معرفی کامپیوتر بدون محفظه ZX240 MasterTech – Zomit

[ad_1]

بسیاری از کسب و کارها و مشاغل این روزها از سیستم های همه کاره به جای سیستم های رومیزی استفاده می کنند. برداشتن قاب، این ون را به یک واحد جمع‌وجور تبدیل می‌کند که سخت‌افزار سبک‌تر مورد نیاز برای کارهای اداری را دارد. خانواده هایی که به دنبال خرید یک سیستم خوب برای استفاده روزمره هستند نیز می توانند آل این وان را به عنوان گزینه ای مناسب و نسبتا ارزان در نظر بگیرند.

معرفی ویدیویی از کامپیوتر بدون کیس ZX

به دوربین نگاه کنید


می توانید مشترک رایانه های شخصی بدون خانه سری ZX شوید ذخیره سازی ترابایت دیدن.

برند ایرانی مستر تک یکی از تولیدکنندگان فعال در بازار سخت افزار کشور است که محصولات خود را در دسته بندی های مختلف عرضه می کند. سیستم‌های MasterCaseless Caseless با پردازنده 9 اینتل عرضه می‌شوند. MasterTech می‌گوید All-in-One ون‌های خود را با پردازنده‌های نسل 10 و 11 اینتل در آینده نزدیک عرضه خواهد کرد.

صفحه نمایش کامپیوتر بدون محفظه ZX

مدل های مختلفی از سری ZX با صفحه نمایش 22، 24 یا 27 اینچی ارائه می شود که کاربر می تواند با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کند. مدل های 22 اینچی مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. اما نمایشگر مدل های 24 و 27 اینچی به لمس حساس نیست. بر کامپیوترهای بدون فریم خود در دو رنگ مسلط شوید سیاه و سفید تولید شده.

کامپیوتر بدون فریم ZX240 یکی از مدل های سری ZX است که از صفحه نمایش 24 اینچی با پنل IPS LCD 6 بیتی بهره می برد. این نمایشگر وضوح Full HD یا 1080 در 1920 پیکسل را ارائه می دهد و با حاشیه های باریک خود از ابعاد موجود استفاده بهینه می کند. ارتفاع نمایشگر ZX240 در محدوده 7 سانتی متر قابل تنظیم است. همچنین می توان آن را تا 45 درجه کج کرد و تا 90 درجه در اطراف مرکز ثقل یا عمود چرخید.

ماوس کامپیوتر بدون محفظه ZX

خوشبختانه نمایشگر All-in-one MasterTech را می توان به دیوار نیز متصل کرد تا کاربران با محدودیت فضا بتوانند از این سیستم ها برای صرفه جویی در فضا برای محل کار یا خانه استفاده کنند. البته کامپیوتر بدون کیس MasterTech فضای زیادی را اشغال نمی کند و ابعاد آن با پایه به 541*477*190 میلی متر می رسد. وزن مجموعه تقریباً 6.8 کیلوگرم است.

صفحه‌کلید و ماوس بی‌سیم MK9000 با مجموعه رایانه‌های شخصی بدون کیس MasterTech عرضه می‌شود که کیفیت ساخت خوب و تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد. علاوه بر دکمه های اصلی، ماوس MasterTech از دو دکمه عقب و جلو و یک دکمه برای تنظیم دقت ماوس (DPI) و روشنایی ماوس استفاده می کند. سطح ماوس از پلاستیک نرم و مات ساخته شده و ابعاد نسبتا بزرگی دارد که کار با دست های بزرگ را برای کاربران راحت می کند.

کیبورد کامپیوتر Master Keyless ZX Case

صفحه کلید دارای تعدادی کلید جزیره ای است که عمق حرکت خوبی را ارائه می دهد. خوشبختانه صفحه‌کلید دارای صفحه‌کلید نیز می‌باشد و نحوه قرارگیری و احساس کلیدها هنگام لمس و همچنین مواد به کار رفته، MK9000 را به ابزاری کاربردی برای تایپ معمولی تبدیل کرده است. طراحی صفحه کلید از نور پس زمینه قرمز استفاده می کند که به شما امکان می دهد شدت نور را کم یا زیاد کنید.

آل این وان ZX240 به صورت سخت افزاری در نسخه های مختلف به فروش می رسد. علاوه بر پردازنده های i3، i5 و i7، نسخه ای با پردازنده پنتیوم 5420 پایینی نیز وجود دارد که 4 گیگابایت رم DDR4 را در اختیار شما قرار می دهد. ZX240-C581SB یکی از مدل های میان رده در خانواده است که دارای پردازنده Core i5-9400 اینتل، 8 گیگابایت رم DDR4-2666، 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD است که انتخاب های خوبی در تجارت هستند.

رول روی کامپیوتر بدون قاب ZX

پردازنده 9400 اینتل کافه که در سال 2019 معرفی شد دارای لیتوگرافی 14 نانومتری است. CPU از شش هسته و شش رشته پردازشی با فرکانس پایه 2.90 گیگاهرتز و هسته های CPU با دسترسی به 9 مگابایت حافظه نهان L3 استفاده می کند. همه این MasterTac های 24 اینچی به 8 گیگابایت رم DDR4 مجهز شده اند. به جز ZX240-C7162SB که 16 گیگابایت حافظه DDR4 دارد. حداکثر ظرفیت رم پردازنده 9100 128 گیگابایت است.

پردازنده i5-9400 مجهز به یک پردازنده گرافیکی یکپارچه بر روی تراشه UHD 630 اینتل است که می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ تازه سازی 60 هرتز نمایش دهد. با توجه به استفاده از رایانه های بدون فریم، نباید انتظار داشت که آنها پردازش گرافیکی انجام دهند و بازی های جدیدی را اجرا کنند. اما برای استفاده هایی مانند تماشای فیلم یا ویرایش ساده عکس ها و فیلم ها، می توانید روی همه این حمام های اصلی حساب کنید.

طراحی پشت کامپیوتر بدون قاب ZX MasterCase

با نسخه‌های سخت‌افزاری متعدد رایانه‌های شخصی MasterCaseless، این شرکت همچنین به کاربران امکان انتخاب چیدمان‌های مختلف سخت‌افزاری را ارائه می‌دهد و در صورت تمایل، می‌توانید نسخه‌های سفارشی خود را سفارش دهید. البته باید توجه داشته باشید که تمامی این استاد حمام ها مجهز به پردازنده های نسل نهم اینتل هستند. بنابراین، شما باید چیدمان سخت افزاری را انتخاب کنید که می خواهید روی پردازنده ای که استفاده می کنید پشتیبانی شود. به عنوان مثال این سری از پردازنده ها فقط از حافظه های DDR4-2400 (برای مدل i3) و حافظه DDR4-2666 (برای مدل های i5 و i7) پشتیبانی می کنند و با حافظه های با کارایی بالاتر سازگاری ندارند.

در بخش اتصالات، All In One MasterTek مجموعه کاملی از پورت ها را به شما ارائه می دهد. دو پورت USB 2.0، یک پورت HDMI، یک پورت LAN، یک پورت سریال یا COM، چهار پورت USB 3.1، یک پورت VGA و یک پورت کارت SD برای ZX240‌ موجود است. علاوه بر اتصال 3.5 میلی متری هدفون و میکروفون، دو بلندگو در قلب کامپیوتر بدون قاب اصلی وجود دارد. همانطور که انتظار می رود، تمام اتصالات در پشت مانیتور تعبیه شده است. از نظر اتصال بی سیم، بلوتوث 4 و وای فای نیز تعدادی اتصال دارند.

پورت اصلی بدون محفظه ZX

به دلیل تنوع پیکربندی‌های سخت‌افزاری در همه این حمام‌های اصلی، صاحبان مشاغل یا کسانی که به دنبال یک سیستم فشرده برای استفاده روزمره در خانه هستند، ممکن است رایانه‌های بدون محفظه اصلی را به عنوان یکی از گزینه‌های خرید در نظر بگیرند.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما