد. اگرچه او در نیمه دوم تعویض شد ، اما توانست کار زیادی انجام دهد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

تغییر سرمربی نروژی با ناباوری و اعتراض بسیاری روبرو شد که معتقد بودند حضور رونالدو در زمین می تواند وضعیت یونایتد را به گونه دیگری تغییر دهد و به نظر می رسد بازیکن پرتغالی نیز از نیمکت زیاد خوشحال نیست.

یک منبع نزدیک به یونایتد به سان گفت: “رونالدو از حضور روی نیمکت در این بازی بسیار ناامید و ناراحت است. اوله فکر می کرد بعد از بازی با ویارئال خسته شده است ، بنابراین تصمیم گرفت او را در نیمه دوم بازی کند اما کریستیانو به مربی گفت اگر آماده نیست و می خواهد در تمام بازی های لیگ بازی کند در زمین بازی خواهد کرد. “رونالدو همچنین به او گفت که برای پیروزی اینجا است و یونایتد باید از مهمترین بازیکنان خود در همه بازی ها استفاده کند.”

بازی با اورتون پس از پیروزی 2-1 مقابل ویارئال در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. یونایتد اولین بازی گروهی خود در لیگ قهرمانان را با نتیجه 2-1 مقابل یانگ بویز شکست داد و در این بازی نیز در آستانه تساوی قرار داشت ، اما رونالدو مثل همیشه تیم خود را نجات داد و در وقت های از دست رفته گل پیروزی را به ثمر رساند. گلزنی در اولدترافورد.

این بازیکن در دقیقه 57 بازی با اورتون جانشین ادینسون کاوانی شد و پس از سوت پایان بازی پا به داخل تونل گذاشت و با عصبانیت وارد رختکن شد. انتشار این تصاویر فشار و انتقادات سولشر را افزایش داد و حتی فرگوسن نیز به عدم قرار گرفتن این فوق ستاره پرتغالی در ترکیب اصلی واکنش نشان داد.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما