چرا قبر حضرت زهرا(س) مخفی است؟

[ad_1]

این سوال مهمی است که هر مسلمانی باید بپرسد که چرا حضرت زهرا (س) یگانه دختر پیامبر (ص) با این عظمت و کرامتی که در پیشگاه خداوند داشت، وصیت کند که مرا شبانه غسل ​​داده و دفن کنید. من در شب و قبر او را پنهان کنید. پاسخ این سؤال را خود حضرت فرمودند: من راضی نیستم کسانی که به من ظلم کردند در تشییع جنازه من شرکت کنند و محل دفن مرا بدانند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد در سخنانی در حرم حضرت معصومه (س) با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) سلمان فرمودند هرکس دخترم فاطمه را دوست دارد در بهشت ​​با من است و هر که هست. بر او خشمگین است او در آتش است می گویند: پیامبر صلی الله علیه و آله به حضرت زهرا سلام الله علیها فرمود هر که بر تو صلوات بفرستد خداوند گناهانش را می بخشد و در بهشت ​​برترین با من محشور می شود.

وی در خصوص اندازه حضرت زهرا (س) گفت: امام صادق (ع) در مورد نامگذاری حضرت زهرا (س) فرمودند که فاطمه را فاطمه نامیدند زیرا مردم اندازه و علم این بانو را درک نکردند اما ما یک وظیفه داریم این را بفهمیم و عظمت این خانم را درک کنیم.

استاد این سمینار با بیان اینکه حضرت زهرا(س) تنها زنی است که پیامبر و امام نیست، بلکه تمام کمالات و اختیارات ایشان از جانب خداوند عنایت شده است، گفت: حضرت زهرا(س) کاملا معصوم و امام باقر(ع) هستند. فرمودند خداوند متعال اطاعت حضرت زهرا (س) را بر همه موجودات واجب کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از خداوند علم، درک و فهم بخواهیم، ​​گفت: پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود: خداوند از خشنودی و رضایت حضرت زهرا سلام الله علیها خشنود است و با خشم آن حضرت به هر اندازه که باشد از حضرت خشمگین می شود. زهرا (س) را نشان می دهد.

فرحزاد با بیان اینکه باید بدانیم چه مدرکی از امام زمان خود می گیرد، گفت: داوود راقی می گوید پسر عمویی داشتم که فقیر و غنی بود، اما فقیر بود. او را در حل مشکلات یاری کردم، سپس به مدینه رفتم و خدمت امام صادق (ع) رسیدم. روایت نشان می دهد که صلح به هم خورده، رحمت جایز نیست حتی اگر دشمن اهل بیت (ع) باشد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید ما حضرت یونس را به خاطر قهر بودن با قومش مؤاخذه کردیم، گفت: عظمت حضرت زهرا(س) نزد خداوند به قدری است که خداوند چک سفیدی امضا کرد، به طوری که او غضب کرد خدا عصبانی است. با او و خدا از هر آنچه می دهید خوشحال است.

کارشناس مذهبی رسانه ملی با بیان اینکه بدون حضرت زهرا(س) خبری از غدیر و تشیع نبود، گفت: به برکت این بانو خط غصب ولایت آشکار شد. حضرت آمد و مشخصاً فرمودند شهادت بدهند که من از شما دو نفر ناراضی بودم و نقل شده است که حضرت زهرا (س) از دنیا رفت و آنها بر شما قهر کردند.

[ad_2]

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما