اسکوچیچ: خیلی ها در آن دو سال من را دست کم گرفتند

[ad_1]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید تیمش قبل از بازی با عراق با مشکلات زیادی روبرو بود اما این مشکلات شیرینی پیروزی را دو چندان کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران امشب (پنجشنبه) در هفته هفتم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر عراق را شکست داد و دو هفته زودتر در یک صعود تاریخی به جام جهانی راه یافت.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پس از بازی گفت: به بازیکنانم تبریک می گویم. خیلی خوب بازی کردی این عملکرد خوب منحصر به این بازی نبود و ما در تمام بازی های منتخب از ثبات خوبی برخوردار بودیم. ما تاکنون بازی های پر استرسی انجام داده ایم. در 15 دقیقه ابتدایی هماهنگی چند دقیقه طول کشید اما بعد از آن می توانستیم گل های زیادی به ثمر برسانیم. اگر بتوانیم مردم ایران را کمی شادتر کنیم، افتخار می کنیم.

وی افزود: هم تیم حریف و هم ما قبل از بازی مشکلات زیادی داشتیم. بازیکنان اروپایی ما دیر به ما آمدند. مثلا مهدی طارمی که بازی فوق العاده ای انجام داد ساعت پنج شش صبح به جمع ما اضافه شد. مشکلاتی که شیرینی هیئت را دو چندان کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره سخت ترین قسمت راهیابی تیمش به جام جهانی گفت: باید به آن فکر کنم چون شرایط سخت زیادی داشتیم. ما مشکلات زیادی از کرونا گرفته تا استرس های دیگر را پشت سر گذاشته ایم. می توانم بگویم زمانی که حق نداشتیم امتیاز از دست بدهیم سخت ترین زمان بود، اما من از ابتدا به کارم ایمان داشتم و می دانستم که گروه بزرگی از بازیکنان دارم و آن را ساخته ایم. خیلی ها من را دست کم گرفتند و در آن دو سال من را لایق نمی دانستند اما امروز خودم را ثابت کردم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای خانواده شهدا دارد، گفت: «هرچه می گویم مرهمی برای زخم این خانواده ها نیست.» امیدوارم با این پیروزی موقت، نگرانی آنها را برطرف کنیم. مایلم شادی پیروزی را نه تنها به این دوستان بلکه به همه مردم ایران تقدیم کنم.

سرمربی تیم ملی درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران توضیح داد: در دو سال اخیر صحبت های زیادی درباره قرارداد من شده است. قرارداد من تا سال 2023 اعتبار دارد. از روز اول برایم مشخص بود که باید خودم را ثابت کنم و تمدید قرارداد به موفقیت با تیم ملی ایران بستگی دارد. برنامه من این است که با ایران در جام جهانی شرکت کنم.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما