پیام سردار جوانی در پی مصاحبه کاترین شکم با بیبیسی

[ad_1]

در پی فضاسازی های رسانه های اخیرپیامون نفوذ کاترین شکدم نویسنده در ایران، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پیامی را خطاب به ملت ایران صادر کرد.

کاترین ککدم روز گذگذته در مصاحبه ای با شبکه بی بی سی فارسی ادعاهای جاسوسی و ارتباط با مقامات ایرانی را رد کرد.

متن پیام سردار جوانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران

سلام علیکم

ملت عزیز و بزرگوار ایران، از روز دوشنبه نهم اسفند تا روز دوشنبه شانزدهم اسفند 1400 به مدت یک هفته، مطالبی در فضای مجازی رها شده با مطالعه بر نام این خادم شما، انتشار یافت که به طور قطع، آزمون بزرگی برای همگان بود.

هدف اصلی در این داستانسرایی های ساختگی و خارج از قواعد ارج از و انسان، گمراه کردن مردم و بیاعتماد ساختن آنها نسبت به نظام و افراد ککور بود. نقشه فضای مجازی شیطانی در طراحی جنگ شناختی علیه ملت ایران، انقلاب اسلامی و نظام ولایی بود و پردههایی از این نمایش مضحک در فضای مجازی اجرا شد.

مصاحبه شبکه بیبیسی فارسی با خانم کاترین پرز شاکدام، به صورت درخواستی یا ناخواسته راه را برای نمایش پرده های دیگر این نقشه شیطانی مسدود ساخت. حال که خداوند متعال، مکر شیاطین را به برگرداند ٛ تیر دنان خنر دنر خنر دنر. خدمت شما مردم شریف ایران که هزاران بار جانم فدای شما باد، عرض می‌کنم:

1 خداوند متعال را به خاطر نعمت آرامش که در این روزها بر قلب من و همسر و فرزندانم جاری می سازند، هزاران بار ککر می کنم.

2 عمده نگرانیام در این روزها، آلوده شدن عدهای به گناه از طریق قضاوت از طریق قضاوتهای ن ادرست و اکاذیب در فضای مجازی و مجازی بود. تا آنجا که به اینجانب برمی گردد، در این موضوع به جز شیادان دستاندرکار طراحی و اجرای این نقشه شیطانی و راهزنان عقیده و باورهای مردم، همه را بخشیده و حلال می کنم.

3 به برخی از فعالان سیاسی که همیشه در انتظار پدیدایی یک رخداد، برای چنگ زدن برای چنگ زدن بر چهره مظلوم نظام و نهاد انقلابی سپاه هستند; توصیه می کنم تا قبل از رسیدن به پایان عمر دنیایی و ورود به روز حساب، از قصه خانم کاترین پرز شاکدام و آنچه به نام او در فضای مجازی به دروغ منتشر شد؛ عبرت بگیرید.

4 از سران محترم قوای سهگانه درخواست می کنم، برای مدیریت صحیح و حقوق مردم، برای صحیح فضای مجازی فکری اساسی کنند.

سرباز ولایت و فدایی ملت
یدالله جوانی

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما