پروژه پرسپولیس ۱۴۰۱

[ad_1]

در روزهای متمادی شایعات مختلف پیرامون باشگاه پرسپولیس و بازیکنان برای تمدید قرارداد منتشر می شود اما به نظر می رسد که این اخبار وجود ندارد. بیشترین میزان شایعه درباره میلاد سرلک بود که به گفته چند نشریه، پیشنهاد پرسپولیس را رد و اعلام کرد که قصد دارد لژیونر شود.

اما آنطور که مقامات باشگاه پرسپولیس و همینطور بازیکنان این تیم میگویند، هنوز هیچ پیشنهادی برای قراردادی به بازیکنان داده نشده و با حامد لک نیز به دلیل رقم قرارداد او برای فصل جاری بود. یحیی گلمحمدی نیز فهرستی از بازیکنان مدنظر خود برای فصل آینده را در اختیار باگگاه قرار نداده است.

پس از تمدید قرارداد با حامد لک، اکنون 10 بازیکن از جمع قرمزها در پایان فصل قراردادشان به پایان خواهد رسید: سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، سعید آقایی، میلاد سرلک، عیسی آلکثیر، علی شجاعی، رضا اسدی، محمد شریفی، مهدی مهدیخانی و احسان پهلوان. اما همه این بازیکنان وضعیت مشابهی ندارند.

سیدجلال حسینی که به تازگی شمع 40 سال را فوت کرده است، این روزها مدافع اصلی تیم پرسپولیس است و قابل قبولی در ترکیب پرسپولیس است اما به هر حال امضای قرارداد جدید با او، نکاتی است که شاید درباره آن پایان فصل هم ادامه دارد. داشته باشید و یک تصمیم از سوی یحیی گل محمدی است.

عیسی آلکثیر نیز به دلیل نتیجه گیری، وضعیت پیچیده ای دارد و نکته مهم درباره او این است که باوجود گذشت چند هفته از آسیب دیدگی رباط صلیبی، هنوز راضی به عمل جراحی نشده و شاید همین دوره نقاهتش را طولانی تر کند. رضا اسدی و مهدی مهدیخانی هم شاید شانس کمتری برای دعوت به باگگاه و تمدید قرارداد داشته باشند.

این در حالی است که مهدی ترابی و میلاد سرلک بازیکنان فیکس پرسپولیس هستند که ممکن است برای آنها مشکلی پیش بیاید. علی شجاعی، سعید آقایی، احسان پهلوان و محمد شریفی چهار بازیکن دیگر هستند که باید دید آیا یحیی برای حفظ آنها رضایت خواهند داد یا خیر؟ در این مهدیخانی برای فصل جدید باید در لیست بزرگسالان باشد و از این رو، جدایی او محتمل به نظر میرسد و بازیکنی مانند شریفی به دلیل حضور در فهرست زیر 23 سال و تجربه دو فصل بازی در پرسپولیس، احتمالا با نظر مثبت یحیی، مذاکره. را آغاز خواهد کرد.

در نهایت به نظر می رسد مرحله جدی برای تمدید قرارداد از سال جدید آغاز خواه باگ جدید پرسپولس کار مشکلی برای تمدید قرارداد 6 + 4 بازیکن خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما