باشگاه رود قبل از ملاقات با جرارد به خبرنگاران گفت

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول با شکست ماه گذشته مقابل وستهام در آستانه پیروزی قرار دارد و حریفان خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را یکی پس از دیگری حذف کرده است. قرمزهایی که توانستند در میلان با تیمی متشکل از بازیکنان ثابت و ذخیره به پیروزی برسند از 16 نفر خواهند بود.

استیون جرارد اسطوره لیورپول سرمربی تیم حریف است و قطعا بازی جذابیت و هیجانی دوچندان خواهد داشت. تیم حول و حوش یورگن کلوپ که یک امتیاز با سیتی در رده دوم فاصله دارد، بدون شک فقط به پیروزی فکر می کند.

باشگاه در نشست خبری بازی به خبرنگاران و عکاسان گفت که به سوالات استیون جرارد پاسخی نداد و البته او بلافاصله شروع به خندیدن کرد و سالن از خنده منفجر شد.

رویارویی با استیون جرارد: می‌دانم جرارد در مصاحبه‌ای گفت: فردا هیچ درگیری عاطفی وجود نخواهد داشت و این برای من طبیعی است. او در حال حاضر یک مربی باتجربه است، اما من مطمئن هستم که جرارد نمی داند فردا وقتی از تونل استادیوم عبور می کند و هواداران را می بیند چه حس خوبی خواهد داشت. یک بار وقتی وارد ورزشگاه ماینتس شدم همین حس را داشتم. من سال ها برای ماینتس بازی کردم و زمانی که مربی این تیم بودم، احساس دو چندانی داشتم.

جرارد در لیورپول تاریخ ساز شد و نمی توانم احساس او را پیش بینی کنم. او با 99 درصد باشگاه دوست است و شاید تنها 1 درصد او را در لیورپول به خوبی نمی شناسند.

انجمن ادامه داد: جرارد مربی خوبی است و مطمئنم اگر تماس بگیرد به من مشاوره خواهد داد، اما مجبور نیست. آیا انتظار ملاقات زودهنگام با جرارد را دارید؟ به این موضوع فکر نمی‌کردم، حتی با وجود اینکه انتظار نداشتم او به این زودی‌ها سرمربی یک تیم لیگ برتری شود. با این حال، جرارد را برای چنین چالشی آماده می بینم. تمرین برای ستارگان فوتبال کار آسانی نیست، اما جرارد خود را به عنوان مربی ثابت کرده است.

به جرارد سلام کنید و استون ویلا را شکست دهید: « همه ما حرفه ای هستیم و همه برای بردن تیم خود تلاش خواهند کرد. همه ما اینجا استیو را دوست داریم، اما فردا آنفیلد مقابل او و هوادار لیورپول است. البته مطمئنم که او بهترین استقبال را خواهد داشت.»

جرارد و مربی لیورپول“این در زمان مناسب اتفاق خواهد افتاد. ما نباید مورد فرانک لمپارد در چلسی را فراموش کنیم.

مجروح: “ جوتا در بازی مقابل ولوز دچار مصدومیت جزئی شد که باعث شد هفته گذشته نتواند خوب تمرین کند، اما امروز بدون هیچ مشکلی تمرین کرد. دیوک اوریگی نیز در شرایط خوبی است.

او گفت: «عود کرونا و درگیر شدن تعداد زیادی از اعضای تاتنهام. از بازیکنانم خواستم خیلی مراقب باشند و پروتکل ها را رعایت کنند. آنها هر روز صبح آزمایش می دهند و ما مراقب هستیم.»

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما