رژیم غذایی گیاهی با ۴ بیماری خطرناک و خطرناک

[ad_1]

مطالعات در بسیاری از مطالعات خود رابطه بین مصرف غذاهای گیاهی و بیماری های مختلف را مورد بررسی قرار داده اند.

به گگارش ایسنا، توصیه زیایی برای رعایت رژیم غذایی گیاهی وجود دارد، اما شاید رایج ترین آنها این نوع تغذیه برای سلامتی باشد.

رژیم غذایی گیاهی می تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی، فشار خون بالا، چاقی و انواع خاصی از سرطان را کاهش دهد.

رژیم گیاهخواری برنامه ریزی شده، روشی سالم برای رفع نیازهای غذایی افراد در هر سنی از کودکان، نوجوانان و زنان باردار یا شیرده است.

نکته کلیدی در دنبال کردن این رژیم غذایی این است که فرد از نیازهای تغذیه ای و سیستم سوخت و ساز بدن خود آگاه باشد تا رژیم غذایی متناسب با آن را برنامه ریزی کند.

به گفته آنها از آنجایی که غذاهای اصلی در رژیم گیاهی شامل میوه ها، سبزیجات، غلات کامل، لوبیا و حبوبات است یکی از سالم ترین رژیم های غذایی به حساب میآید.

همچنین رژیم های غذایی گیاهی گیاهی گیاهی از آنها در مورد بیماری های من درمان می شوند که سایت “د بیت” به برخی از آنها اشاره کرده است:

رژیم غذایی گیاهی و بیماری قلبی

رگ‌های خونی با لایه‌های بافتی به نام سلول‌های ندوتلیال پوشیده شده است. افراد تصور می‌کنند این لایه مانند تفلون عمل می‌کند و حالت چسبندگا ردگی با این حال، همیشه دنبال که رژیم غذایی حیوانی را عمل می کند، این رگها بیشتر شبیه چسب نواری و در جریان خون صفت می شود و در نهایت صورت پلاک ظاهر می شود که باعث می شود.

در نهایت، این پلاکها می توانند جریان خون و را به قلب یا مغرور کنند و باعث حرکت قلب و سکته شوند.

رژیم غذایی گیاهی و گیاهی

یک رژیم غذایی گیاهی، سرشار از کربوهیدرات است که اکثر مردم فکر می‌کنند تا نوعی مککل ایجاد کنند.

اما در واقع، حبوبات و فیات غنی از فیبر، حاوی کربوهیدراتهای پیچیده هستند که هضم هنها طولانی تر شده و قند خون را ثابت نگه میدارد. در نتیجه می توانید شرایط بهتری برای کاهش وزن داشته باشید، زیرا اضافه وزن محرک است.

رژیم غذایی گیاهی و سرطان

غیرممکن است که بگوییم اگر رژیم غذایی گیاهی نعایت کنید، به سرطان نباخ،ن اخُد. هر چند، به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

نتایج یک مطالعه جدید در انگلیس داد که می‌توانم به سرطان را با مصرف بیشتر غذاهای گیاهی تا 14 درصد کاهش دهم.

رژیم غذایی گیاهی و آلزایمر

همچنین نتایج مطالعات نشان می دهد که رژیم های غذایی مفید از گوشت، لبنیات و غذاهای فرآوری شده با قند و سلامت، با خطر ابتلا به بیماری آلزایمر و زوال عقل مرتبط است.

تحقیقات نشان می دهد که یک رژیم غذایی گیاهی ممکن است خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهد و به همین دلیل است که مردم به رعایت رژیم غذایی MIND نشان می دهند.

رژیم غذایی Mind از ترکیب دو رژیم غذایی سالم یعنی رژیم غذایی مدیترانهای و رژیم “دش” (Dash) حاصل می شود. تحقیقات نشان می‌دهند که رژیم‌های غذایی خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند، بیماری‌های بیماری‌های قلبی و سرطان را کاهش می‌دهند و سلامت سیستم متابولیک بدن را ارتقا می‌بخشند.

رژیم دش نیز عبارت انگلیسی رژیم غذایی مخفف فشار خون بالا است که حدود دو دهه پیش به منظور کاهش فشار خون در بیماران به فشار خون بالا طراحی شده است. هر دوی این رژیم ها، روی استفاده از غذاهای بدون رژیم، از مواد غذایی کم قند و کم نمک، خودداری از مصرف غذاهای فرآوری شده و به همان میزان استفاده از غذاهای سالم و روی آوردن به ورزش و فعالیت بدنی منظم می شود.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما