رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell

[ad_1]

فرارو-در فصل بهار پپه های زیادی در برخی مناطق ظاهر می شوند که با این موجودات خونخوار کار آسانی نیست. پوشاندن و آغشته کردن خود و محیط به حشره کشها و سم پاشی باغها با آفت کشها یکی از راههایی است که در بیشتر مواقع برای مقابله با حشرات به کار گرفته می شود; اما این روش بهترین راه حل و یک راه سازگار با محیط زیست نیست.

به گزارش فرارو، Thermacell به طراحی یک دافع پشه کرده است. با استفاده از این دافع پشه بجای اینکه نیاز به پوشاندن بدن خود برای جلوگیری از حمله پشه ها داشته باشید، یک منطقه محافظتی در اطراف شما ایجاد می شود و از نزدیک حشرات جلوگیری می کند. دافع پپه هوشمند Liv که دیروز (1 مارس 2022) راه اندازی شد، اولین سیستم دافع پپه به صورت درخواستی و متصل شرکت thermacell برای خانه ها است.

رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell // در حال ویرایش

طبق گفته thermacell این سیستم که توسط یک اپلیکیشن کنترل می شود، به همراه یک کیت سه دافعه و یک هاب با قیمت 699 دلار عرضه می شود. این سیستم به صورت یک بسته چهارتایی به قیمت 799 دلار برای پوشش 1260 متر مربع یا بسته پنج تایی به قیمت 89 دلار برای پوشش دادن فضایی کمتر از 1600 متر مربع به فروش می رسد. این حشره کک هوشمند با همکاری الکسای آمازون و دستیار گوگل از باگها جلوگیری می کند. Thermacellbish از دو دهه است که نسخه‌های قابل حمل سیستم دافع پشه را طراحی می‌کند کندکند. این محصولات برای استفاده در کامپیوتر، فضاهای باز و نشستن در پاسیو طراحی شده اند و تا کنون به صورت دستی کنترل می شوند و به راحتی قابل حمل بوده و به راحتی قاب حمل می شوند. Liv اولین پشه کش هوشمند برقی دائمی این شرکت است.

رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell // در حال ویرایش

Thermacell در پشه کشهای خود از 5.5 درصد متوفلوترین (یک مولکول مصنوعی ثبت شده در EPA که از یک ماده دافع طبیعی موجود در گلهای داوودی که پشهها از آن بیزارند) تشکیل شده است. سیستم Liv با گرم کردن یک کارتریج از مایع دافع در داخل هر دفع کننده ضد آب و هوا کار می کند که با پخش آن در هوای ابری نامرئی و بیبو در اطراف شما ایجاد می شود و تعداد کمی از پشه ها می توانند از آن عبور کنند (Thermacell میگوید این کار). 93 درصد است).

این سیستم توسط یک هاب اجرا می شود این هاب به یک پریز در فضای باز متصل شده و تا پنج دفعه کنننده در فضای باز را تغذیه می کند. سپس از طریق یک برنامه و توسط اتصال وایفای کنترل می‌شود. کاربر می تواند در صورت نیاز به این سیستم را روشن و خاموش کند، آن را قرار داده و بر میزان میزان استفاده از کنترل نظارت کند. این شرکت توصیه می کند که اگر بخواهید در خارج از خانه بگذرانید، آن را از 15 تا 30 دقیقه روشن کنید. Liv با بلندگوهای هوشمند Amazon Alexa و Google Nest برای کنترل صدا کار می کند و هر کارتریج تقریباً 40 ساعت دوام می آورد. هزینه شارژ مجدد برای یک بسته شش عددی ۱۲۰ دلار است.

رونمایی از پشه کش هوشمند Thermacell // در حال ویرایش

Liv یک محصول ارزان قیمت نیست و جایگزین آن برای این نوع حفاظت از کل حیاط سیستم اسپری شیمیایی است که شامل پرداخت هزینه به شرکت برای سرویس کردن و نصب یک سیستم مه پاش برای پمپاژ آفت کش ها است. هر دوی این راه حلها خسارات زیادی دارند و ممکن است به غیر از پپ به سایر حشرات نیز آسیب ببینند. Thermacell به The Verge گفت هیچ مدرکی مبنی برای اینکه Liv بر حشرات با اندازه مشابه تثیر نمیگذارد. اما از آنجایی که شما بجای استفاده مستمر فقط در صورت استفاده از یک منطقه از آن استفاده می کنید، بنابراین هر یک از عوامل تاثیرگذار در مقایسه با راه حل های دیگر کاهش پیدا کند.

منبع: theverge

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما