نحوه تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 –

[ad_1]

از اکتبر 2021 ، دیگر نمی توانید اندازه نوار وظیفه را از طریق تنظیمات ویندوز 11 خود تغییر دهید. خوشبختانه ما یک هک رجیستری را کشف کردیم که می تواند سینی سیستم را بزرگتر یا کوچکتر کند. در این مقاله گام به گام مراحل لازم را برای انجام این کار به شما آموزش داده ایم.

Howtogeek Report ، برای تغییر اندازه سینی سیستم ویندوز 11 خود ، می توانید رجیستری ویندوز یا فایل زیپ سایت Howtogeek را به صورت دستی ویرایش کنید فقط با یک کلیک از همه تنظیمات لازم در سیستم خود استفاده کرده و اعمال کنید. این فایل به شما امکان می دهد سه اندازه مختلف سینی را به سادگی با کلیک روی آن و راه اندازی مجدد کامپیوتر خود امتحان کنید.

هشدار: ویرایشگر رجیستری یک ابزار قدرتمند است که استفاده نادرست از آن می تواند سیستم شما را بی ثبات یا حتی غیرفعال کند. با این حال ، این یک هک آسان است و اگر دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال کنید ، نباید مشکلی داشته باشید. اگر قبلاً از Registry Editor استفاده نکرده اید ، نحوه استفاده از آن را قبل از شروع مطالعه کنید. ما همچنین توصیه می کنیم که قبل از هرگونه تغییر از رجیستری و رایانه خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

خودتان اندازه نوار وظیفه را تغییر دهید

برای تغییر اندازه دستی نوار وظیفه ، ابتدا ویرایشگر رجیستری را باز کنید. روی دکمه شروع کلیک کنید ، regedit وارد کنید و پس از نمایش نتایج نماد ، ویرایشگر رجیستری را انتخاب کنید.

اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر دهید

هنگامی که نرم افزار Registry Editor باز می شود ، با استفاده از نوار کناری به مسیر زیر بروید یا آن را در نوار آدرس بالای پنجره بچسبانید:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced

وقتی پنجره را باز می کنید ، روی Advanced در نوار کناری راست کلیک کرده و New> DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید.

اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر دهید

یک ثبت ورودی جدید به لیست سمت راست پنجره Registry Editor اضافه می شود. نام TaskbarSi را تایپ یا جایگذاری کنید.

اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر دهید

روی نوار وظیفه دوبار کلیک کنید ؛ زیرا با این کار پنجره ویرایش باز می شود ظاهر می شود. تا حدی ارزش اندازه گیری شده، یکی از ارقام 0 یا 1 یا 2 را وارد کنید. این عدد بستگی به اندازه نوار وظیفه دارد: “0” به معنی کوچکترین و “1” به معنای میانگین است (به طور پیش فرض) و “2” به معنی بزرگترین است. پس از اتمام کار ، روی تأیید ضربه بزنید کلیک.

اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر دهید

در مرحله بعد ، ویرایشگر رجیستری را ببندید و رایانه خود را راه اندازی مجدد کنید. پس از ورود به سیستم ، متوجه خواهید شد که نوار وظیفه ویندوز 11 شما تغییر کرده است.

اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر دهید

پس از آن ، اگر از نتیجه راضی نیستید و نظر خود را تغییر دادید ، دوباره به این مسیر بروید و آن را ویرایش کنید:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced TaskbarSi

کافی است یکی از اعداد را مانند قبل وارد کنید ، سپس سیستم خود را راه اندازی مجدد کنید. برای بازگشت به اندازه پیش فرض ، “1” را برای مقدار TaskbarSi وارد کنید. البته می توانید از فایل های رجیستری ارائه شده در زیر نیز استفاده کنید.

رجیستری را هک کنید و اندازه سینی سیستم را با یک کلیک تغییر دهید

اگر نمی خواهید رجیستری را به صورت دستی ویرایش کنید ، می توانید فایل های رجیستری را از howtogeek هک کنید دانلود. در پوشه zip سه فایل خواهید یافت که بعد از راه اندازی مجدد ، اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 شما تغییر می کند.

فایلهای هک سینی سیستم ویندوز 11 را بارگیری کنید

مقالات مرتبط:

پس از بارگیری فایل ، آن را در محلی که می خواهید استخراج کنید. پس از آن ، سه فایل به شما ارائه می شود:

  • win11_taskbar_small.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را کوچکتر از حالت استاندارد می کند.
  • win11_taskbar_medium.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را به اندازه متوسط ​​استاندارد تبدیل می کند.
  • win11_taskbar_large.reg: این گزینه نوار وظیفه شما را بزرگتر از حالت استاندارد می کند.

معمولاً نباید به فایل های رجیستری در اینترنت اعتماد کنید. اما این فایلها از سایت Howtogeek هستند تهیه و تولید می شود. در صورت تمایل ، می توانید از محتوای آنها با استفاده از استفاده کنید ویرایشگر را تأیید کنید. روی فایل REG راست کلیک کرده و گزینه های بیشتر را مشاهده کنید انتخاب کنید ، سپس روی ضربه بزنید برای ویرایش کلیک. پس از آماده سازی اولیه ، روی فایل مورد نظر خود (با توجه به اندازه نوار وظیفه) دوبار کلیک کنید. انجام این کار هشداری را نشان می دهد که افزودن اطلاعات به رجیستری می تواند به طور بالقوه به سیستم شما آسیب برساند. برای ادامه روی Yes کلیک کنید کلیک.

اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر دهید

در مرحله بعد ، پنجره دیگری را مشاهده خواهید کرد که به شما می گوید تغییرات در رجیستری اعمال شده است. روی OK کلیک کنید کلیک. کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید. پس از انجام این مراحل و ورود مجدد به سیستم ، نوار وظیفه شما به اندازه فایل اجرایی رجیستری خواهد بود. اگر می خواهید نوار وظیفه شما به حالت عادی برگردد (به طور پیش فرض) ، win11_taskbar_medium.reg کامپیوتر خود را اجرا کرده و مجدداً راه اندازی کنید. امیدواریم این آموزش Zomit برای شما مفید واقع شده باشد.

نظر شما در مورد تغییرات مایکروسافت در ویندوز 11 چیست؟

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما