فرش سرخابی برای بازگشت ستاره ها

[ad_1]

ورزش سه: دو بازیکن کلیدی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران می توانند به محض باز شدن پنجره زمستانی به تیم های سابق خود بازگردند.

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره ای هستند که ممکن است بنا به دلایلی به کار خود در لیگ فوتبال قطر ادامه ندهند، البته احتمال حضور مهدی ترابی بیشتر از علی کریمی است.

ترابی که در ابتدای این فصل پس از گذراندن دوران سخت در قطر و تایید پیشنهاد الدحیل، سرانجام تیم العربی را برای ادامه فوتبال انتخاب کرد و به این تیم قرمزپوش رفت، از آن زمان وارد شده و قرنطینه شده است. قطر به دلیل مصدومیت، همسترینگ او را به طرز عجیبی آزار می دهد و تکرار آن مشکل رابطه او را با باشگاه به عنوان یک ستاره تاثیرگذار و سرنوشت ساز قطع کرده است.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

در عین حال علی کریمی که از زمان حضورش در قطر تاکنون بازی های نسبتا خوبی با این تیم انجام داده به نظر می رسد برای ادامه بازی به دنبال تیمی بزرگتر از زردپوشان قطری باشد چرا که مهمترین اهداف حضور در تیم ملی است. او جام جهانی 2022 را در نظر دارد و به همین دلیل اجازه دارد دوباره ایران را ترک کند و پیراهن استقلال را بپوشد. البته شایعات جدی درباره پیوستن علی کریمی به الدحیل شنیده می شود اما باید منتظر قطعیت آن شایعه باشیم که اگر این اتفاق بیفتد و کریمی از قطر به الدحیل سفر کند، استقلالی ها این کار را انجام خواهند داد. آنها باید حداقل برای نیم فصل دیگر به اردوی تیم خود برگردند. بازیکنی که از نگاه آنها قهرمانی شان در لیگ را رقم می زند.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

مهدی ترابی که به دلایل مختلف از پرسپولیس جدا شده بود و البته بخشی از مشکلاتش به مدیریت این باشگاه برمی گردد، یک بار شایعه جدایی او از فوتبال از قطر با پرسپولیس تماس گرفت و مذاکرات برای بازگرداندن او را آغاز کرد. . ترابی یکی از بازیکنان کلیدی لیگ برتر ایران بود که قهرمانی او در فصل گذشته تا حد زیادی مدیون درخشش و گل ها و پاس گل های چشمگیرش بود. البته پرسپولیسی هایی که بشار رسن را از دست دادند سخت تلاش می کنند تا او را در جمع خود داشته باشند.

البته این دو بازیکن در مورد بازگشت به ایران کوچکترین اظهار نظری نکرده اند اما به هر حال باید فضا برای این فرصت باز شود. به احتمال زیاد، به عنوان یک فوتبالیست برتر، لیگ فوتبال قطر را دوست ندارید و می خواهید در تیم محبوبی که عضوی از آن هستید به آغوش هواداران خود بازگردید.

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما