قلعه‌نویی: استقلال بزرگ به پایین‌ترین سطح رسیده است!

[ad_1]

امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر در واکنش به حواشی به وجود آمده در دیدار استقلال و گلگهر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام نوشت: تازه از قطر به ایران آمدم و خانهای جز استقلال برای خود نمیدیدم; بهتر از این نمی‌شود اما در اولین بازی بدترین اتفاق افتاد. پنالتی را در فینال جام حذفی برابر رقیب دیرینه از دست دادم و این اولین اشتباه بزرگ من در استقلال بود.

همانجا روی سکوها مردمی را دیدم که با وجود ککستی نهدان منصفانه دست از جمع ما بردند تا پایه های یکی از بزرگترین تیم های تاریخ ککور محکم شود. آن روز فهمیدم در این خانه ماندن بدون عشق و مسئولیت پذیری ممکن است پس ماندم، ادامه دادم و چنان همراه رفقایم جنگیدیم که ستاره دوم را در کنار پدر استقلال جشن گرفتیم.

البته آن افتخار آنقدر بدخواه و بخیل بود که استقلال بزرگ را به خاطر یک قانون عجیب و یکباره به پایین ترین سطح فوتبال ایران بفرستد. اگر عشق نبود من و خیلی از دوستانم آن روزها را دوام نمیآوردیم اما ماندیم، ادامه دادیم و پس از ثبت رکوردها و موفقیتهای گوناگون کفشها را به دیوار خانه آویزان کردند.

دوران مربیگری برای استقلال هم پس از آزمون و خطا و تجربه در تیم های دیگر از راه رسیدن به آن دوران خوش سهمی برای خودم نیستم و آن را از لطف خدا و حمایت هوادار و حضور بازیکنان ممتازی میدانم که با آنها کار کرده ام.

شکی نیست که استقلال همیشه تکه ای از وجود من است اما قاعده فوتبال به جز چند استثنا حضور همیشگی در یک باشگاه نیست و رودررویی ها از ناپذیر است، گرچه یاد خانه همیشه گوشه قلب ماست که البته هر تیم معتبر و خوشنامی را هم که دردست گرفتم بحران زده است. بود و در وضعیت ناخوش که تاریخ گواه است.

دیروز و در بازی تیمم که به همت مدیران خوب و بچه های شریف و متعهدش به تیمی قابل احترام و مدعی تبدیل می شود اتفاقاتی که برایم تازه نبود، اما نمی شود به این درد عادت کرد؟ فقط کاش پای نکات وسط نبود که بشود راحت تر و بدون سوء حفاه٪ و ص قبرا.

من آدمی نیستم که فوتبال را به نامادری اش بسپارم و تا روزی که برای سربلندی تیمی هستم که در آن مسئولیت دارم و بی عدالتی برای رسیدن به فوتبال پاک میجنگم. همانگونه که در استقلال، سپاهان و تراکتور جنگیدم. خیلی از آن روزها نگذشته تا فراموش کنند و حقیقت را وارونه کنند.

من به مبارزه برای تیمم و موفقیت آن ادامه خواهد داد اما یادتان باشد گلگهر فقط قلعه نویی نیست.این باشگاه یک واقعی بامسترورهای سالم، هواداران وفادار و بازیکنان شایستهایست که دستشان را از آنچه شایستهاش بودند دور کرده اند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما