فواید رژیم مدیترانه‌ای برای بدن

[ad_1]

رژیم مدیترانهای یک رژیم واحد پیست بلکه یک الگوی غذایی است که از رژیم غذایی ککورهای اروپای جنوبی الهام می گیرد. این رژیم غذایی بر غذاهای گیاهی، روغن زیتون، ماهی، مرغ، لوبیا و غلست.

به گزارش اخبار امروز، این رژیم انواع گزارش پزشکی از مواد غذایی و عادت های سالم را از سنت های بسیاری از مناطق مختلف از جمله یونان، اسپانیا، جنوب فرانسه، پرتغال و ایتالیا ترسیم می کند.

، خطر کمتری به بیماری های مختلف از جمله چاقی مطالعات نشان می دهد که در مدیترانه می کنند یا رژیم غذایی مدیتی را رعایت می کنند، بیماری های سرطان و بیماری های قلبی منطقه ای را دارند.

ترکیبات اصلی رژیم شامل میوه ها و سبزیجات تازه، شیرینی های اشباع نشده، روغن ماهی، مصرف متوسط ​​لبنیات و مصرف کم گوشت و ککر است.

مواد غذایی برای خوردن غذا

هیچ تعریفی از رژیم غذایی که وجود ندارد، اما یک گروه از تحقیقات خود را در سال 2015 استفاده کردند:

سبزیجات: روزی ۳ تا ۹ وعده میل کنید.

میوه تازه: حداکثر ۲ وعده در روز.

غلات: غالباً دانه‌های کامل از ۱ تا ۱۳ روز در روز.

روغن: حداکثر ۸ وعده روغن فوق العاده روغن زیتون بکر در روز.

نشان دهد: بیشتر اشباع نشده است که ۳۷٪ از کل نقدها را تشکیل می دهد. نوشیدنی از منابع گیاهی مانند زیتون و آووکادو به دست می‌آید. فیبر را نیز می‌کند.

رژیم غذایی این مطالعه حدود 200 پایه در روز را در نظر می گیرد.

مواد غذایی

در اینجا چند نمونه از مواد تشکیل دهنده رژیم غذایی مدیترانه ٪ رده بندی شده است:

سبزیجات: گوجه فرنگی، فلفل، پیاز، بادمجان کدو سبز، خیار، سبزیجات برگ دار و ….

میوه ها: خربزه، سیب، زردآلو، هلو، پرتقال و لیمو و غیره.

حبوبات: لوبیا، عدس و نخود.

آجیل و دانه: بادام، گردو، تخمه آفتابگردان و بادام زمینی.

غیر اشباع: روغن زیتون، روغن آفتابگردان، زیتون طبیعی و آووکادو.

محصولات لبنی: پنیر و ماست کامل.

غلات: غالبا غلات کامل هستند و شامل گندم و برنج با نان هستند که همراه با وعده های غذایی هستند.

ماهی: ساردین و سایر ماهی‌های روغنی و همچنین صدف‌ها.

مرغ: مرغ یا بوقلمون.

تخم جانداران: تخم مرغ، تخم بلدرچین و تخم اردک.

رژیم مدیترانه‌ای شامل مشروبات الکلی قوی یا نوشیدنیهای گا،دار،∱. طبق یک تعریف، رژیم غذایی گوشت قرمز و شیرینی ها را به کمتر از 2 وعده در هفته محدود می کند.

رژیم مدیترانه چیست؟  از فواید این سبک تغذیه برای بدن بخوانید!

چه فوایدی برای سلامتی دارد؟

کاهش وزن

رژیم غذایی مدیترانه ها، به منظور کاهش وزن، اما افزایش فیبر و گوشت قرمز، حیوانات حیوانات و غذاهای فرآوری شده ممکن است کاهش یابد. رژیم‌هایی که رژیم را می‌پذیرند ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را نیز کاهش دهند.

سلامت قلب

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که پیروی از یک رژیم غذایی می تواند به بدن در حفظ سطح کلسترول سالم کمک کند و خطر ابتلا به فشار خون بالا و بیماری های قلبی و درمانی را کاهش دهد.

بخشی از مصرف زیاد در رژیم غذایی مدرانهای حاصل از آن می تواند خطر چاقی را افزایش دهد. با این، متخصصان نیز متذکر می شوند که این بدتر شدن حال اشباع نشده است، و باعث می شود رژیم غذایی معمولی آمریکا گگین سالمتر باشد.

علم به تحقیقات بیشتر نیاز دارد تا مشخص کند که آیا رژیم غذایی آن غذایی ناشی از اغذیه است که مردم از میخورند یا جنبه های دیگر سبک زندگی مدیترانه ای.

محافظت از بیماری ها

رژیم غذایی مدیترانهای روی غذاهای ریاحی تمرک و گیاهان منابع خوب آنتی اکسیدان دارند.

یک بررسی و متاآنالیز در سال 2017 نتیجه گرفت که رژیم غذایی مدیترانهای ممکن است از سرطانهای مختلف و به ویژه سرطان روده محافظت کند. نویسندگان بیان می کنند که ممکن است از مصرف زیاد میوه، سبزیجات و غلات کامل احتمال خطری وجود داشته باشد.

در سال 213، یک مطالعه آنتی اکسیدان ها و فیبر موجود در رژیم غذایی را با سلامتی با سلامت روحی و جسمی مرتبط نشان داد.

همچنین در مطالعه افراد برای افرادی که به طور متوسط ​​4 الی 8 سال از رژیم غذایی رژیم غذایی استفاده کردند، آزمایشات آنها نشان داد که سطح قند خون و آنها کاهش یافته است. در این مدت بروز سکته مغزی نیز کمتر بود.

مشاهده

بر اساس مطالعه سال 2014 رژیم غذایی رژیم غذایی مدیترانهای ممکن است به جلوگیری از جلوگیری از جلوگیری از مصرف مواد غذایی کمک کند.

مطالعات دیگری نتیجه گرفته اند که پیروی از رژیم مدیترانهای می تواند خطر ابتلا به نوع 2 و بیماریهای قلبی را که در کنار هم میافتند، کاهش دهد.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما